2024-06-10 15:32

„Beta Media“: inicijuoti bankrotą privertė konkurencija ir nuolaidos

Vilniaus vaizdai artėjant NATO viršūnių susitikimui. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Vilniaus vaizdai artėjant NATO viršūnių susitikimui. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Bankrotą inicijuojančios apsipirkimų internetu platformas „Beta.lt“ ir „Grupinis.lt“ valdančios bendrovės „Beta Media“ finansinius sunkumus lėmė didelė konkurencija rinkoje, augančios nuolaidos pirkėjams bei geopolitinė situacija, sako įmonės vadovas ir vienintelis akcininkas.

„Kreditoriniai įsipareigojimai partneriams atsirado dėl apyvartinių lėšų stygiaus, kurį lėmė po pandemijos pasikeitusios konkurencinės sąlygos, rinkoje didėjančios nuolaidos vartotojams, geopolitinė situacija“, – komentare BNS sakė  Raimundas Adomaitis. 

„Su partneriais buvo sudaryti mokėjimų grafikai ir tų grafikų buvo laikomasi. Mokėjimai vyko, jie nesustojo, ieškojome bendrų sprendimų, tačiau būta vėlavimų“, – teigė įmonės vadovas. 

Pasak jo, po pandemijos partneriai labiau persiorientavo į tiesioginius pardavimus, taip sukurdami tiesioginę konkurenciją.

R. Adomaičio teigimu, įmonė jokių esminių nusiskundimų iki bankroto inicijavimo neturėjo, partneriai nebuvo nutraukę su ja sutarčių, o prieš paskelbiant apie galimą bankrotą, ji pati vartotojams pranešė, kad beta.lt paslaugomis naudotis nebegalima.

Viena „Beta Media“ partnerių, Druskininkuose ir Birštone veikianti sveikatinimo ir reabilitacijos bendrovė „Eglės sanatorija“ praėjusią savaitę BNS informavo nutraukusi sutartį su įmone.

Kiti partneriai – „Versmės“ sanatorija ir masažų salonas „Azia Spa“ – BNS taip pat patvirtino, kad „Beta Media“ nevykdo finansinių įsipareigojimų. „Versmės“ sanatorija teigė, kad sutartį ketina nutraukti artimiausiu metu, o „Azia Spa“ jos nenutraukė, tačiau veiklą apribojo – neaptarnauja klientų, pirkusių kuponus per beta.lt.

R. Adomaitis BNS nekomentavo, kokios dabar yra įmonės skolos partneriams. Jo teigimu, netrukus bus pateiktas ieškinys teismui prašant iškelti bankroto bylą.

Bendrovė apie ketinimą inicijuoti bankrotą pranešė praėjusį penktadienį, išsiuntusi klientams elektroninį laišką. Interneto svetainės beta.lt ir grupinis.lt neveikė nuo penktadienio.

Beta.lt tinklapis nebeveikia, o grupinis.lt skelbia, kad atliekami svetainės atnaujinimo darbai, o visų iki šiol įsigytų kuponų galiojimo tvarka nesikeičia ir jais galima pasinaudoti.

„Beta Media“ 2022 m. uždirbo 232.386 Eur grynojo pelno, jos pajamos siekė 1,7 mln. Eur. Metinių ataskaitų už 2023-uosius bendrovė dar nėra pateikusi.

R. Adomaitis, savo „Linkedin“ paskyroje atvirauja, kad atrodo, kad per vieną dieną nebeliko tų 14-os sėkmingų komercinės veiklos metų, per kuriuos jų įmonė Lietuvoje buvo įvertinta bene aukščiausiu 7,7 iš 10-ies balu už patikimumą ir aukštą klientų aptarnavimo standartą tarp paslaugas Lietuvoje parduodančių e. komercijos įmonių. 

„Nebeliko technologinių sprendimų, portalo atnaujinimų, nebeliko komandos bemiegių naktų ir ilgų brainstorm sesijų, siekiant, kad mūsų vartotojas galėtų greitai ir saugiai įsigyti paslaugą. Nebeliko nuolatinės paslaugų pasiūlymų plėtros, geros kainos ir kokybės pasiūlymų vartotojui paieškos, nebeliko iššūkių su kuriais mūsų komanda sėkmingai dirbo, kad mūsų vartotojas įsigytų kokybišką paslaugą, nepermokėtų už pasiūlymą ir gautų vartotojo lūkesčius atitinkanti aptarnavimą“, – rašo R. Adomaitis.

Jis priduria, kad ilgai svarstė, ar rašyti postą „LinkedIn“, kuriame įprasta dalintis tik geromis žiniomis.

„Dar sunkiau buvo ryžtis tai padaryti, nes bankrotas Lietuvoje yra sietinas su ne natūralia verslo dalimi (ne visiems juk pavyksta), bet su blogybe ir luzeryste. Todėl nusprendžiau laužyti šį stereotipą ir drąsiai, nesislapstant, pasakyti – „Mums nepavyko!“. Nepavyko išlaikyti pasikeitusios konkurencinės kovos, suvaldyti augančių skaitmeninės rinkodaros kanalų kaštų ir iš jų gaunamos grąžos, nepavyko toliau eiti augančių nuolaidų vartotojui keliu“, – akcentuoja R. Adomaitis.

100% „Beta Media“ akcijų priklauso R. Adomaičiui.

52795
130817
52791