„eObuwie“ ir „Modivo“ įkūrėjas Lietuvoje pasirodė su dar vienu prekių ženklu

- Lenkų „Sportano“ pretenduos į sporto prekių rinkos lyderių gretas.
- „Sportano“ asortimentą apima 60-iai sporto šakų tinkamų beveik 1 mln. skirtingų prekių.
- Šiuo metu per dieną e. parduotuvė išsiunčia apie 6.000 siuntų.
- Konkurentai: jei kas nors investuoja, tai rodo, kad rinka yra auganti.
Įvairiausių sporto šakų, skirtingų gerai žinomų prekių ženklų sporto prekių pradėjo siūlyti nauja e. parduotuvė „Sportano“, sudaranti konkurenciją šio segmento senbuviams „Sportland“, „Adidas“, „Decathlon“ ir kitiems. Kol kas Lietuvoje, kaip ir daugelyje kitų šalių, kur veiklą pradėjo šis tinklas, apsipirkti galima tik internetu, bet pats verslo modelis numato ir fizinių parduotuvių veiklą. Pirmoji tokia, 2.600 kv. m ploto, atidaryta Varšuvoje prieš metus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai