2017-03-22 07:00

„Kakės Makės“ fenomenas – tikra istorija

Giedrė Bulatovienė, leidyklos „Alma littera“ produktų vadovė: „Tyrimai rodo, kad „Kakės Makės“ personažas aktualus tiek berniukams, tiek mergaitėms. Tokią liniją palaiko ir rinkdamiesi produktus. Stengiamės nenukrypti pernelyg į mergaičių auditoriją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Giedrė Bulatovienė, leidyklos „Alma littera“ produktų vadovė: „Tyrimai rodo, kad „Kakės Makės“ personažas aktualus tiek berniukams, tiek mergaitėms. Tokią liniją palaiko ir rinkdamiesi produktus. Stengiamės nenukrypti pernelyg į mergaičių auditoriją.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Iš vaikiškų knygų išaugęs prekės ženklas ne tik augina leidyklos „Alma littera“ knygų pardavimą, solidų šuolį per metus skaičiuoja ir gamintojai, į rinką išleidę produktus su šiuo personažu.

Laurus „Kakė Makė“ skynė ir VŽ organizuojamoje konferencijoje „Password 2017 m.“ – ji pripažinta efektyviausia Metų rinkodaros kampanija. Taip pat ji nugalėjo ir efektyviausios prekių ženklo įvedimo į rinką kampanijos kategorijoje, o kartu vykstančiuose „Metų prekės ženklo 2017 m.“ buvo apdovanota „Už unikalią poziciją rinkoje“.

„Tai prekės ženklas, kurį drąsiai galime vadinti unikaliu ir fenomenaliu, apie kurį mes galime šiandien diskutuoti su bet kokio amžiaus žmogumi, nuomonę apie jį turi visi ir jo nepastebėti sunku“, – pažymi Dovilė Radavičiūtė, tyrimų bendrovės „Rait“ vadovė ir „Metų prekės ženklo“ komisijos narė.

52795
130817
52791