2021-09-02 12:01

Specializuotos parduotuvės: gyvuoja tinkliniai modeliai, šeimos verslų – mažuma 

Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Pirkimo specializuotose parduotuvėse kultūra, kai mėsą perkame pas mėsininką, sūrius – specialioje sūrinėje, o rytais gatvės pakvimpa šviežiomis bandelėmis, prie duoninių nusidriekus ankstyvųjų pirkėjų eilėms, pas mus, regis, dar tik formuojasi.

Specializuotos prekybos įmonės, veikiančios pagal pasiteisinusius verslo modelius, pastebi, kad Vakarų kraštams būdingi apsipirkimo įpročiai palengva įsitvirtina ir pas mus.

Specializuotų sūrinių, mėsinių, duonos parduotuvių, vyninių, aliejaus krautuvių, maisto produktų pardavėjų, besiorientuojančių į tam tikro regiono ar konkrečios šalies gaminių pasiūlą, vis atsiranda, bet nedaugeliui pavyksta išsilaikyti bent kelerius metus.

52795
130817
52791