Kvestionuoja ir „Telia Lietuva“, ir „Tele2“ konkursus

Vakar vykusiame Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos posėdyje ne tik buvo išrinkta nauja vadovė, bet ir priimtas sprendimas kreiptis į telekomunikacijų bendroves Telia Lietuva ir Tele2 dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo.
Kaip pabrėžiama asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.
VŽ rašė, kad sujudimą rinkoje sukėlė metų pradžioje paskelbtas faktas, kad Tele2 ir integruotos komunikacijos agentūra Fabula Hill + Knowlton Strategies nutraukia daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą.
Rinkoje gana atvirai kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų Fabula Hill + Knowlton Strategies sukirto rankomis su Telia Lietuva ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja. Kalbintų ryšių su visuomene agentūrų vadovai nedviprasmiškai baksnojo pirštais į kai kurias paskelbtojo konkurso sąlygų formuluotes, kurios neva surašytos šiandien dar neoficialiai, tačiau jau žinomai agentūrai potencialiai nugalėtojai. Dėl šios priežasties šiame konkurse nedalyvauja didžioji dauguma VŽ apklaustų, taip pat RSVA agentūrųnarių.
Kartu Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) reiškia abejonių ir dėl Tele2 įvykusio konkurso.
RSVA savo pranešime cituoja ir Telia Lietuva, ir Tele2 viešas deklaracijas apie skaidrumą, tačiau pabrėžia, kad esama situacija verčia RSVA narius sunerimti, ar tikrai telekomunikacijų srities lyderės laikosi deklaruojamų vertybių, t.y. ar rengiami ryšių su visuomenę agentūrų konkursai nėra tik imituojami.
Pasak Romualdos Stonkutės, naujosios RSVA pirmininkės ir agentūros PR Service/Edelman Affiliate direktorės, susirinkime dalyvavo dauguma narių ir dauguma jų balsavo už tokį kreipimąsi į telekomunikacijų bendroves.
Balsavome, ar reaguoti, kaip reaguoti, tai ne emocijomis pagrįstas sprendimas. Reaguojame į abu konkursus, abu jie kelia klausimų. Tad parašėme užklausimus ir lauksime telekomunikacijų bendrovių atsakymų. Tai yra didelės svarbios bendrovės komunikacijos rinkai, tad ir žengiame šį žingsnį, kalba p. Stonkutė.
Šiame susirinkime dalyvavo ir Fabula Hill + Knowlton Strategies. Pastarosios atstovai balsuodami susilaikė. Taip pat pasielgė ir tik ką su Tele2 pradėjusi dirbti vipcommunications, taip pat INK Agency, kurios antrinė bendrovė bigNow rūpinasi Telia Lietuva komunikacija socialiniuose tinkluose.
RSVA jungia 13 ryšių su visuomene agentūrų.
VŽ rašė, kad vipcommunications pradeda dirbti su Pildyk prekės ženklu, Publicum su Tele2 ženklu. Tuo tarpu Publicum grupės įmonė Publicum FComm buvusi ligšiolinė Omnitel, vėliau Telia Lietuva partnerė.
Andrius Baranauskas, Tele2 korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, RSVA kreipimąsi vadina absurdišku, teigdamas, kad nebūtų skelbęs konkurso, turėdamas laimėtoją.
Esame privatus verslas, ir taip esame kitose situacijose pasielgę ne kartą. Baigėsi ilgametis mūsų bendradarbiavimas su Fabula Hill + Knowlton Strategies, tad ir norėjosi pažiūrėti, kas darosi šioje rinkoje. Konkurso rezultatas? Sužinojau, kad Lietuvoje yra trys gerai dirbančios agentūros. Su viena bendradarbiavimas nutrūko, kitos dvi tapo mūsų partnerėmis, pabrėžia p. Baranauskas.
Mykolas Katkus, Fabula Hill + Knowlton Strategies valdybos pirmininkas, taip pat atsiriboja nuo bet kokių svarstymų rinkoje, vadindamas tai nepatenkintų konkurentų veiksmais.
Esame stipriausia agentūra, esame bet kurio konkurso, kuriame esminis faktorius yra ne kaina, favoritai. Ir konkursuose, kur dalyvaujame dažniausiai laimime. Taip, dalyvaujame Telia konkurse, taip tikimės laimėti, o ar laimėsime, nežinome, kalba p. Katkus.
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti