Paradoksas: į „Lidl“ ir „Maximą“ eina tie patys pirkėjai

Lietuvoje prekybos tinklai yra itin gerai išplėtoti, o keli žaidėjai dalijasi didžiąją dalį rinkos. Vis dėlto penktadalis pinigų ir šiandien paliekama ne tinklinėje prekyboje, o specializuotose parduotuvėse ir turguose, rodo tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ pirmojo šių metų ketvirčio namų ūkių tyrimo rezultatai.
„Ieškodami geriausio sandorio sau, pirkėjai nuolat migruoja. Pirkėjų migracija tarp skirtingų tinklų ir netinklinių specializuotų parduotuvių vyksta nuolat. Tokį pirkėjų elgesį lemia skirtingo asortimento ir geresnio kokybės bei kainos santykio paieška, taip pat poreikis apsipirkti patogiai“, – kalba Artūras Urbonavičius, „Baltmi“ verslo plėtros vadovas.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai