2024-03-28 06:45

Pokyčiai tarp prekybos tinklų: „Iki“ ir „Norfa“ po mažą žingsnį pajudėjo į priekį

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Vertinant, kurį prekybos tinklą Lietuvos vartotojai dažniausiai renkasi kasdieniam maisto ir kitų būtiniausių prekių įsigijimui, pastarieji metai sėkmingesni buvo „Iki“ ir „Norfai“, o pagrindiniai lyderiai simboliškai susitraukė. Vėl patrauklesni tapo prekybos tinklų didieji formatai, rodo tyrimų bendrovės NIQ (UAB „AC Nielsen Baltics“) duomenys.
  • Vertinant pirkėjų pasirinkimą, pastarieji metai sėkmingesni buvo „Iki“ ir „Norfai“.
  • Visi prekybininkai kalbėjo apie mažas kainas, tačiau niekam ryškiau išsiskirti nepavyko.
  • 65% respondentų teigia, kad nuolat migruoja tarp skirtingų prekybos tinklų.
  • Prekybos tinklų akcijos išlieka pagrindinė taupymo priemonė.

Per pastaruosius metus, išaugus vartotojo jautrumui kainai, prekybos tinklai įsuko aštresnį akcijų ir kainų komunikacijos viliotinį. Netrūko vienas po kito blykstelėjusių didžiųjų prekybos tinklų kainų ir iki raudonumo įkaitusių reklamos karų, bet, atrodo, akcijos ir jų dydis išlieka esminis veiksnys, lemiantis vartotojo pasirinkimą, kur apsipirkti.

52795
130817
52791