2024-05-24 14:00

Verslai nerimo laikais: kaip parduoti ramybę

Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Aušros Barysienės (VŽ) nuotr.
Žmogus – labiausiai nerimaujanti būtybė pasaulyje. O tame pasaulyje, kuriame gyvename šiandien, priežasčių nerimauti yra dar daugiau. Nepatinka mums šis jausmas. Todėl ieškome būdų pabėgti. Empatiški verslai tai supranta ir bando padėti ar bent jau iš to uždirbti. 

Tūkstančiai prekių ženklų kasdien siūlo produktų ir paslaugų, kurie suteiks ramybę, pusiausvyrą, harmoniją ar bent jau linksmumą ir laikiną užsimiršimą, todėl mums, nerimastingiems žmonėms, belieka pirkti. Šis straipsnis – apie tai, kodėl „pabėgimo nuo nerimo“ žinučių srautas eteryje artimiausioje ateityje toliau augs ir kaip jame neprapulti verslams, svajojantiems apie gilesnį ryšį su klientais.  

Homeostazės iliuzija 

Slopstant tikėjimui dieviška žmogaus prigimtimi, XIX–XX a. fiziologai su Walteriu Bradfordu Cannonu ir Claude?u Bernard?u priešakyje individus pasiūlė traktuoti kaip biologines būtybes, užprogramuotas reaguoti į išorinius dirgiklius, vengti stresinių situacijų ir siekti homeostazės – nuolatinės vidinės organizmo pusiausvyros. Jei man šalta, išgeriu šiltos arbatos (ar dar ko), kad sušilčiau. Jei man veržia kelnės, atlaisvinu diržo sagtį. Jei užplūsta nerimas ar baimė – bėgu nuo nepageidaujamą emociją sukėlusio šaltinio ir ieškau, kaip atsipalaiduoti. Visuomenė mėgsta intuityvius, lengvai suvokiamus atsakymus į sudėtingus klausimus. Verslai tai supranta ir turi ką pasiūlyti: dėl ko nors nerimauji? Pirk, ir bus ramiau. 

52795
130817
52791