2023-09-21 15:08

„Pigu.lt“ pardavimo pajamos rugsėjį augo 19%

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Šį rugsėjį, palyginti su praėjusių metų tuo pačiu mėnesiu, e. prekybos centras „Pigu.lt“ skaičiuoja 19% didesnes pardavimo pajamas. Augimui įtaką darė didesni su namų atnaujinimu, aplinkos tvarkymu kiemuose susijusių prekių, taip pat mokyklos ir sporto prekių pardavimai.

Kristina Liškauskaitė, „Pigu.lt“ pardavimų vadovė, skaičiuoja, kad dvigubai augo žaidimų ir žaidimų konsolių bei lagaminų pardavimai, palyginti su praėjusių metų rugsėju. Sodo technikos pardavimai kilo beveik 90%, prekyba kuprinėmis ir nešiojamaisiais kompiuteriais – apie 50%.

Tarp populiariausių prekių rikiavosi ir treniruokliai, virtuvės technika, siurbliai, skalbimo mašinos, šaldytuvai ir TV.

Populiariausių 2023 me. prekių, siūlomų „Pigu.lt“, sąraše atsiduria išmanusis „Xiaomi“ telefonas, kvapusis vanduo moterims „Lanvin Eclat D'Arpege“, virtuvinės technikos trintuvas „ForMe“, naujos sudėties pirmosios pagalbos rinkinys vairuotojams ir naujos kartos žaidimų konsolė „Sony Playstation“.

„Šį rudenį aktyvesnę prekybą lėmė ne tik konkurencingos kainos ir greitas bei patogus prekių pristatymas. Šiemet asortimente turime gerokai daugiau prekių. Šiuo metu pirkėjams siūlome daugiau nei 2,2 mln. produktų, tuo pačiu laikotarpiu praėjusiais metais skirtingų prekių skaičius mūsų platformos lentynose sudarė 1,5 mln.“, – sako K. Liškauskaitė.

Bendrovė analizuoja prekybos duomenis nuo rugsėjo 1 iki 17 d. ir lygina juos su praėjusių metų tuo pačiu laikotarpiu.  

Šia, asortimento formavimo e. parduotuvėse, tema, daugiau įžvalgų galima rasti ketvirtadienio VŽ straipsnyje „Pergalinga asortimento strategija: kodėl „Knygos.lt“ prekių gausumu lenkia „Pigu“.

Jame teigiama, kad supratimas apie tai, kokia asortimento strategija yra veiksmingiausia, priklauso nuo kategorijos, kurioje veikia prekybininkas, vartotojų nuostatų, tiekėjų ir paties prekybininko infrastruktūros pajėgumo. Daliai pardavėjų akcentuojant greitą visų siūlomų prekių pristatymą, kiti stengiasi aprėpti kuo platesnį įvairių tiekėjų asortimentą.

Rinkos lyderės

Lietuvoje dvi reikšmingiausios e. prekybininkės yra „Pigu“ ir „Senukai“, rungtyniaujančios dėl pirmųjų pozicijų. Jos geba pritraukti kelis kartus didesnius pirkėjų srautus nei jų varžovai, rodo iš keleto pagrindinių rinkoje įsitvirtinusių šaltinių duomenis renkančios ir sisteminančios žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) sudarytas rugpjūčio TOP100 e. komercijos reitingas.

Konsoliduotas „PHH Group“, valdančios „Pigu.lt“ ir kitus populiariausius e. komercijos prekių ženklus Latvijoje, Estijoje ir Suomijoje, nuostolis finansiniais metais, pasibaigusiais 2022 m. kovo 31 d., siekė 19,8 mln. Eur. Skausmingas rezultatas aiškinamas didėjusiomis veiklos išlaidomis, investicijomis, kurių reikėjo sujungiant platformas po įsigijimo.

Konsoliduoti „PHH Group“ grupės pardavimai finansiniais metais, pasibaigusiais 2022 m. kovo 31 d., išaugo 31,5%: nuo 154 mln. Eur iki 202 mln. Eur. 

„Pigu.lt“ priklauso didžiausiai Baltijos šalyse e. prekybos bendrovei „PHH Group“. Ji buvo suformuota „Pigu.lt“ susijungus su Suomijos prekybos milžine „Hobby Hall“. „PHH Group“ valdo e. parduotuvių platformas Suomijoje, Estijoje, Latvijoje ir Lietuvoje. Grupės valdomoje ekosistemoje prekiauja daugiau nei 4.000 pardavėjų, asortimentą sudaro daugiau nei 3 mln. prekių. 

52795
130817
52791