2017-06-26 16:51

Metus lydėjo ir susijungimai, ir organiški šuoliai

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas: „Svarbu įvertinti visą vartotojo patirtį bei jo pirkimo kelionę, tik bendro vaizdo matymas padeda kurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros komunikacijos strategijas ir augti.“  Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas: „Svarbu įvertinti visą vartotojo patirtį bei jo pirkimo kelionę, tik bendro vaizdo matymas padeda kurti ir įgyvendinti efektyvias rinkodaros komunikacijos strategijas ir augti.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2016 m. žiniasklaidos planavimo bendrovių reitinge įvyko pokyčių: po susijungimų į viršų šoktelėjo „Havas Media“, pozicijas gerokai sustiprino rinkos naujokė „BPN Lietuva“, o pirmame dvejetuke lyderės apsikeitė vietomis. Rokiruočių galima tikėtis ir šiemet.

Kaip rodo pagal „Creditinfo“ duomenis sudaryta VŽ lentelė, didžiausius pardavimus 2016 m. tarp sektoriaus bendrovių skaičiavo žiniasklaidos planavimo agentūra „Inspired Communications“. Jos pardavimai per metus išaugo 21%, iki 13,3 mln. Eur. Į antrąją vietą nusileido „Open Agency“, agentūros apyvarta per metus sumenko 5%.

Vasaris Oržekauskas, žiniasklaidos planavimo agentūros „Inspired UM“ vadovas, teigia, kad esminis veiksnys, labiausiai lėmęs bendrovės rodiklių augimą, yra pradėtas bendradarbiavimas su VP grupe.

52795
130817
52791