Geriausi pakuotės dizaino darbai vėl rungsis NAPA konkurse

Šiųmetė „NAPA Baltic“ tema „Vartojimo kultūros pokyčiai“ – aktuali pasauliniame dizaino lauke. Konkurso organizatoriai atkreipia dėmesį į atsakingą vartojimą, kuomet kiekybę keičia kokybė, taip pat reiškinį, kuomet per įvairias prekės ženklų kolaboracijas gimsta naujos produktų kategorijos.
Vis drąsiau laužomi vizualinės komunikacijos stereotipai, vienoms pakuočių kategorijoms skolinantis išraiškos formas iš kitų kategorijų, pažymi NAPA iniciatoriai.
Darbus galima teikti iki 2018 m. spalio 10 d., o renginys vyks Baltijos maisto ir gėrimų parodos BAF metu, „Litexpo“ parodų rūmuose.
Ankstesniuose konkursuose būdavo pateikiama apie 100 darbų. Prisijungus dalyviams iš kaimyninių šalių, šiais metais tikimasi sulaukti ne tik daugiau darbų, bet ir didesnės konkurencijos tarp dalyvių.
Šiemet kategorijos padalintos į 11 produktų grupių. Darbų atranka vyks dviem etapais, bus vertinama pagal penkis kriterijus: kūrybiškumą, inovatyvumą, ekologiškumą ir tvarumą, technologinius sprendimus ir atlikimą, funkcionalumą ir naudojimo patogumą.