„BVRG Burson-Marsteller“ pernai augino pajamas ir pelną

„Komunikacijos versle tebesitęsia permainų laikotarpis – siaurėja bendrovių specializacija, rinka tampa vis labiau fragmentiška. Tačiau mes išsigryninome savo stiprybes ir sugebėjome kurti klientams vertę. Tai ir atsispindi praėjusių metų finansiniuose rezultatuose“, – išplatintame prenešime teigia Jonas Blinstrubas, „BVRG Burson-Marsteller“ vadovas.
Agentūros apyvarta per praėjusius metus augo 78% ir perkopė 1,1 mln. Eur, o pelnas prieš mokesčius padidėjo daugiau nei pusketvirto karto – nuo 49.500 iki beveik 187.000 Eurų.
Panašu, 2017 m. ryšių su visuomene agentūros spurtavo. Jei žvelgtume į komunikacijos agentūrų reitingą, 2016 m. didesnę nei 1 mln. Eur apyvartą buvo pasiekusios tik 4 agentūros, visos likusios didžiųjų dvidešimtuke skaičiavo mažesnius pardavimus.
Tuo metu 2017 m. pagal šį rodiklį, kaip rodo agentūrų, jau pristačiusių savo metinius rodiklius, duomenys, prisijungė ir „BVRG Burson-Marsteller“, ir „INK agency“.
Tarp „BVRG Burson-Marsteller“ didžiausių klientų – „Nestle“, „GlaxoSmithKline Lietuva“, „Fazer Lietuva“, „Deichmann“, ESO, Specialiųjų tyrimų tarnyba, „Inreal“ grupė, Šiaulių bankas, „Audimas“, „PZU Lietuva“ ir t.t.