Kainas kėlusi „PepsiCo“ pelną per metus išaugino 2,5 karto
Anot bendrovės pranešimo, grynasis pelnas paskutinį 2023 m. ketvirtį, palyginti su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo nuo 518 mln. iki 1,3 mlrd. USD. Kita vertus, į abi sumas įskaičiuoti su „Soda Stream“ prekės ženklu susiję nurašymai, bet pernai spalį-gruodį jie buvo 1,7 karto kuklesni nei prieš metus.
Dėl išaugusių pragyvenimo išlaidų vartotojams daugiau dėmesio skyrus pigesnei alternatyviai produkcijai, „PepsiCo“ mažino dalies savo produkcijos pakuočių dydžius, o bendrovės įplaukos palyginamuoju laikotarpiu sumenko nuo 27,99 mlrd. USD iki 27,85 USD.
Šiaurės Amerikos „Frito-Lay“ užkandžių tinklo pajamos sunyko 3%, gėrimų padalinio – 2%, „Quaker Foods“ padalinio – 16%. Europoje pajamos mažėjo 1%, Azijos ir Ramiojo vandenyno regione – 2%, tuo tarpu Lotynų Amerikoje – augo 18%.
„PepsiCo“ akcijos per pastaruosius 12 mėnesių atpigo 1,3%.