Konkurencija tarp platformų kaista: karpo komisinius, skubina atsiskaitymą
Su įvairiomis prekybos platformomis gerai susipažinę ekspertai sako, kad manipuliacija komisiniais mokesčiais yra viena populiaresnių priemonių, įgyvendinant skirtingus tikslus. Dalies mokesčio nuo prekės kainos platformai mažinimas gali būti susijęs tiek su problemomis konkrečioje prekių kategorijoje, tiek su bendru noru pagyvinti e. prekybą, tiek ir turint jau puikius rezultatus, bet siekiant dar didesnio veržlumo.
Kodėl dabar „Pigu“ nusprendė šiek tiek sumažinti savo dalį bendrame pyrage, be tikslios vidinės informacijos įvertinti sudėtinga, tačiau Vytautas Vorobjovas, e. komercijos ekspertas, numano, kad tai gali būti susiję su siekiu pritraukti daugiau trečiųjų šalių prekybininkų.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai