2017-04-12 09:00

Privatūs prekių ženklai atsiriekia daugiau vietos lentynose

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
2016 m. Lietuvos mažmeninėje prekyboje privačių prekių ženklų dalis, palyginti su 2015 m., padidėjo 8%. Prognozuojama, kad pirkėjų palankumas šiems prekių ženklams didės ir toliau, o tinklai plės jų asortimentą.

Rinkos tyrimų bendrovės „Nielsen“ vertinimu, pernai Lietuvos mažmeninės prekybos tinkluose (be „Lidl“), palyginti su 2015 m., privačiais prekių ženklais (PPŽ) pažymėtų prekių paklausa padidėjo 8%. Atimdami dalį iš gamintojų prekių ženklų jie jau užkariavo 9,3% rinkos.

Pagal PPŽ užimamą rinkos dalį esame tarp Latvijos ir Estijos, tačiau gerokai atsiliekame nuo ES šalių, kur tokių prekių pardavimai siekia bemaž trečdalį. PPŽ dalis Latvijoje pernai sudarė 10,1%, o Estijoje – 7,7%.

52795
130817
52791