2018-05-02 16:06

„BVRG Burson-Marsteller“ pernai augino pajamas ir pelną

Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson–Marsteller“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson–Marsteller“ vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Agentūros „BVRG Burson-Marsteller“ tiesioginės pajamos per praėjusius metus padidėjo beveik 48% iki 608.628 Eur, apyvarta perkopė 1,1 mln. Eur, o ikimokestinis pelnas siekė 187.000 Eur.

„Komunikacijos versle tebesitęsia permainų laikotarpis – siaurėja bendrovių specializacija, rinka tampa vis labiau fragmentiška. Tačiau mes išsigryninome savo stiprybes ir sugebėjome kurti klientams vertę. Tai ir atsispindi praėjusių metų finansiniuose rezultatuose“, – išplatintame prenešime teigia Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ vadovas.

Agentūros apyvarta per praėjusius metus augo 78% ir perkopė 1,1 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius padidėjo daugiau nei pusketvirto karto – nuo 49.500 iki beveik 187.000 Eurų.

Panašu, 2017 m. ryšių su visuomene agentūros spurtavo. Jei žvelgtume į komunikacijos agentūrų reitingą, 2016 m. didesnę nei 1 mln. Eur apyvartą buvo pasiekusios tik 4 agentūros, visos likusios didžiųjų dvidešimtuke skaičiavo mažesnius pardavimus.

Tuo metu 2017 m. pagal šį rodiklį, kaip rodo agentūrų, jau pristačiusių savo metinius rodiklius, duomenys, prisijungė ir „BVRG Burson-Marsteller“, ir „INK agency“.

Tarp „BVRG Burson-Marsteller“ didžiausių klientų – „Nestle“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“ ir t.t.

52795
130817
52791