2017-03-09 09:51

„Maxima“ paskui „Rimi“ – su sveikumo koziriu

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Valstybiniam patentų biurui pernai gruodį „Rimi Lietuva“ pateikė registruoti „Rinkis sveikiau. Rimi“ prekės ženklą, tuo keliu žengia ir „Maxima“, prieš kelias savaites pateikusi paraišką „Gyvenkime sveikiau! Maxima“.

Šie prekybininkų žingsniai primena istoriją ir su pastarųjų prekių ženklų šūkiais. VŽ rašė, kad 2015 m. rudenį „Maxima LT“ rinkosi tarp dviejų šūkių: „Kad nieko netrūktų“ ir „Tai, ko reikia“, tačiau naudoti ėmė pastarąjį.

Rinkodaros specialistams pro akis neprasprūdo toks pasirinkimas, nes šis šūkis ganėtinai panašus į konkurentų – „Rimi“ jau ne vienerius metus naudojamą šūkį „Tai, ko nori tu“. Kita vertus, tokia praktika rinkodaros pasaulyje gaji, kai rinkos lyderis, dominuojantis prekių ženklas tokiais veiksmais neleidžia kitiems žaidėjams susikurti savo išskirtinio pozicionavimo.

52795
130817
52791