Verslai nerimo laikais: kaip parduoti ramybę

Tūkstančiai prekių ženklų kasdien siūlo produktų ir paslaugų, kurie suteiks ramybę, pusiausvyrą, harmoniją ar bent jau linksmumą ir laikiną užsimiršimą, todėl mums, nerimastingiems žmonėms, belieka pirkti. Šis straipsnis – apie tai, kodėl „pabėgimo nuo nerimo“ žinučių srautas eteryje artimiausioje ateityje toliau augs ir kaip jame neprapulti verslams, svajojantiems apie gilesnį ryšį su klientais.
Homeostazės iliuzija
Slopstant tikėjimui dieviška žmogaus prigimtimi, XIX–XX a. fiziologai su Walteriu Bradfordu Cannonu ir Claude?u Bernard?u priešakyje individus pasiūlė traktuoti kaip biologines būtybes, užprogramuotas reaguoti į išorinius dirgiklius, vengti stresinių situacijų ir siekti homeostazės – nuolatinės vidinės organizmo pusiausvyros. Jei man šalta, išgeriu šiltos arbatos (ar dar ko), kad sušilčiau. Jei man veržia kelnės, atlaisvinu diržo sagtį. Jei užplūsta nerimas ar baimė – bėgu nuo nepageidaujamą emociją sukėlusio šaltinio ir ieškau, kaip atsipalaiduoti. Visuomenė mėgsta intuityvius, lengvai suvokiamus atsakymus į sudėtingus klausimus. Verslai tai supranta ir turi ką pasiūlyti: dėl ko nors nerimauji? Pirk, ir bus ramiau.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai