Naujas sandoris: „Publicum“ ir „Idea“ grupės vienijasi po „Havas“ vėliava

Publikuota: 2017-12-05
„Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner. Bendrovės nuotr.
svg svg
„Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner. Bendrovės nuotr.

„Publicum Group“ ir „Idea Group“ jungiasi į didžiausią Baltijos šalyse komunikacijos grupę, kuri visame regione atstovaus pasaulinį komunikacijos tinklą „Havas“ ir kitais metais pradės veikti šiuo vardu.

Kaip išplatintame pranešime teigia Ričardas Jarmalavičius, „Publicum Group“ valdybos pirmininkas, dviejų lyderiaujančių Baltijos šalyse komunikacijos grupių jungimasis yra nuoseklus atsakymas šiuolaikiniams rinkos iššūkiams.

„Stipriausi profesionalai ir moderniausios komunikacijos inovacijos turi būti vienoje vietoje ir vieningai dirbti klientui. Pernai sujungtos abiejų grupių žiniasklaidos planavimo bendrovės buvo pirmasis šiandieninio sandorio žingsnis“, – teigia p. Jarmalavičius.

Jau yra pradėtos procedūros reorganizuojant abiejų grupių agentūrų valdymą per Estijoje įsteigtą bendrą įmonę „Baltic Media Holding Oܓ. Ši įmonė nuo pernai jau valdo abiejų grupių žiniasklaidos planavimo agentūras.

Užbaigti sandorį ir pristatyti struktūrą Baltijos šalyse pagal tarptautinius „Havas“ standartus planuojama pirmą kitų metų pusmetį, prieš tai gavus konkurenciją prižiūrinčių institucijų leidimus.

Iki tol abi grupės savo veiklą tęsia savarankiškai, grupių įmonių veiklos organizavimas nesikeičia.

Viso „Publicum“ ir „Idea“ grupėse Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje veikia 20 agentūrų, teikiančių ryšių su visuomene, žiniasklaidos planavimo, reklamos kūrybos, skaitmeninės rinkodaros bei kitas komunikacijos paslaugas.

Jose dirba per 250 specialistų, bendra apyvarta 2017 m. viršys 40 mln. Eur.

Dabartiniai „Publicum“ ir „Idea“ grupių vadovai Ričardas Jarmalavičius ir Mark Eikner bus būsimos „Havas“ grupės Baltijos šalyse valdyboje.

Lietuvoje „Havas“ grupei vadovaus Šarūnas Mikelevičius, ligšiolinis agentūros „Havas Media“ direktorius.

Mato naujas galimybes

Kaip teigia p. Eikneris, po susijungimo atsiveria naujos galimybės agentūrų klientams ir darbuotojams.

„Suvienytos pajėgos ir kompetencijos leis realizuoti ambicingiausius tarptautinių ir vietos klientų poreikius visose trijose šalyse. Savo ruožtu darbuotojams atsiveria neribotos tobulėjimo ir savęs realizavimo galimybės“, – teigia „Idea Group” valdybos pirmininkas.

1835 m. Paryžiuje įkurta „Havas“ yra viena iš didžiausių pasaulyje komunikacijos grupių, kurios apyvarta praėjusiais metais viršijo 2,2 mlrd. Eur. Grupės įmonėse daugiau nei 100 šalių dirba per 20.000 darbuotojų.

Nuo 2001-ųjų Lietuvoje veikianti „Publicum“ grupė šiuo metu vienija 5 įvairių komunikacijos sričių agentūras. Grupės įmonių bendros pajamos 2016 metais išliko stabilios – viršijo 8,6 mln. Eur, tuo tarpu tiesioginės pajamos padidėjo 15% ir siekė 3,6 mln. Eur.

„Idea Group“ jungia 15 komunikacijos bendrovių Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Per 2016 m. grupės įmonės pajamas išaugino 20,8% ir siekė 29 mln. Eur, tiesiogines pajamas – 9% iki 7 mln. Eur.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Dažniausiai cituoti lyderiai: E. Dapkienė, N. Mačiulis ir D. Mertinas

Praėjusių metų antrąjį pusmetį verslo nuomonės lyderių komunikacijos nežymiai sumažėjo. Dažniausiai buvo...

Rinkodara
12:22
„Coca-Colos“ vadovas: ne šimtams, bet tūkstančiams mūsų partnerių dabar labai prastai  Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, interviu VŽ...

Prekyba
05:45
EK ataskaita dėl nesaugių gaminių: rūpesčių kelia trečiosios šalys Premium

Žaislai, motorinės transporto priemonės ir elektriniai prietaisai yra trys prekių kategorijos, kuriose...

Prekyba
2021.03.03
R. Jarmalavičius apie bendradarbiavimą su „Grigeo“: žvelgiame į priekį, ne atgal Premium 2

„Grigeo“ grupė pasirašė bendradarbiavimo sutartį su naujais komunikacijos partneriais – integruotos...

Rinkodara
2021.03.03
„Iki“ vadovė: 2021-ieji, besivejant traukinį, bus lūžio metai Premium

Prekybos tinklo „Iki“ vadovai tikisi, kad 2021-ieji bus lūžio metai, kai pagaliau vėl prekybininkė įgaus...

Prekyba
2021.03.03
TV iššūkiai: išlaikyti jaunimą ir neprarasti pagrindinio žiūrovo Premium 2

Nepaisant sudėtingų pandemijos metų, TV kanalai gana sėkmingai užbaigė metus: komercinių GRP reklamos...

Rinkodara
2021.03.01
Keičiasi „Medipresos“ vadovas 2

Nuo kovo 1 d. leidinių ir knygų platinimu užsiimančiai įmonei UAB „Medipresa“ vadovaus Laimonas Blažinskas.

Rinkodara
2021.03.01
Pokyčiai „Nielsen“: naujas savininkas ir vardas Premium

Tarptautinė privataus kapitalo įmonė „Advent International“ įsigijo tyrimų bendrovės „Nielsen“ pasaulinį...

Rinkodara
2021.03.01
Apsipirkti į maisto parduotuvę – bent kartą per savaitę

Nors e. prekybos apimtys auga, dauguma pirkėjų maisto ir kitų pirmo būtinumo prekių įsigyti į parduotuves...

Prekyba
2021.02.28
Palyginimas: kaip atrodė mažmeninė prekyba pirmojo ir antrojo karantinų pradžioje Premium

Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2021 m. sausį, palyginti su 2020 m. sausiu, mažmeninės...

Prekyba
2021.02.27
„Aprangos“ pelnas prieš apmokestinimą krito 48% 

„Aprangos“ grupės neaudituotas konsoliduotas pelnas prieš apmokestinimą 2020 m. sudarė 5,7 mln. Eur, kai 2019...

Prekyba
2021.02.26
„I asset management“ pasirinko komunikacijos partnerius

Investicijų valdymo bendrovė „I asset management“ komunikacijos partneriais pasirinko komunikacijos agentūrą...

Rinkodara
2021.02.26
Darbo grupėje pritarta Registrų centro duomenų atvėrimui žurnalistams

Trečiadienį įvyko paskutinis darbo grupės posėdis dėl Visuomenės informavimo įstatymo pakeitimo, kuriuo...

Rinkodara
2021.02.25
Japonijos prekybininkai reikšmingai siaurina asortimentą, Lietuvoje – tik kai kurie Premium

Tokijuje veikianti duomenų analitikos bendrovė „Nikkei POS“, analizuojanti prekių kainas ir apyvartumą...

Prekyba
2021.02.25
„Twitter“ užblokavo šimtus paskyrų siejamų su Rusija, Iranu

„Twitter“ pranešė, kad užblokavo 373 paskyras, susijusias su Rusija, Iranu ir Armėnija, nes jose skelbiama...

Rinkodara
2021.02.24
Prekybininkai: žinant gerus „žūklės plotus“, šokteli ir konversija  Premium 1

Antrojo karantino metu suvaržius fizinę prekybą internetiniai verslai gavo dar vieną augimo progą.

Prekyba
2021.02.24
„Password 2021“: efektyviausi rinkodaros projektai ir CMO rinkimai 1

Jau aštuonioliktą kartą „Verslo žinios“ kviečia varžytis dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos...

Rinkodara
2021.02.24
„Amber Food“ iš pandemijos gniaužtų lips su naujais prekės ženklais Premium

Nors restoranų verslą tebepančioja pandemija ir vėluojanti valstybės parama, įmonės ieško sprendimų, kaip...

Rinkodara
2021.02.24
20 mln. Eur parama SVV prekių ženklams: Lietuva tarp aktyviausių Premium

Kovo 1 d. prasidės antrasis Europos Komisijos ir ES intelektinės nuosavybės tarnybos (ESINT) bandomojo...

Rinkodara
2021.02.23
Konversijos rodiklis: kartais trūkumus ištaisyti vieni juokai, o rezultatas įspūdingas  Premium

Konversija yra vienas pagrindinių rodiklių, kuriuos stebi ir analizuoja visi e. prekybininkai, siekiantys...

Prekyba
2021.02.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus