TOP 100 e. komercijos reitingas: įsitvirtinę prekių ženklai išlaiko lyderystę
Vytautas Vorobjovas, e. komercijos ekspertas, analizuodamas sudarytą lankomiausiųjų reitingą, VŽ sako kaskart į tokius TOP‘us žvelgiantis su geru žiupsniu druskos, visų pirma dėl to, kad šiuo atveju vertinami rinkos dalyviai su lietuviškais domenais. Tarp populiariausiųjų Lietuvoje „Pigu“ ir „Senukų“ įsirikiuoja ir ne lietuviški verslai, pavyzdžiui, lenkams priklausanti eavalyne.lt arba vokiečių zalando.lt, nors tai ir ne Lietuvos įmonės. Tačiau kitų populiarių, lietuviškojo domeno neturinčių verslų įtaka rinkoje lieka neįvertinta.
Kitas dalykas, į kurį verta atkreipti dėmesį, tas, kad šalia daiktų pateikiami ir paslaugų pardavėjai – kelionių, lažybų organizatoriai, bilietų pardavėjai, televizijos paslaugų tiekėjai.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai