„BIOVELA Group” investuoja į aplinkai draugiškas pakuotes su 80 proc. mažiau plastiko

Publikuota: 2020-05-11

Prasidedant grilio sezonui, „BIOVELA Group“ pristato mėsos produktus, supakuotus aplinkai draugiškoje ir lengvai rūšiuojamoje kartotinėje pakuotėje.  Įmonė pirmoji Lietuvos mėsos gaminių rinkoje imasi keisti įprastus indelius turinčiais net 80 proc. mažiau plastiko. Naujoje pakuotėje atsidurs apie 500 tūkst. vienetų įmonės sezoninių gaminių.

Vienos didžiausių mėsos perdirbimo įmonių Baltijos šalyse „BIOVELA Group“ vadovas Audrius Kantauskas sako, kad naujos pakuotės pagamintos iš  90 proc. perdirbto kartono. Likusi pakuotės dalis yra plastikas, tačiau jo sunaudojama 80 proc. mažiau lyginant su įprasta pakuote.  Be to, hermetiškoje – nepralaidžioje orui – pakuotėje produktai ilgiau išlieka švieži, užtikrinamas jų saugumas. Iš perdirbtų žaliavų pagamintas pakuotes bus paprasta rūšiuoti tiek namie, tiek gamtoje – nuo kartoninio indelio lengvai atsiskiria plastikinės plėvelės, o rūšiavimo instrukciją vartotojai ras kiekvienos pakuotės viduje.

Pasak įmonės vadovo, dėl šios naujovės laimi ir vartotojai, ir gamta. „Nepaisant to, kad tokios pakuotės sprendimai vis dar yra brangūs, lyginant su standartine pakuote, tai leis sutaupyti 4,5 tonos plastiko per grilio sezoną. Tokiu plastiko kiekiu galima uždengti net dvi futbolo aikštes. Taip pat verta pastebėti, kad pasaulio sąvartynuose net 21 proc. išmetamų atliekų sudaro maisto atliekos ir jų pakuotės, kurių neįmanoma perdirbti.  Aplinkai draugiškos pakuotės – svarbus žingsnis prisidedant prie šio procento mažinimo“, – sako A. Kantauskas.

Artėjančio vasaros sezono metu ypatingai aktuali gamtoje paliekamų plastikinių pakuočių problema. Todėl pradėti nuo griliui skirtos produkcijos įmonė nusprendė neatsitiktinai. Vadovas tikina, kad tai bus žingsnis tvaresnės aplinkos link ir drauge vartotojų edukacija, skatinanti rūšiuoti. Jei vartotojai naujovę įvertins palankiai ir projektas pasiteisins, bendrovė tęs šios inovacijos pritaikymą kitoms prekių kategorijoms.

Naujosioms „Biovela Group“ pakuotėms naudojama inovatyvi „Halopack®“ technologija, leidžianti maisto pakuotėms tapti draugiškesnėms aplinkai, išlaikant maisto kokybę. Pakuotes gamina įmonė „Vilpak“. Naujomis pakuotėmis grilio sezoną pasitiks „Biovela“ šašlykai, „Kor Kor“ vištienos linija, šviežios dešrelės be apvalkalo.

Tai jau ne pirma „Biovela Group“ taikoma tvarumo iniciatyva, kuria siekiama sumažinti išteklių vartojimą, juos panaudoti iš naujo ar perdirbti. Vienas iš šios iniciatyvos pavyzdžių – „Biovela-Utenos mėsa“ gamykloje įrengta galingiausia 1,7 MW saulės jėgainė ant pramoninio pastato stogo Baltijos šalyse. Tokiu būdu energijos sąnaudas įmonei pavyko sumažinti 20 proc.

nuotrauka::1 nocrop

Apie „Biovela Group“

Viena didžiausių ir moderniausių mėsos perdirbimo įmonių Baltijos šalyse „BIOVELA Group“ savo veiklą pradėjo 1994 metais ir siūlo platų mėsos produktų asortimentą. Pagrindinės įmonių grupės veiklos sritys – kiaulių ir galvijų supirkimas, skerdimas, šviežios mėsos ir mėsos produktų gamyba, logistika. Per metus „BIOVELA Group“ Lietuvai, Europos, Amerikos ir Azijos šalims patiekia daugiau nei 50 tūkst. tonų mėsos ir jos gaminių. Įmonių grupėje dirba apie 1 200 darbuotojų.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Karantinas koreguoja didžiųjų prekybininkų veiksmus internete Premium

Fizinės prekybos milžinai, turintys skirtingų prekių ženklų parduotuves didžiuosiuose prekybos centruose ir...

Prekyba
13:00
„Maxima grupė“ paprastina įmonių grupės valdymo struktūrą 

„Maxima grupė“ pradeda įmonių grupės struktūros pertvarkymą, kurį įgyvendinus „Maxima grupė“ valdys visas...

Prekyba
10:31
Darbą pradeda nauji LRT tarybos nariai

Šiandien darbą pradeda trys naujai paskirti LRT tarybos nariai.

Rinkodara
10:18
Augant e. prekybai, įsijungia ir „Facebook Shops“ 

Socialinis tinklas „Facebook“ pristatė smulkiam verslui skirtą platformą „Facebook Shops“, siūlančią...

Prekyba
09:28
„Eoltas“: tiekimo problemų išvengėme, nes reagavome greitai ir laiku  Premium

Automobilių dalimis prekiaujančios bendrovės paskelbtoje 2019 m. finansinėje ataskaitoje – spartus augimas,...

Nuo starto su „CityBee“ ir „Varle“ iki šuolio e. komercijoje JAV Premium 3

Nors pasaulinė pandemija skaudžiai kirto ne vienam verslo sektoriui, e. komercijos segmentui ir e. platformas...

Prekyba
05:45
„Glimstedt“ simboliškai atnaujino prekės ženklą

Verslo teisės advokatų kontora „Glimstedt“ simboliškai atnaujina logotipą ir pereina prie vienodo vizualinio...

Rinkodara
2020.05.19
Kritika – prezidentui, palankiausi vertinimai – „Stiprūs kartu“ 1

Pilietinės iniciatyvos, kovojusios su viruso pasekmėmis, sulaukė visuomenės pasitikėjimo ir teigiamo...

Rinkodara
2020.05.19
„Paupio turgus“ Vilniuje pusę metų neims nuomos mokesčio

Dėl koronaviruso pandemijos ir jos įtakos ekonomikai nekilnojamojo turto (NT) plėtros bendrovė „Darnu Group“...

Statyba ir NT
2020.05.19
Žirmūnų „Rimi“ gamybos padalinyje nustatyti dar du infekcijos atvejai, viso – 4  4

Antradienį COVID-19 infekcija patvirtinta dar dviems sostinės Žirmūnų g. „Rimi“ esančio gamybos padalinio...

Prekyba
2020.05.19
Europos automobilių rinkoje – istorinis nuopuolis, Lietuva – tarp stabiliųjų Premium 1

Balandį naujų automobilių prekyba Europos Sąjungos šalyse krito 76,3%. Tai – didžiausias rinkos mažėjimas nuo...

Automobiliai
2020.05.19
Tyrimas: apsipirkimo įpročiai pasikeitė, kelio atgal nėra  Premium 9

Karantinas pakoregavo su pirkinių planavimu susijusius vartotojų įpročius ir davė smarkų postūmį prekybai...

Prekyba
2020.05.19
Baltijos „kelionių burbului“ – pasaulio žiniasklaidos dėmesys 2

Gegužės 6 d. pasirodžiusi žinia apie trijų Baltijos valstybių planuojamą kurti išskirtinį „kelionių burbulą“...

Rinkodara
2020.05.19
„Socialus marketingas“ keičia pavadinimą ir plečiasi į kitas rinkas

Skaitmeninės komunikacijos agentūra „Socialus marketingas“ atnaujina prekės ženklą ir nuo šiol vadinsis „SOMA...

Rinkodara
2020.05.19
„Coca-Colos“ vadovas: HORECA kanale praradome 70–90% prekybos apimties Premium

Jaakas Mikkelis, „Coca-Cola HBC“ Lenkijos ir Baltijos šalių padalinio generalinis direktorius, sako, kad...

Prekyba
2020.05.19
Platformos ant bangos: „Pigu“ ir „Varlė“ viršija rekordus Premium 2

Dėl pandemijos grėsmės iš pradžių iš viso nelikus galimybės prekiauti fizinėse parduotuvėse, o dabar stebint...

Prekyba
2020.05.18
Nuomos kompensacijos paprašyta 1.535 kartus

Valstybės paramą nuo COVID-19 nukentėjusioms įmonėms skirstanti UAB „Investicijų ir verslo garantijos“...

Statyba ir NT
2020.05.18
Įmonių įsigijimai vyksta ir per pandemiją Verslo tribūna 1

Dalį langų uždengimų gamintojos „Domus Lumina“ akcijų balandžio 28 dieną įsigijo Šiaurės Airijoje veikianti...

Prekyba
2020.05.18
Reklamos taisykles keis netradicinė vasara

Karantinas pakeitė vartotojų lūkesčius ir elgseną, taip pat nulėmė didžiosios dalies piliečių planus vasarą...

Rinkodara
2020.05.18
„Deichmann“ padėties nedramatizuoja, dabar svarbiausia – žmonės Premium

UAB „Deichmann avalynė“ pardavimai Lietuvoje 2019 m., palyginti su ankstesniais metais, išaugo beveik 6%.

Prekyba
2020.05.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Valdyti slapukus