Strėlės „Iki“: kilniai reklaminei kampanijai reikia ir geros komunikacijos

Vos prieš dieną prasidėjusi kampanija sulaukė ir teigiamų atsiliepimų, ir nemenkos kritikos lavinos, o reziumuojant ją šiandien, belieka konstatuoti, kad neužtenka kilnios idėjos, reikia ir itin preciziškos komunikacijos. Ypač kai kalbama apie maisto prekių kainas – jautrią didžiajai visuomenės daliai temą.
Socialinės akcijos „Gera kaina – Geras darbas“ idėja kilni – 10 savaičių gyventojai kviečiami kas savaitę rinktis iš 8–12 tinklo prekių, ir sumokant už jas 1 euru daugiau, pastarąjį paaukoti „Maisto bankui“.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai