„Maxima“ paskui „Rimi“ – su sveikumo koziriu

Šie prekybininkų žingsniai primena istoriją ir su pastarųjų prekių ženklų šūkiais. VŽ rašė, kad 2015 m. rudenį „Maxima LT“ rinkosi tarp dviejų šūkių: „Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“, tačiau naudoti ėmė pastarąjį.
Rinkodaros specialistams pro akis neprasprūdo toks pasirinkimas, nes šis šūkis ganėtinai panašus į konkurentų – „Rimi“ jau ne vienerius metus naudojamą šūkį „Tai, ko nori tu“. Kita vertus, tokia praktika rinkodaros pasaulyje gaji, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas tokiais veiksmais neleidžia kitiems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai