„Judira“ gavo baudą už klaidinančią reklamą

Publikuota: 2017-10-17
Eurai - bendra Europos Sąjungos šalių valiuta. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Eurai - bendra Europos Sąjungos šalių valiuta. Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.

Konkurencijos taryba nutarė, kad UAB „Judira“, reklamuodama masažinį čiužinį, galvos masažuoklį ir ortopedinę pagalvę kaip produktus, galinčius gydyti ligas ar funkcinius sutrikimus, klaidino vartotojus.

Už Reklamos įstatymo pažeidimus bendrovei skirta 1.230 Eur bauda. Konkurencijos tarybos specialistai užfiksavo, kad interneto svetainėje www.us-medica.lt nuo 2016 m. lapkričio iki 2017 m. balandžio buvo skleidžiamos jų gaminių reklamos akcentuojant šių prekių poveikį sveikatai.

Viešai skelbta, kad jos esą pagerina, atpalaiduoja kraujotaką, normalizuoja medžiagų apykaitą, sumažina nuovargį, ramina nervų sistemą, pagerina miegą, sumažina skausmą, stresą ar knarkimą, rašoma Konkurencijos tarybos išplatintame pranešime.

Taryba paprašė šias prekes bei kitą įrangą platinančios bendrovės „Judira“ pateikti reklaminius teiginius apie sveikatinamąjį poveikį pagrindžiančius įrodymus. Įmonė iš pradžių nurodė tokių įrodymų neturinti, tačiau vėliau atsiuntė Maskvoje įsikūrusios tradicinės medicinos klinikos atsiliepimą, taip pat interneto svetainėse skelbiamų straipsnių ir prekių aprašymų nuorodas.

„Judira“ nepateikė objektyvių, kompetentingų institucijų patvirtintų įrodymų (mokslinių tyrimų, studijų ir pan.), kurie leistų teigti, kad minėti gaminiai turi reklamose įvardijamą poveikį žmogaus sveikatai ir pasižymi gydomosiomis savybėmis.

Atsižvelgiant į palyginti nedidelį reklamos mastą (svetainę www.us-medica.lt per parą aplanko vidutiniškai 77 vartotojai), trukmę ir pažeidimo pobūdį už klaidinančių reklamų naudojimą bendrovei „Judira“ skirta 1.230 Eur.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.

Už klaidinančios ar neleidžiamos lyginamosios reklamos naudojimą bendrovėms gali būti skiriama bauda nuo 289 iki 8.688 Eur, o tais atvejais, kai nustatyti reikalavimai pažeidžiami pakartotinai per vienus metus nuo baudos paskyrimo, gali būti skiriama iki 34.754 Eur bauda.

2010–2016 m. Konkurencijos taryba priėmė 56 nutarimus dėl Reklamos įstatymo pažeidimo, 24 buvo apskųsti ir tik vienu atveju teismas pripažino, kad pažeidimo nebuvo.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20
Čekijos planuose – skaitmeninis mokestis „Google“ ir „Facebook“

Čekijos vyriausybė pritarė siūlymui įvesti 7% skaitmeninio verslo mokestį, kuriuo siekiama padidinti...

Rinkodara
2019.11.19
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
2019.11.18
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
2019.11.18
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14
„Nestle Baltics“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Tarptautinės maisto korporacijos „Nestle“ valdoma prekybos bendrovė UAB „Nestle Baltics“ ryšių su visuomene...

Rinkodara
2019.11.13
„Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Komunikacijos amatininkai“ keičia pavadinimą ir nuo šio vadinsis...

Rinkodara
2019.11.13
Žalia šviesa „Telia“ pirkiniui – „Bonnier Broadcasting“

Europos Komisija patvirtino telekomunikacijų grupės „Telia Company“ sandorį, kuriuo ji iš Švedijos...

Rinkodara
2019.11.12
„Rubiko kubo“ prekės ženklo valdytojai patyrė dar vieną pralaimėjimą Premium

Europos Sąjungos (ES) Bendrasis Teismas priėmė dar vieną nepalankų sprendimą gerai žinomo žaislo Rubiko kubo...

Rinkodara
2019.11.12
Apdovanojimas „Vilnius – Europos G taškas“ kampanijai vėl patraukė pasaulio dėmesį 2

Žinia, kad Vilniaus reklama „Vilnius – Europos G taškas“ buvo įvertinta auksu tarptautiniuose turizmo...

Rinkodara
2019.11.12
Registruoja A. Unikausko vardo kliniką, bet planų neatskleidžia 1

Valstybiniame patentų biure UAB „Viva Idea“ registruoja žodinį prekės ženklą „Daktaro Unikausko klinika.

Rinkodara
2019.11.12
Didžiausią reklamos šuolį demonstruoja „Švyturys-Utenos alus“

Per devynis šių metų mėnesius, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu 2018 m., tarp reklamos užsakovų labiausiai...

Rinkodara
2019.11.12

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau