Prekių išdėstymo menas: kaip parduoti daugiau

Pasak Eleonoros Šeimienės, Rinkodaros ir komunikacijos mokslų instituto KOG vadovės, kiekviename prekybos centre yra vietų, kur prekės yra labiau perkamos, ir teritorijų, kurios vadinamos pilkosiomis arba mirusiomis zonomis, kur pirkėjas tėra retas svečias.
„Prekybininkai tebesivadovauja nuostata, kad daugiau prekių reiškia didesnius pardavimus, tačiau pasaulyje atliekami neurorinkodaros tyrimai mažmeninėje aplinkoje rodo ką kita. Parduotuvėje vidutiniškai per vieną apsilankymą pamatome vos 1% visų prekių. Tad reikėtų ne vien plėsti asortimentą, bet, atsižvelgiant į pirkėjų srautus, pirmiausia optimizuoti efektyvesnį parduotuvių ploto panaudojimą ir kurti geresnę vartotojų patirtį“, – kalba p. Šeimienė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai