„Coca-Colos“ vadovas: HORECA kanale praradome 70–90% prekybos apimties

- Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius sako, kad kanalui, apimančiam vartojimą ne namuose („out of home“), kuris grupės lygmeniu sudaro šiek tiek daugiau nei 40% apyvartos, karantinas padarė milžinišką įtaką.
- „Coca-Cola HBC“ duomenimis, dėl pandemijos pokyčiai regimi visuose prekybos kanaluose.
- Pasikeitus vartotojų poreikiams, teko perorganizuoti ir gamybą.
Dėl pandemijos praktiškai sustingus HORECA sektoriui, apimančiam viešbučių ir restoranų segmentus, gėrimų gamybos ir platinimo lyderė „Coca-Cola HBC“ pajuto drastiškus padarinius. Net jeigu kai kurie klientai sėkmingai persiorientavo į maisto tiekimą išsinešti, tarp jų ir esantys Lietuvoje, buvo akivaizdu, kad to nepakaks norint išlaikyti buvusią apimtį, – tuos padarinius pajuto ne tik „Coca-Cola“, bet ir visi kiti verslai, bendradarbiaujantys su HORECA, dėsto J. Mikkelis.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai