2022-04-27 16:10

Naujas konkurentas surūkė trečdalį „Heets“ kainos

VŽ koliažas („Reuters“ / „Scanpix“ / bendrovių) nuotr.
VŽ koliažas („Reuters“ / „Scanpix“ / bendrovių) nuotr.
Nuo balandžio Lietuvoje savo kaitinamojo tabako produktus pradėjus siūlyti Didžiosios Britanijos bendrovei „British American Tobacco“, atpigo kito, iki šiol vienintelio šios rinkos dalyvio „Philip Morris Baltic“ gaminiai. Tabako kontrolės įstatymas griežtai reguliuoja komunikaciją apie akcijas, tad gamintojai apie savo veiksmus kalba santūriai, tačiau matyti, kad pokyčiai prekyboje vyksta.
  • Kai tik vartotojus pasiekia alternatyvūs konkurentų gaminiai, pinga monopolisto, rinkos lyderio prekės.
  • Kaip keitėsi vartotojo elgsena tabako kategorijoje.
  • Teigiama, kad tabako prekyboje akcijos neegzistuoja, tačiau, kaip matyti, jų nėra tik komunikacijoje.

Tabako gaminiais Lietuvoje prekiaujama laikantis griežtų taisyklių, tai akcizinė prekė, skirta tik suaugusiems, kurią draudžiama reklamuoti ar jai taikyti akcijas. Anot gamintojų, tabako prekyboje akcijos neegzistuoja, tačiau, kaip matyti, jų nėra tik komunikacijoje, o išties gaminių kainos keičiasi.

52795
130817
52791