Strėlės „Iki“: kilniai reklaminei kampanijai reikia ir geros komunikacijos
FOTOGALERIJA Iki reklaminė kampanija. (9 nuotr.)
Prekybos tinklas Iki pradėjo socialinę akciją Gera kaina Geras darbas, kurios metu kviečia savo pirkėjus finansiškai prisidėti prie Maisto banko rėmimo kasdienių apsipirkimų metu.
Vos prieš dieną prasidėjusi kampanija sulaukė ir teigiamų atsiliepimų, ir nemenkos kritikos lavinos, o reziumuojant ją šiandien, belieka konstatuoti, kad neužtenka kilnios idėjos, reikia ir itin preciziškos komunikacijos. Ypač kai kalbama apie maisto ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti