Tvarios mados vėjas Lietuvoje – „Ecoalf“

Stilingi drabužiai su specialia misija
Pasaulinė mados pramonė yra atsakinga už maždaug 4–10 % visų šiltnamio efektą sukeliančių dujų. Nuo žaliavų gavybos iki gamybos, transportavimo, kiekvienas drabužio gyvavimo ciklo etapas prisideda prie CO? išmetimo, geriamo vandens naudojimo, vandenynų taršos ir t.t.
„Ecoalf“ gimė iš paprastos, bet gilios idėjos: kurti madą, kuri rūpinasi planeta. Prekių ženklo, kurio šūkis „BECAUSE THERE IS NO PLANET B®“, misija sukasi aplink tikslą kurti kokybiškus gaminius panaudojant perdirbtas medžiagas ir taip taupant gamtos resursus. Šis principas paskatino „Ecoalf“ diegti naujoves ir sukurti daugiau nei 650 audinių iš perdirbtų medžiagų, tuo pačiu užtikrinant, kad jų gaminiai atitiktų aukščiausius kokybės, ilgaamžiškumo ir stiliaus standartus.
„Ecoalf“ vizija – vesti mados industriją į ateitį, kurioje tvarumas yra norma, o ne išimtis. Siekiama sukurti gaminius iš perdirbtų medžiagų, kurių kokybė, dizainas ir techninės charakteristikos nesiskiria nuo geriausių neperdirbtų alternatyvų. Ši vizija tampa darbais ir yra akivaizdi visame jų gaminių asortimente – nuo striukių iki batų, nes kiekvienas gaminys yra sukurtas atsakingai, nenuleidžiant kartelės nei stiliui, nei funkcionalumui.
Oficialaus „Ecoalf“ atstovo Baltijos šalyse UAB „Open24“ direktorius Justas Mačionis sako, kad „Ecoalf“ pristatymas Lietuvos rinkai vartotojams suteikia unikalią galimybę keistis. Pasirinkę šio prekių ženklo gaminius, klientai ne tik perka stilingus, kokybiškus drabužius, bet ir prisideda prie mūsų planetos išsaugojimo. Ryški mados pramonės realybė yra ta, kad gaminant vienerius medvilninius marškinėlius, visame gamybos procese, sunaudojama daugiau nei 4000 litrų vandens – tiek, kiek vidutiniškai per mėnesį sunaudoja šeima. Pasirinkę „Ecoalf“ klientai gali sumažinti ekologinį pėdsaką ir šį kiekį sutaupyti.“
embedgallery::https://foto.vz.lt/embed/2668?placement=
Prisijunkite prie „Ecoalf“ judėjimo
2018 m. „Ecoalf“ tapo pirmuoju mados prekių ženklu Ispanijoje, pelniusiu prestižinį „B Corp“ sertifikatą. Dėl šio įvertinimo „Ecoalf“ patenka tarp 5% geriausių prekių ženklų mūsų planetai visame pasaulyje, pripažįstant, kad jis laikosi aukščiausių socialinio ir aplinkosaugos veiksmingumo, atskaitomybės ir skaidrumo standartų.
„Visi mūsų atstovaujami prekių ženklai „Crocs“, „Reima“, „Teva“, „Keen“, „Diadora“ daro didelius pokyčius kuriant tvaresnę avalynę bei drabužius, o „Ecoalf“ jau pelnė prestižinius apdovanojimus ir yra vertinamas kaip sektinas pavyzdys mados pramonei. Pastaraisiais metais susidomėjimas tvaria mada Lietuvoje tendencingai auga, nes tiek vartotojai, tiek verslo atstovai vis labiau suvokia mados industrijos aplinkosaugos, globalinio atšilimo ir etikos problemas, todėl jaučiamas pardavimų didėjimas tiek mažmeninėje, tiek didmeninėje prekyboje“ – dalinasi J. Mačionis.
„Ecoalf“ kviečia jus būti šio pasaulinio pokyčių judėjimo dalimi. Rinkdamiesi tvarius prekių ženklus, pasisakydami už skaidrią praktiką ir taikydami atidesnį požiūrį į vartojimą, galime padėti sumažinti mados poveikį aplinkai ir sukurti tvaresnę ateitį visiems. Šiandieniniai mūsų pasirinkimai formuoja rytojaus pasaulį, o pasirinkę „Ecoalf“ renkamės ateitį, kuri gerbia ir saugo mūsų planetą. Prisijunkite dabar, nes planetos B tiesiog nėra.
„Tvarumo pokyčiai ypač akivaizdūs tarp jaunesnių žmonių, kurie vis dažniau ieško ekologiškų ir etiškai pagamintų drabužių. Džiaugiamės augančiu žmonių sąmoningumu ir didžiuojamės, kad atstovaujame „Ecoalf“ prekių ženklą bei taip galime prisidėti prie tvarios mados skatinimo Lietuvoje“ – sako Justas Mačionis.
Naujausią „Ecoalf“ rudens/žiemos kolekciją galima įsigyti Open24.lt internetinėje parduotuvėje bei PPC „Ozas“. Kiekvienas pirkinys – švarkas, batai ar aksesuarai – prisideda prie prekių ženklo skleidžiamų iniciatyvų aktyviai keisti mados industriją ir daryti teigiamą įtaką planetai. „Ecoalf“ siūlo platų gaminių asortimentą, kuris yra ne tik modernus, bet ir praktiškas bei tvarus. Tai įrodo, kad stilius bei atsakomybė gamtai bei žmogui iš tiesų gali žengti koja kojon.