Pokyčiai tarp prekybos tinklų: „Iki“ ir „Norfa“ po mažą žingsnį pajudėjo į priekį
- Vertinant pirkėjų pasirinkimą, pastarieji metai sėkmingesni buvo „Iki“ ir „Norfai“.
- Visi prekybininkai kalbėjo apie mažas kainas, tačiau niekam ryškiau išsiskirti nepavyko.
- 65% respondentų teigia, kad nuolat migruoja tarp skirtingų prekybos tinklų.
- Prekybos tinklų akcijos išlieka pagrindinė taupymo priemonė.
Per pastaruosius metus, išaugus vartotojo jautrumui kainai, prekybos tinklai įsuko aštresnį akcijų ir kainų komunikacijos viliotinį. Netrūko vienas po kito blykstelėjusių didžiųjų prekybos tinklų kainų ir iki raudonumo įkaitusių reklamos karų, bet, atrodo, akcijos ir jų dydis išlieka esminis veiksnys, lemiantis vartotojo pasirinkimą, kur apsipirkti.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- „Mano pinigai“ - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai