2020-05-19 08:45

„Coca-Colos“ vadovas: HORECA kanale praradome 70–90% prekybos apimties

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio vadovas. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, sako, kad kanalui, apimančiam vartojimą ne namuose („out of home“), kuris grupės lygmeniu sudaro šiek tiek daugiau nei 40% apyvartos, karantinas padarė milžinišką įtaką. Grupė šiame kanale neteko 70–90% prekybos apimties.
  • Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius sako, kad kanalui, apimančiam vartojimą ne namuose („out of home“), kuris grupės lygmeniu sudaro šiek tiek daugiau nei 40% apyvartos, karantinas padarė milžinišką įtaką.
  • „Coca-Cola HBC“ duomenimis, dėl pandemijos pokyčiai regimi visuose prekybos kanaluose.
  • Pasikeitus vartotojų poreikiams, teko perorganizuoti ir gamybą.

Dėl pandemijos praktiškai sustingus HORECA sektoriui, apimančiam viešbučių ir restoranų segmentus, gėrimų gamybos ir platinimo lyderė „Coca-Cola HBC“ pajuto drastiškus padarinius. Net jeigu kai kurie klientai sėkmingai persiorientavo į maisto tiekimą išsinešti, tarp jų ir esantys Lietuvoje, buvo akivaizdu, kad to nepakaks norint išlaikyti buvusią apimtį, – tuos padarinius pajuto ne tik „Coca-Cola“, bet ir visi kiti verslai, bendradarbiaujantys su HORECA, dėsto J. Mikkelis.

52795
130817
52791