Velykų stalas – dosnesnis su išlygomis

Tik 4% žada pavasario šventei išleisti reikšmingai daugiau nei ankstesniais metais, rodo šį kovą atliktas žiniasklaidos planavimo agentūros „Havas Media“ ir tyrimų bendrovės „Norstat LT“ gyventojų elgsenos tyrimas.
„Tyrimas rodo, kad pilnai arba iš dalies atsakingi už maisto produktų supirkimą Velykų stalui šiais metais bus 76% vyrų ir 88% moterų. Tačiau vyrai dažniau teigia esą atsakingi tik iš dalies, o moterys dvigubai dažniau yra atsakingos pilnai. Vis tik turime nemažą procentą vyrų, kurie taip pat bus sprendimų priėmėjai, stovint prie parduotuvių lentynų šį savaitgalį“, – nusišypso Darja Lashuk, „Havas Media“ skaitmeninių projektų vadovė.
[infogram id="a256ad03-3099-4f71-94fd-e83d1d81becc" prefix="Gdf" format="interactive" title="Velykų stalas"]
„Vertinant apsipirkimo įpročius matome, kad paskutiniu metu bendrai vartojimas nemažėja, tačiau vartotojai racionaliau planuoti pirkinius, yra labiau linkę atsisakyti premium kokybės prekių bei ieškoti pigesnės alternatyvos ir minimizuoti ne pirmojo būtinumo prekių pirkimą. Nemažėja ir akcijų svarba, tuo pačiu daugiau dėmesio skiriama ne tik nuolaidoms, bet ir galutinei kainai“, – teigia Eimantė Griniutė, „Havas Media“ vyresnioji skaitmeninių projektų vadovė.