2018-07-17 09:00

„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėse pasirodė naujas lietuviškas kosmetikos prekės ženklas „Vėjas“. Tai jau antrasis „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus kosmetikos prekės ženklas, jo gamintoja – Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

Pirmojo kosmetikos privataus prekės ženklo (PPŽ) tinklas ėmėsi bemaž prieš metus, kai jo lentynose pasirodė „Nida“. Tuokart naujasis prekės ženklas sukėlė nemažą šurmulį – dėl panašumo į kosmetikos gamintojo „Biok laboratorija“ ženklo „Margarita“ pakuotes bei sudėtį, taip pat dėl darbuotojų istorijos. VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos bendrovės „Cosmoway“ akcininkų – buvę „Biok laboratorijos“ darbuotojai, pasitraukę iš jos prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapę „Cosmoway“ akcininkais.

Šį kartą naujasis „Maximos“ vyriškos kosmetikos PPŽ „Vėjas“, gaminamas „Cosmo­way“, taip pat pasirodo vykstant permainoms kosmetikos pasaulyje, kai „Biok laboratorija“ pristato į parduotuvių lentynas naujovę „Kilig“, keičiančią tris šios gamintojos prekių ženklus: „Rasą“, „Arą“ ir „Biok Dermatology“.

52795
130817
52791