2024-04-25 12:11

Konkurencija tarp platformų kaista: karpo komisinius, skubina atsiskaitymą

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia Baltijos šalyse ir Suomijoje „PHH Group“ platforma, Lietuvoje veikianti „Pigu.lt“ vardu, nuo balandžio kai kurių kategorijų pardavėjams sumažino komisinius mokesčius, o jos konkurentė „Varlė“ siūlo itin greitą atsiskaitymą ir neturi jokio fiksuoto mokesčio – komisiniai taikomi tik pardavus prekę. Visi šie veiksmai rodo ne tik rinkos dinamiškumą.

Su įvairiomis prekybos platformomis gerai susipažinę ekspertai sako, kad manipuliacija komisiniais mokesčiais yra viena populiaresnių priemonių, įgyvendinant skirtingus tikslus. Dalies mokesčio nuo prekės kainos platformai mažinimas gali būti susijęs tiek su problemomis konkrečioje prekių kategorijoje, tiek su bendru noru pagyvinti e. prekybą, tiek ir turint jau puikius rezultatus, bet siekiant dar didesnio veržlumo.

Kodėl dabar „Pigu“ nusprendė šiek tiek sumažinti savo dalį bendrame pyrage, be tikslios vidinės informacijos įvertinti sudėtinga, tačiau Vytautas Vorobjovas, e. komercijos ekspertas, numano, kad tai gali būti susiję su siekiu pritraukti daugiau trečiųjų šalių prekybininkų. 

52795
130817
52791