Kvestionuoja ir „Telia Lietuva“, ir „Tele2“ konkursus

Publikuota: 2017-03-17
VŽ koliažas.
svg svg
VŽ koliažas.

Vakar vykusiame Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos posėdyje ne tik buvo išrinkta nauja vadovė, bet ir priimtas sprendimas kreiptis į telekomunikacijų bendroves „Telia Lietuva“ ir „Tele2“ dėl vykdytų ryšių su visuomene agentūrų konkursų skaidrumo.

Kaip pabrėžiama asociacijos išplatintame pranešime, rinkos dalyviai yra sunerimę dėl rinkoje susiklosčiusios nuomonės, jog šie konkursai galbūt buvo vykdomi iš anksto priėmus sprendimą dėl nugalėtojo.

VŽ rašė, kad sujudimą rinkoje sukėlė metų pradžioje paskelbtas faktas, kad „Tele2“ ir integruotos komunikacijos agentūra „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ nutraukia daugiau nei aštuonerius metus trukusį bendradarbiavimą.

Rinkoje gana atvirai kalbama, kad dar iki šių oficialių skyrybų „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ sukirto rankomis su „Telia Lietuva“ ir turėtų tapti šiuo metu vykstančio konkurso nugalėtoja. Kalbintų ryšių su visuomene agentūrų vadovai nedviprasmiškai baksnojo pirštais į kai kurias paskelbtojo konkurso sąlygų formuluotes, kurios neva surašytos šiandien dar neoficialiai, tačiau jau žinomai agentūrai – potencialiai nugalėtojai. Dėl šios priežasties šiame konkurse nedalyvauja didžioji dauguma VŽ apklaustų, taip pat RSVA agentūrų–narių.

Kartu Ryšių su visuomene agentūrų asociacijos (RSVA) reiškia abejonių ir dėl „Tele2“ įvykusio konkurso.

RSVA savo pranešime cituoja ir „Telia Lietuva“, ir „Tele2“ viešas deklaracijas apie skaidrumą, tačiau pabrėžia, kad esama situacija verčia RSVA narius sunerimti, ar tikrai telekomunikacijų srities lyderės laikosi deklaruojamų vertybių, t.y. ar rengiami ryšių su visuomenę agentūrų konkursai nėra tik imituojami.

Pasak Romualdos Stonkutės, naujosios RSVA pirmininkės ir agentūros „PR Service/Edelman Affiliate“ direktorės, susirinkime dalyvavo dauguma narių ir dauguma jų balsavo už tokį kreipimąsi į telekomunikacijų bendroves.

„Balsavome, ar reaguoti, kaip reaguoti, tai ne emocijomis pagrįstas sprendimas. Reaguojame į abu konkursus, abu jie kelia klausimų. Tad parašėme užklausimus ir lauksime telekomunikacijų bendrovių atsakymų. Tai yra didelės svarbios bendrovės komunikacijos rinkai, tad ir žengiame šį žingsnį“, – kalba p. Stonkutė.

Šiame susirinkime dalyvavo ir „Fabula Hill + Knowlton Strategies“. Pastarosios atstovai balsuodami susilaikė. Taip pat pasielgė ir tik ką su „Tele2“ pradėjusi dirbti „vipcommunications“, taip pat „INK Agency“, kurios antrinė bendrovė „bigNow“ rūpinasi „Telia Lietuva“ komunikacija socialiniuose tinkluose.

RSVA jungia 13 ryšių su visuomene agentūrų.

VŽ rašė, kad „vipcommunications“ pradeda dirbti su „Pildyk“ prekės ženklu, „Publicum“ – su „Tele2“ ženklu. Tuo tarpu „Publicum“ grupės įmonė „Publicum FComm“ – buvusi ligšiolinė „Omnitel“, vėliau „Telia Lietuva“ partnerė.

Andrius Baranauskas, „Tele2“ korporacinės komunikacijos direktorius Baltijos šalims, RSVA kreipimąsi vadina absurdišku, teigdamas, kad nebūtų skelbęs konkurso, turėdamas laimėtoją.

„Esame privatus verslas, ir taip esame kitose situacijose pasielgę ne kartą. Baigėsi ilgametis mūsų bendradarbiavimas su „Fabula Hill + Knowlton Strategies“, tad ir norėjosi pažiūrėti, kas darosi šioje rinkoje. Konkurso rezultatas? Sužinojau, kad Lietuvoje yra trys gerai dirbančios agentūros. Su viena bendradarbiavimas nutrūko, kitos dvi tapo mūsų partnerėmis“, – pabrėžia p. Baranauskas.

Mykolas Katkus, „Fabula Hill + Knowlton Strategies“ valdybos pirmininkas, taip pat atsiriboja nuo bet kokių svarstymų rinkoje, vadindamas tai nepatenkintų konkurentų veiksmais.

„Esame stipriausia agentūra, esame bet kurio konkurso, kuriame esminis faktorius yra ne kaina, favoritai. Ir konkursuose, kur dalyvaujame dažniausiai laimime. Taip, dalyvaujame „Telia“ konkurse, taip tikimės laimėti, o ar laimėsime, nežinome“, – kalba p. Katkus.

Gauk nemokamą RINKODAROS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Kantar“: 2020-aisiais Lietuvos reklamos rinka traukėsi

Lietuvos reklamos rinka pernai smuko mažiau nei prognozuota – 12,5%, arba 15 mln. Eur, ir siekė 105 mln. Eur.

Rinkodara
2021.04.14
Reklamos rinka: skrydis žemyn, bet Lietuva geriausiai atlaikė krizę Premium

Pandemijos metais, 2020-aisiais, Lietuvos reklamos rinka, palyginti su ankstesniais metais, krito beveik 13%,...

Rinkodara
2021.04.14
„Eurovaistinė“ pasirinko socialinių tinklų komunikacijos partnerius

Vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pasirinko komunikacijos socialiniuose tinkluose partnerius – nuo šiol...

Rinkodara
2021.04.13
„INK agency“ krizių valdymo padaliniui vadovaus G. Galdikas

Komunikacijos agentūros „INK agency“ neseniai įsteigtam komunikacijos krizių valdymo padaliniui vadovaus...

Rinkodara
2021.04.13
Lietuvoje gimęs, Azijoje išaugęs, „Eskimi“ grįžta nusiteikęs plėtrai Premium 2

Prieš daugiau nei 10 m. Lietuvoje įkurtas socialinis tinklas „Eskimi“ išaugo iki skaitmeninės reklamos...

Rinkodara
2021.04.12
„Pigu.lt“ komandoje – buvusi TV3 komunikacijos vadovė

Prie e. platformos „Pigu.lt“ komandos prisijungia Asta Brazaitienė, kuri eis korporatyvinės komunikacijos...

Rinkodara
2021.04.12
„PR Impact Awards“ dalyvių kampanijas vertins ir „Mediaskopas“

Žiniasklaidos analizės bendrovė „Mediaskopas“ tapo komunikacijos konkurso „PR Impact Awards 2021“ partnere ir...

Rinkodara
2021.04.12
„co:agency“ ir „Relevant“ pernai skaičiavo augimą

Komunikacijos įmonių grupė, kurią sudaro komunikacijos agentūra „co:agency“ ir skaitmeninės rinkodaros...

Rinkodara
2021.04.12
„Versli Lietuva“ pasirinko partnerius eksporto komunikacijai

Lietuvos eksporto plėtros užsienio rinkose komunikacijos kampanijai vykdyti „Versli Lietuva“ viešojo konkurso...

Rinkodara
2021.04.10
Teisingumo ministrės komandoje – nauja atstovė spaudai

Teisingumo ministrės Evelinos Dobrovolskos komunikacijos patarėja ir atstove spaudai dirbs Rasa...

Rinkodara
2021.04.08
Influencerių rinkodara: kas lemia vartotojo sprendimą pirkti Premium

Nuomonės formuotojų turinio naudingumas yra bene svarbiausias rodiklis, parodantis, ar jo skelbiama reklama...

Rinkodara
2021.04.03
Renka geriausius metų komunikacijos projektus

Ketvirtadienį prasideda paraiškų teikimas komunikacijos projektų konkursui „PR Impact Awards 2021“. Dalyvauti...

Rinkodara
2021.04.01
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Riebiausias nuomonės formuotojų biudžetų kąsnis tenka „Instagram“ 1

Populiariausias kanalas „influencerių“ komunikacijai Lietuvoje – „Instagram“ socialinis tinklas.

Rinkodara
2021.03.28
Renka stipriausią Metų rinkodaros vadovą

Lietuvos marketingo asociacija LiMA skelbia rinkodaros vadovo rinkimus – „Metų CMO 2021“.

Rinkodara
2021.03.27
„Hero group“ priklausančių įmonių pajamos pernai augo

2020 m. komunikacijos grupei „Hero group“ priklausančių įmonių „INK agency“, „bigNow“ (UAB „Dideli dideli“)...

Rinkodara
2021.03.24
Nuomonės lyderių įtaka: I. Ruginienės ir R. Vainienės šuolis 7

Potencialios įtakos indekso TOP dvidešimtuke aštuonios pozicijos tenka ekonomistams ir finansų sektoriaus...

Rinkodara
2021.03.24
„Password 2021“ varžosi 46-ios efektyviausios kampanijos

Dėl efektyviausios Metų rinkodaros kampanijos titulo šiemetiniame „Password“ varžosi 46 paraiškas pateikę...

Rinkodara
2021.03.24
Mažesnė verslo rizika – su „VŽ sutartimis“ 5

Dėl sutarčių prievolių vien per praėjusius metus išnagrinėta 19.000 bylų. „Verslo žinios“ pristato naują...

Rinkodara
2021.03.24
Teisingumo ministrės komandą paliko atstovė spaudai

Teisingumo ministrės, Laisvės partijos atstovės Evelinos Dobrovolskos komandą pirmadienį paliko atstovė...

Rinkodara
2021.03.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku