2017-05-10 16:40

Paradoksas: į „Lidl“ ir „Maximą“ eina tie patys pirkėjai

Prekybos tinklai aršiai kovoja dėl kiekvieno pirkėjo ir nuolaidomis, ir gausia komunikacija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Prekybos tinklai aršiai kovoja dėl kiekvieno pirkėjo ir nuolaidomis, ir gausia komunikacija. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Aštrioje prekybininkų kovoje lojaliausius pirkėjus dabar išlaiko „Maxima“, tačiau pagal daugelį parametrų jai ant kulnų lipa „Lidl“. Traukiantis „Prismai“ bei artėjant planuojamam „Rimi“ ir „Iki“ susijungimui, Lietuvoje turėsime ypač koncentruotą prekybos rinką.

Lietuvoje prekybos tinklai yra itin gerai išplėtoti, o keli žaidėjai dalijasi didžiąją dalį rinkos. Vis dėlto penktadalis pinigų ir šiandien paliekama ne tinklinėje prekyboje, o specializuotose parduotuvėse ir turguose, rodo tyrimų bendrovės „Baltmi Baltic Market Insights“ pirmojo šių metų ketvirčio namų ūkių tyrimo rezultatai.

„Ieškodami geriausio sandorio sau, pirkėjai nuolat migruoja. Pirkėjų migracija tarp skirtingų tinklų ir netinklinių specializuotų parduotuvių vyksta nuolat. Tokį pirkėjų elgesį lemia skirtingo asortimento ir geresnio kokybės bei kainos santykio paieška, taip pat poreikis apsipirkti patogiai“, – kalba Artūras Urbonavičius, „Baltmi“ verslo plėtros vadovas.

52795
130817
52791