„Maximoje“ – naujas kosmetikos prekės ženklas su aliuzija į „Biok“

Publikuota: 2017-09-29
Atnaujinta 2017-09-29 13:47
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
svg svg
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Prekybos tinklas „Maxima“ pradeda prekiauti nauja lietuviška kosmetika „Nida“. Tai „Maximos“ grupės įmonei „Franmax“ priklausantis privatus prekės ženklas, jo gamintojas Kaune įsikūrusi kosmetikos UAB „Cosmoway“.

VŽ rašė, kad trys iš šešių kosmetikos gamybos UAB „Cosmoway“ akcininkų – buvę „BIOK laboratorijos“ darbuotojai. Tai – Justė Pinkevičienė, Vitalijus Voleika ir Žilvinas Dubosas. Visi jie bendrovę paliko prieš kelerius metus, o 2016 m. su dar trimis partneriais tapo „Cosmoway“ akcininkais.

Ponas Voleika ir p. Dubosas „BIOK laboratorijai“ atidavė atitinkamai 7 ir 8 metus. Ponas Voleika ėjo pardavimo vadovo pareigas, o p. Dubosas buvo gamybos vadovas. Ponia Pinkevičienė vadovavo prekių ženklams „Rasa“, „Aras“ ir „BIOK dermatology“.

„Cosmoway“ prekių krepšelyje iki šiol buvo trys produktų linijos – kosmetikos „Green Feel“, pirmųjų lietuviškų lubrikantų „Code for Love“, „O‘Papa“ gaminiai. Taip pat produkcija, gaminama pagal individualius užsakymus. Tarp pastarųjų gaminių dabar atsiranda ir „Nida“, kurie gaminami „Franmax“ užsakymu.

Nemokami naujienlaiškiai į savo el. pašto dėžutę:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 

Kaip rašo šiandien išplatintame pranešime „Maxima“, naujuoju „Nidos“ ženklu pažymėti įvairūs gaminiai nuo skysto muilo iki paakių kremo su hialurono rūgštimi, o išskirtinis naujos lietuviškos kosmetikos ingredientas – gintaras.

„Naują lietuviškos kosmetikos liniją „Nida“ sudaro 25 skirtingi gaminiai, kurių pagrindas – natūralūs lietuviški ingredientai, apgalvoti ir suderinti taip, kad atitiktų mūsų šalies gyventojų odos poreikius šiomis klimato sąlygomis, kuriose gyvename. Naujos veido, kūno odos ir plaukų priežiūros priemonės pagamintos Lietuvoje, naudojant lietuviškus ingredientus ir natūralius ekstraktus – dilgėlių, miško bruknių, alavijų, agurkų, įvairių žolelių ekstraktus, hidrolizuotus kviečių baltymus, kviečių gemalų aliejų“, – rašoma pranešime.

Apie panašų pozicionavimą – natūralumą ir lietuviškus ingredientus savo gaminiuose – ne vienerius metus kalba ir „BIOK laboratorija“, iš kurios išėję darbuotojai, panašu, šį braižą nusinešė ir į naująją bendrovę.

Situaciją aštrina ir beveik identiškos pakuotės, ir ingredientai. Pavyzdžiui, „Nida“ kosmetikos pienelis – su kviečių gemalų aliejumi, o „Margarita“ kosmetinis pienelis – su daigintais kviečiais ir augaliniais aliejais. Ir tai tik vienas iš pavyzdžių.

nuotrauka::1

Romualda Stragienė, „BIOK laboratorijos“ vadovė ir kontroliuojančioji akcininkė, teigia, kad „Cosmoway“ žingsniai jai ne naujiena.

„Nenustebino, kad atsirado dar vienas privatus prekės ženklas. Prekybos tinklai pasaulyje, ieškodami kuo išsiskirti, vis daugiau kuria tokių prekės ženklų. Kosmetikos gaminiai čia ne išimtis. Aišku, „Nida“ prekės ženklo atsiradimo istorija ir priešistorė turi savo šaknis, čia jau nebenoriu komentuoti, išvadas gali kiekvienas pasidaryti pats.

Tai yra buvę mūsų darbuotojai, naujųjų gaminių sudėtį, ingredientus visi matome, bet lai lieka taip, kaip yra. Yra kelios strategijos verslams augti. Viena jų kopijavimo strategija, kurią kai kurie gamintojai naudoja, tačiau tai jų verslo strategija. Mes turime savo, siekiame būti natūralumo inovatoriais ir tos linijos laikysimės ir toliau“, – korektiškai atsakymą dėlioja p. Stragienė.

[infogram id="2b0a9590-b293-48b5-8a9c-c11e36b0a3cd" prefix="uvq" format="interactive" title="„Cosmoway“ pajamos, Eur"][infogram id="870efc40-6772-400f-9529-c1e22bd97401" prefix="gLX" format="interactive" title="UAB „BIOK laboratorija“ pajamos"]

Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas – asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos „Verslo žiniose“, „Sodros“, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.

Tema „Rinkodara“
Lietuvos kūrėjai pelnė sidabrą Europos dizaino apdovanojimuose

Europos dizaino apdovanojimuose (angl. European Design Awards) šiemet Lietuvai atiteko du sidabro...

Rinkodara
2022.06.24
Pernai Lietuvoje kas aštunta žiniasklaidos priemonė buvo valdoma politikų 2

68 politikai, valstybės tarnautojai bei jų sutuoktiniai pernai Lietuvoje valdė 129 arba kas aštuntą...

Rinkodara
2022.06.23
Prie „Audimo“ rinkodaros vairo – nauja vadovė Premium

Tatjana Rudienė tapo UAB „Audimas Brand“ rinkodaros vadove. Prieš tai ji buvo ilgametė mineralinio vandens...

Rinkodara
2022.06.23
Interneto reklama karo akivaizdoje: mažėjo NT komunikacijos, sprogo kelionių pasiūla Premium

Per pirmuosius 4 šių metų mėnesius reklamos kiekius skaitmeninėje erdvėje labiausiai didino mobiliojo ryšio,...

Rinkodara
2022.06.22
„Vinted“ pristato siuntimo paslaugų verslą, M. Mikuckas atsitraukia nuo kasdienės veiklos įmonėje 11

„Vinted“ grupė, valdanti didžiausią Europoje internetinę naudotų mados prekių tarpusavio prekybos platformą...

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ – karšta lietuvių sėkmė

Didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“ vaizdo meno gamybos...

Rinkodara
2022.06.22
„Nordcurrent“ rinkodaros vadovas S. Stūrys: žaidimų industrija jau varžosi su pramonės gigantais Premium

Didžiausia Lietuvoje žaidimų kūrimo ir leidybos įmonė „Nordcurrent“ šiemet planuoja 110 mln. eurų apyvartą.

Inovacijos
2022.06.22
„Kanų liūtuose“ varžosi 15 reklamos darbų iš Lietuvos

Birželio 20–24 d. vykstančiame didžiausiame ir svarbiausiame kūrybiškumo festivalyje pasaulyje „Kanų liūtai“...

Rinkodara
2022.06.20
Spaudos, radijo ir televizijos rėmimo fondą turėtų pakeisti naujas Medijų rėmimo fondas

Kultūros ministerijos siūlomas steigti Medijų rėmimo fondas galės skirti paramą ne tik leidiniams, bet ir...

Rinkodara
2022.06.20
Agentūros „Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo beveik 50%

Specializuotos nuomonės formuotojų rinkodaros agentūros „Influenceriai.lt“ pardavimo pajamos praėjusiais...

Rinkodara
2022.06.20
Lietuvos pašto viražai: kartais augančios pristatymo kainos – šantažas leidėjams Premium

Lietuvos paštas (LP) antrus metus iš eilės kelia leidinių prenumeratos pristatymo kainas miestuose. Pernai...

Rinkodara
2022.06.20
Daug Lietuvos gyventojų net nežino, kiek turi paskyrų internete 1

Lietuvoje daug žmonių nežino, kiek yra susikūrę paskyrų internete, atskleidė kibernetinio saugumo bendrovės...

Rinkodara
2022.06.19
Ant Japonijos skrydžių bendrovės „Zipair Tokyo“ lėktuvų neliks „Z“ simbolio

Japonijos pigių skrydžių bendrovė „Zipair Tokyo Inc.“ pranešė, kad, siekdama išvengti nesusipratimų,...

Rinkodara
2022.06.19
„JCDecaux Nurture“ – nauja programa startuoliams

Pasaulinė lauko reklamos bendrovė „JCDecaux“ ir Lietuvoje pristato specialią platformą startuoliams, kuri...

Rinkodara
2022.06.19
„YouTube“ įgauna pagreitį kovoje prieš „TikTok“

Trumpų vaizdo įrašų platformą „YouTube Shorts“ kasdien žiūri daugiau nei 1,5 mlrd. vartotojų, šią savaitę...

Inovacijos
2022.06.19
Lietuviai nepasitiki socialiniais tinklais, tačiau negalėtų be jų gyventi

Daugiau kaip pusė lietuvių naujienas sužino socialiniuose tinkluose, bet jais pasitiki vos 9%. Nors net 76%...

Rinkodara
2022.06.19
Inovacija mažmeninėje prekyboje: kaip rasti ryšį tarp fizinių pirkėjų ir pagauti juos internete Premium

Šalies mažmeninėje rinkoje startuoja inovacija, kuri sujungia fizinę prekybą ir realius vartotojų apsipirkimo...

Rinkodara
2022.06.19
A. Petrošius: rekomendavome verslui nekalbėti Premium

Aidas Petrošius, žiniasklaidos stebėsenos ir komunikacijos tyrimų bendrovės „Mediaskopas“ verslo plėtros...

Rinkodara
2022.06.17
Didžiųjų korporacijų variklis – pokyčiai: kaip juos skatina „MG grupė“, „Vilniaus prekyba“ Premium

Šimtus įmonių, veikiančių skirtinguose sektoriuose ir šalyse, valdančios organizacijos turi savus veikimo...

Prekyba
2022.06.17
„Utenos trikotažo“ ginčas su vokiečiais dėl „About“ keliasi į Europą Premium

„Utenos trikotažo“ antrinė įmonė „Aboutwear“ kreipėsi į Europos Sąjungos intelektinės nuosavybės tarnybą...

Rinkodara
2022.06.17

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku