2018-07-04 09:00

Neigiamos asociacijos – ne blogiausias kelias tapti žinomu prekės ženklu

Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė: „Pernai įmonės vizijoje įsirašėme, kad imsimės drąsių sprendimų. Tai užaugino sparnus, ypač rinkodarai. Supratome, kad iš mūsų akcininkai tikisi kitokių sprendimų, kad taptume dar labiau matomi. Žinoma, neužmirštame ir racionalumo.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė: „Pernai įmonės vizijoje įsirašėme, kad imsimės drąsių sprendimų. Tai užaugino sparnus, ypač rinkodarai. Supratome, kad iš mūsų akcininkai tikisi kitokių sprendimų, kad taptume dar labiau matomi. Žinoma, neužmirštame ir racionalumo.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
„Biok laboratorija“ pirmuosius naujojo prekės ženklo sėkmės vaisius jau raško – „Kilig“ lengviau atveria užsienio platintojų duris. Neigiamo sąskambio ar asociacijų gamintoja nesibaimina, atvirkščiai, teigia, kad tai lengvesnis kelias naujam prekės ženklui tapti žinomam.

„Mums idealiai tiko šio žodžio reikšmė, kalbanti apie malonias akimirkas ir patirtis, o jo kontroversiškumas taip pat – pliusas. Prisiminkime juodą dantų pastą, ji irgi iš pradžių neatrodė perliukas mūsų vartotojams, bet galiausiai gerokai išaugino „Ecodentos“ pardavimus. Kai esi mažas, turi rinktis sprendimus, kurie paskatina žmones kalbėti, o tada greičiausiai – ir išbandyti“, – kalba Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“ rinkodaros vadovė.

Bendrovė nesibaimina neigiamų asociacijų su artimu anglišku žodžiu.

52795
130817
52791