Naujas konkurentas surūkė trečdalį „Heets“ kainos
- Kai tik vartotojus pasiekia alternatyvūs konkurentų gaminiai, pinga monopolisto, rinkos lyderio prekės.
- Kaip keitėsi vartotojo elgsena tabako kategorijoje.
- Teigiama, kad tabako prekyboje akcijos neegzistuoja, tačiau, kaip matyti, jų nėra tik komunikacijoje.
Tabako gaminiais Lietuvoje prekiaujama laikantis griežtų taisyklių, tai akcizinė prekė, skirta tik suaugusiems, kurią draudžiama reklamuoti ar jai taikyti akcijas. Anot gamintojų, tabako prekyboje akcijos neegzistuoja, tačiau, kaip matyti, jų nėra tik komunikacijoje, o išties gaminių kainos keičiasi.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai