2023-04-27 08:45

„Aprangos“ prekių ženklų portfelyje neliko „Promod“, „Orsay“ ir „Karen Millen“

Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ grupės generalinis direktorius. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Didžiausia Baltijos šalių mažmeninės drabužių prekybos grupė „Apranga“ per pastaruosius trejus metus nutraukė bendradarbiavimą su keliais partneriais, kuriems pandemijos laikotarpiu pasaulinėse rinkose kilusių iššūkių nepavyko suvaldyti. Baltijos valstybėse neliko 12 „Promod“, 7 „Orsay“ ir 5 „Karen Millen“ parduotuvių. Jų vietose atsiranda „Hugo“, „Weekend Max Mara“, netrukus pasirodys naujos koncepcijos „Calvin Klein“ parduotuvės.

„Per pastaruosius kelerius metus įvyko nemažai pasikeitimų“, – apžvelgdamas prekių ženklų portfelį reziumuoja Rimantas Perveneckas, „Aprangos“ generalinis direktorius.

Su maždaug 200 pasaulinių prekių ženklų dirbanti grupė ir anksčiau nuolat atnaujindavo savo asortimentą, tačiau koronaviruso pandemija nulėmė kai kuriuos pokyčius, kurių gal kitomis aplinkybėmis nebūtų įvykę.

52795
130817
52791