2024-05-16 08:45

Prekybos centrų rodiklių tendencijos: srautai kyla, konversija siekia 100%

VŽ infografikas.
VŽ infografikas.
Didžiųjų prekybos centrų rodikliai po pandemijos jau visiškai grįžę į augimo vėžes, o kai kurie iš jų, pavyzdžiui, konversijos, netgi reikšmingai pakilę. Tai siejama su popandeminiais vartojimo įpročių pokyčiais, kai, viena vertus, apsipirkimo kelionės labiau planuojamos ir vieno vizito prekybos centre (PC) metu apsilankoma keliose parduotuvėse, kita vertus, daugėja ir spontaniškų pirkinių.
  • Didžiųjų prekybos centrų konsoliduoti 2023 m. duomenys.
  • Pirmojo ketvirčio tendencijos ir prekybos centrų valdytojų įžvalgos.
  • Po pandemijos pasikeitę apsipirkimo įpročiai daro įtaką konversijos rodikliui.

Lietuvoje veikiančiuose prekybos centruose pernai apsilankė 8% daugiau žmonių nei užpernai, jų išlaidos centruose veikiančiose parduotuvėse, kavinėse, paslaugų centruose padidėjo 7%, o konversijos rodiklis pasiekė rekordines aukštumas, rodo konsoliduoti nekilnojamojo turto (NT) valdymo bendrovės „Newsec“ administruojamų aštuonių šalyje veikiančių PC duomenys.

52795
130817
52791