Prognozė: recesija grūmoja, bet namų apyvokos ir sodo prekių sektorius išlaikys augimą

Šiais metais namų apyvokos ir sodo prekių, pasidaryk pats segmento verslai turėtų išlaikyti 6% pardavimų augimą ir bendrai pasiekti 1,189 mlrd. Eur apyvartą be pridėtinės vertės mokesčio (PVM), prognozuoja tyrimų bendrovės Euromonitor International analitikai. Trečdalis apyvartos svorio teks parduotuvių tinklui Senukai, beveik 10% latvių Depo, vos mažiau IKEA.
Ekspertų nuomone, pasidaryk pats prekybos segmentas gali patirti iššūkių, jei vartojimas imtų lėtėti, tačiau nestebintų ir paradoksas, kai būtent šis sektorius išlaikytų augimą. Pozityviais lūkesčiais Euromonitor International tyrėjai dalijasi ir ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
- Investavimo idėjų, praktiškų patarimų, kaip tvarkyti asmeninius ir šeimos finansus, rasite portale manopinigai.lt
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti