Privatūs prekių ženklai atsiriekia daugiau vietos lentynose

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ vertinimu, pernai Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose (be „Lidl“), palyginti su 2015 m., privačiais prekių ženklais (PPŽ) pažymėtų prekių paklausa padidėjo 8%. Atimdami dalį iš gamintojų prekių ženklų jie jau užkariavo 9,3% rinkos.
Pagal PPŽ užimamą rinkos dalį esame tarp Latvijos ir Estijos, tačiau gerokai atsiliekame nuo ES šalių, kur tokių prekių pardavimai siekia bemaž trečdalį. PPŽ dalis Latvijoje pernai sudarė 10,1%, o Estijoje – 7,7%.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai