2017-09-13 11:51

Strėlės „Iki“: kilniai reklaminei kampanijai reikia ir geros komunikacijos

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklas „Iki“ pradėjo socialinę akciją „Gera kaina – Geras darbas“, kurios metu kviečia savo pirkėjus finansiškai prisidėti prie „Maisto banko“ rėmimo kasdienių apsipirkimų metu.

Vos prieš dieną prasidėjusi kampanija sulaukė ir teigiamų atsiliepimų, ir nemenkos kritikos lavinos, o reziumuojant ją šiandien, belieka konstatuoti, kad neužtenka kilnios idėjos, reikia ir itin preciziškos komunikacijos. Ypač kai kalbama apie maisto prekių kainas – jautrią didžiajai visuomenės daliai temą.

Socialinės akcijos „Gera kaina – Geras darbas“ idėja kilni – 10 savaičių gyventojai kviečiami kas savaitę rinktis iš 8–12 tinklo prekių, ir sumokant už jas 1 euru daugiau, pastarąjį paaukoti „Maisto bankui“.

52795
130817
52791