„Kakės Makės“ fenomenas – tikra istorija

Laurus „Kakė Makė“ skynė ir VŽ organizuojamoje konferencijoje „Password 2017 m.“ – ji pripažinta efektyviausia Metų rinkodaros kampanija. Taip pat ji nugalėjo ir efektyviausios prekių ženklo įvedimo į rinką kampanijos kategorijoje, o kartu vykstančiuose „Metų prekės ženklo 2017 m.“ buvo apdovanota „Už unikalią poziciją rinkoje“.
„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi ir jo nepastebėti sunku“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ vadovė ir „Metų prekės ženklo“ komisijos narė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai