2023-09-14 08:45

TOP 100 e. komercijos reitingas: įsitvirtinę prekių ženklai išlaiko lyderystę

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Dvi reikšmingiausios e. prekybininkės „Pigu“ ir „Senukai“ rungtyniauja dėl pirmųjų pozicijų. Jos geba pritraukti kelis kartus didesnius pirkėjų srautus nei jų varžovai, rodo iš keleto pagrindinių rinkoje įsitvirtinusių šaltinių duomenis renkančios ir sisteminančios žiniasklaidos planavimo agentūros „BPN Intense“ (UAB „BPN LT“) sudarytas rugpjūčio TOP100 e. komercijos reitingas.

Vytautas Vorobjovas, e. komercijos ekspertas, analizuodamas sudarytą lankomiausiųjų reitingą, VŽ sako kaskart į tokius TOP‘us žvelgiantis su geru žiupsniu druskos, visų pirma dėl to, kad šiuo atveju vertinami rinkos dalyviai su lietuviškais domenais. Tarp populiariausiųjų Lietuvoje „Pigu“ ir „Senukų“ įsirikiuoja ir ne lietuviški verslai, pavyzdžiui, lenkams priklausanti eavalyne.lt arba vokiečių zalando.lt, nors tai ir ne Lietuvos įmonės. Tačiau kitų populiarių, lietuviškojo domeno neturinčių verslų įtaka rinkoje lieka neįvertinta.

Kitas dalykas, į kurį verta atkreipti dėmesį, tas, kad šalia daiktų pateikiami ir paslaugų pardavėjai – kelionių, lažybų organizatoriai, bilietų pardavėjai, televizijos paslaugų tiekėjai.

52795
130817
52791