2025-03-20 09:26

Didmeninės prekybos platforma „Eany.io“ įsigijo DI startuolį

„Eany.io“ komanda. Bendrov. nuotr.
„Eany.io“ komanda. Bendrov. nuotr.
Lietuvių didmeninės prekybos startuolis UAB „1EAN“, veikiantis su prekės ženklu „Eany.io“, įsigijo DI startuolį „Mentum.ai“ (UAB „Mentum AI“).

Po įsigijimo prie „Eany“ produkto vystymo komandos prisijungia „Mentum.ai“ įkūrėjai Povilas Skrebutėnas ir Mangirdas Adomaitis, turintys patirties tokiose technologijų įmonėse kaip „Vinted“, „Wix“, „Argyle“, „Car Vertical“ ir kt. 

„Mentum.ai“ vystė sprendimą, kuris padeda internetinėms parduotuvėms kurti nuoseklius ir personalizuotus produktų aprašymus, specifikacijas bei pilną tiekėjo verifikuotą prekių duomenų katalogą. Kartu jis yra paremtas didelio duomenų apdorojimo ir dirbtinio intelekto technologijomis.

Pasak Mindaugo Apanavičiaus, „Eany“ vadovo, sujungus abu sprendimus, klientai gaus ne tik patikimą produkcijos tiekimą iš daugiau nei 280 skirtingų tiekėjų visoje Europoje, bet ir pilnai parengtas prekių korteles, kurios sumažins rankinį darbą kuriant, tikrinant produktų aprašymus.

„Pasitelkdami „Mentum.ai“ technologiją, galėsime visoms prekėms parinkti tinkamiausius aprašymus, supildyti kiekvieno produkto specifikacijas ir kategorizuoti produktus. Tai optimizuos duomenų apdorojimą, kartu sumažins tradicinių DI metodų sukeltas klaidas kuriant prekių aprašymus. Šis žingsnis leidžia mums pereiti į naują verslo erą ir kurti sinergiją tarp dviejų inovatyvių sprendimų“, – teigia M. Apanavičius.

Šiuo metu „Eany“ pagrindiniai klientai – tarptautinės ir lokalios internetinės parduotuvės, taip pat smulkieji prekybininkai prekiaujantys per B2C elektronines prekybos platformas, besispecializuojantys elektronikos, namų apyvokos ir „Pasidaryk pats“ prekių kategorijose. 

Prekybos platformos principas – surenkami prekių likučių duomenys iš prekių gamintojų, pardavėjų ir fizinių parduotuvių. Visa tai yra agreguojama platformoje ir ši informacija yra pateikiama pirkėjams, fizinėms ir internetinėms parduotuvėms.

M. Apanavičius skaičiuoja, kad platforma šiuo metu jungia duomenis iš daugiau nei 280 tiekėjų ir klientams siūlo daugiau nei 1,8 mln. prekių. Per 2024 m. klientams buvo pristatyta 536.000 vnt. prekių. Didžioji dalis klientų yra Vakarų Europoje.

Šiuo metu, kaip teigia M. Apanavičius, „Eany“ įmonių grupėje dirba 34 žmonės, o per šiuos metus tikimasi komandą didinti Vakarų Europos šalyse. 

„Šis įsigijimas yra reta patirtis, – teigia M. Apanavičius. – Neseniai patys pritraukėme lėšas iš rizikos kapitalo fondų, o dabar įsigyjame kitą sparčiai augantį inovatyvų sprendimą. Abiejų įmonių atskiras augimas galėjo būti sėkmingas, tačiau jų susijungimas žymi sinergiją, kuri atveria naujas galimybes.“

VŽ rašė, kad „Eany.io“, pernai vasarą pritraukė 2 mln. Eur investiciją. Į startuolio vystomą prekybos platformą investavo investiciniai fondai „Market One Capital“ ir „Practica Capital“.

„Mentum.ai“ įsigijimui skirtos sumos sandorio šalys neatskleidžia, nes įsigytas buvo ne tik kuriamas produktas, bet komandos DI startuolio įkūrėjai.

52795
130817
52791