2022-10-27 08:45

Prognozė: recesija grūmoja, bet namų apyvokos ir sodo prekių sektorius išlaikys augimą

VŽ koliažas.
VŽ koliažas.
Šiais metais namų apyvokos ir sodo prekių, „pasidaryk pats“ segmento verslai turėtų išlaikyti 6% pardavimų augimą ir bendrai pasiekti 1,189 mlrd. Eur apyvartą be pridėtinės vertės mokesčio (PVM), prognozuoja tyrimų bendrovės „Euromonitor International“ analitikai. Trečdalis apyvartos svorio teks parduotuvių tinklui „Senukai“, beveik 10% – latvių „Depo“, vos mažiau – IKEA.

Ekspertų nuomone, „pasidaryk pats“ prekybos segmentas gali patirti iššūkių, jei vartojimas imtų lėtėti, tačiau nestebintų ir paradoksas, kai būtent šis sektorius išlaikytų augimą.

Pozityviais lūkesčiais „Euromonitor International“ tyrėjai dalijasi ir vertindami kitų dviejų Baltijos šalių – Latvijos ir Estijos – rinkas, kurioms numatomas kuklesnis nei Lietuvoje pardavimų augimas, sieksiantis po 4,6%. Realia išraiška tai būtų atitinkamai 872,1 mln. Eur ir 551,4 mln. Eur be PVM.  

52795
130817
52791