2024-02-12 11:30

Kainas kėlusi „PepsiCo“ pelną per metus išaugino 2,5 karto

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Viena pirmaujančių pasaulyje nealkoholinių gėrimų gamintojų – JAV „PepsiCo“, pastaruosius kelis ketvirčius kėlusi produkcijos kainas, grynąjį pelną per metus išaugino pustrečio karto, tačiau pardavimų apimtys krito.

Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas paskutinį 2023 m. ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 518 mln. iki 1,3 mlrd. USD. Kita vertus, į abi sumas įskaičiuoti su „Soda Stream“ prekės ženklu susiję nurašymai, bet pernai spalį-gruodį jie buvo 1,7 karto kuklesni nei prieš metus.

Dėl išaugusių pragyvenimo išlaidų vartotojams daugiau dėmesio skyrus pigesnei alternatyviai produkcijai, „PepsiCo“ mažino dalies savo produkcijos pakuočių dydžius, o bendrovės įplaukos palyginamuoju laikotarpiu sumenko nuo 27,99 mlrd. USD iki 27,85 USD.

Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos sunyko 3%, gėrimų padalinio – 2%, „Quaker Foods“ padalinio – 16%. Europoje pajamos mažėjo 1%, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 2%, tuo tarpu Lotynų Amerikoje – augo 18%.

„PepsiCo“ akcijos per pastaruosius 12 mėnesių atpigo 1,3%.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

52795
130817
52791