2017-03-21 21:48

Lietuviški gaminiai laurus skina ir pas kaimynus

Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros skyriaus vadovas: „Nauji gaminiai – strateginė įmonės kryptis, stengiamės būti įdomūs savo pirkėjams, juos stebinti, nuolat ieškoti naujovių.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Mantas Matukaitis, „Volfas Engelman“ Rinkodaros skyriaus vadovas: „Nauji gaminiai – strateginė įmonės kryptis, stengiamės būti įdomūs savo pirkėjams, juos stebinti, nuolat ieškoti naujovių.“ Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Lietuvos gamintojų pernai pasiūlytos naujovės neliko nepastebėtos ir kitose Baltijos šalyse, o sėkmingiausias parduotuvių lentynose pasirodęs greito vartojimo produktas Lietuvoje – „Volfas Engelman“ alus „Flandrijos pinta“.

Į sėkmingiausių 2016 m. naujų prekių trejetuką Lietuvoje taip pat pateko to paties gamintojo alus „Blonde“ ir „Mondelez International“ gaminamas šokoladas „Milka“ su karamele ir žemės riešutais. Estijoje populiariausiu gaminiu išrinkti „Haagen-Dazs“ ledai „Vanilla Ice Cream with Chocolate Chips“, Latvijoje – „Cido Grupa“ mineralinis vanduo „Mangali“.

Sėkmingiausio gaminio rinkimai yra VŽ organizuojamo konkurso „Metų prekės ženklas“ dalis, čia komisija šiemet pagrindinį apdovanojimą skyrė prekės ženklui „Grite“.

52795
130817
52791