Bendrovės „Lėvuo“ apyvarta liko stabili, nuostolis ūgtelėjo

„Lėvuo“ turi 8 „Etam“ parduotuves, 7 – „Gerry Weber“, 4 – „Esprit“, 3 – „Betty Barclay“, po vieną „Maison 123“ ir „Gedimino 22“ parduotuvę. Pastarojoje atstovaujami „Marc Cain“, DKNY, „Pinko“, „Twin Ser“, „Zadig“ ir kt. premium segmento prekių ženklai.
Uždarius vieną parduotuvę, bendras parduotuvių plotas per praėjusius metus sumažėjo 4,5%.
Bendrovė dar turi stabilių įplaukų iš patalpų nuomos verslo, 2023 m. prie bendrų pajamų pridėjusį 203.000 Eur. Įvertinus visas pajamas „Lėvuo“ apyvarta pernai siekė 8 mln. ir buvo 3% mažesnė nei 2022 m.
„Kadangi Lietuvos drabužių mažmeninės prekybos rinka yra konkurencinga, prekybos centrų ir prekių ženklų koncentracija yra labai didelė, bendrovei išlieka rizika susidurti su sunkumais išlaikant bei didinant savo konkurencingumą“, – teigiama Deimanto Dalibogo, įmonės vadovo, pasirašytame metiniame pranešime.
Pagrindiniai bendrovės konkurentai yra „Aprangos“ grupės parduotuvių tinklas, Švedijos mažmeninės prekybos drabužių tinklas „Hennes&Mauritz“, lenkų kompanija LPP, kuriai priklauso prekių ženklų „Reserved“, „Mohito“, „Cropp“, „Sinsay“ parduotuvės. Taip pat konkuruojama su e. prekybos platformomis „Zalando“, „About You“, „Soulz“.