„Maxima“ tvirčiau žengia į kosmetikos nišą, gamintojai – stebisi

Pirmojo kosmetikos privataus prekės ženklo (PPŽ) tinklas ėmėsi bemaž prieš metus, kai jo lentynose pasirodė „Nida“. Tuokart naujasis prekės ženklas sukėlė nemažą šurmulį – dėl panašumo į kosmetikos gamintojo „Biok laboratorija“ ženklo „Margarita“ pakuotes bei sudėtį, taip pat dėl darbuotojų istorijos. VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos bendrovės „Cosmoway“ akcininkų – buvę „Biok laboratorijos“ darbuotojai, pasitraukę iš jos prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapę „Cosmoway“ akcininkais.
Šį kartą naujasis „Maximos“ vyriškos kosmetikos PPŽ „Vėjas“, gaminamas „Cosmoway“, taip pat pasirodo vykstant permainoms kosmetikos pasaulyje, kai „Biok laboratorija“ pristato į parduotuvių lentynas naujovę „Kilig“, keičiančią tris šios gamintojos prekių ženklus: „Rasą“, „Arą“ ir „Biok Dermatology“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai