Lietuviai sugalvojo būdą, kaip Europos interneto parduotuvėse apsipirkti pigiau

Reklama publikuota: 2019-10-14
svg svg

Įsigyti reikalingą prekę šiais laikais galima net neiškėlus kojos iš namų. Apsipirkti internetu vilioja ne tik kaina, bet ir geresnė prekių kokybė. Daugelis reikalingų prekių ieško Europos internetinėse parduotuvėse, nes ten didesnis prekių pasirinkimas. Tačiau kartais susiduriama su problema – prekė arba nesiunčiama į Lietuvą, arba siūloma ją atgabenti už neadekvačiai per didelę kainą.

Nuo ko viskas prasidėjo?

Kauno verslininkas Tomas Bacys, pabandęs susikomplektuoti pirkinių krepšelį užsienio internetinėse parduotuvėse pastebėjo, kad net patys garsiausi internetinės prekybos ženklai kaip „Amazon“ ar „Ebay“ kartais nesiunčia prekių į Lietuvą. Taip buvo įkurta platforma  „PirkEU“, kurios vartotojai šiandien gali pirkti prekes ir jas parsisiųsti į Lietuvą iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, neseniai prisijungė Prancūzija ir Italija. „Padedame parsisiųsti prekes žmonėms, kurie nori įsigyti prekes iš tų internetinių parduotuvių, kurios nesiunčia prekių į Lietuvą arba siuntimo kaina labai didelė, kurie perka iš kelių vienos šalies parduotuvių. Pavyzdžiui, nusiperki suknelę, džinsus, batus ir moki kaip už vieną siuntą, už bendrą svorį ir tai išeina gerokai pigiau, nei siųstis iš kiekvienos internetinės parduotuvės atskirai“, — pasakojo platformos įkūrėjas.

Kaip tai veikia?

Visų pirma reikia užsiregistruoti platformoje „PirkEU“. Suvedus reikiamą informaciją, klientas gauna šalies, kurioje ketina apsipirkti, adresą ir jį naudoja komplektuodamas savo prekių krepšelį, kaip pristatymo adresą. Juo ir pristatomos įsigyjamos prekės. Kaip jau buvo minėta, vienu metu galima pirkti net keliose tos šalies parduotuvėse, visos prekės atkeliauja į tą patį sandėlį, yra sukomplektuojamos ir klientą pasiekia vienu metu. Pirkėjas platformoje gali matyti, kada prekės atkeliauja į sandėlį ir kada jos išsiunčiamos į Lietuvą.

„Mes turime savo transportą, sandėlius Vokietijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Žmonių prekės, atkeliavusios į mūsų sandėlius, kelis kartus per savaitę vežamos į Lietuvą. Klientai savo prekes gali atsiimti PirkEU siuntų atsiėmimo skyriuose Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje, į kitus šalies miestus siunčiama per siuntų tarnybas, kurjerius arba prekės atsiimamos paštomatuose. Be to, prekės į Lietuvą atkeliauja gana greitai, kai kuriais atvejais jos klientą pasiekia net per dvi darbo dienas“, — pasakojo T. Bacys.

Kiek galima sutaupyti siuntimo išlaidų?

Suma gali būti ženkli ar mažiau ženkli – priklauso nuo situacijos. Pavyzdžiui, užsakant prekes iš skirtingų parduotuvių, kiekviena iš jų už siuntimą gali paskaičiuoti 10-15 eur, net jei perkate smulkmeną. Tuo metu užsakius per „PirkEU“ sistemą jau sukomplektuoto siuntinio pargabenimas klientui gali kainuoti vidutiniškai 5-6 eurus. 

Kodėl apsipirkti Europos internetinėse parduotuvėse naudingiau?

Visų pirma dėl daug platesnio prekių asortimento ir patrauklesnės kainos, kurią diktuoja didesnės rinkos bei konkurencija. Todėl, net įskaitant siuntimo kaštus, galutinė prekės kaina dažniausiai būna mažesnė, nei perkant ją Lietuvoje. Kitas svarbus aspektas – kokybė. Apie tai, kad tos pačios prekės, tiekiamos Lietuvos ar kitų Rytų šalių rinkoms, yra prastesnės kokybės, jau ne kartą yra diskutuota. Tuo metu įsigydamas ją kilmės šalyje klientas gali būti tikras, kad prekė bus aukštos kokybės. Be to, Europos prekybos sistemoje galioja labai aukšta vartotojų teisių apsauga, tad gavus nekokybišką ar netinkamą prekę, ją galima pagal nurodytus reikalavimus grąžinti ir atgauti visą sumokėtą sumą. 

Kurią šalį pasirinkti?

T. Bacys sako, kad kriterijai gali būti įvairūs. Kiekvienoje šalyje tam tikra prekių grupė gali būti arba pigesnė, arba aukštesnės kokybės, išskirtinė. Tarkime, Lenkijoje dažniausiai užsakoma automobilių detalių, maisto papildų, nes pigiau. Be to, kai kurie vartotojai šią šalį renkasi todėl, kad supranta lenkiškai ir visi prekių aprašymai jiems yra aiškūs. Didžiojoje Britanijoje pirkėjai dažniau žvalgosi elektronikos prekių, Vokietiją renkasi dėl kokybės garanto.

Kaip palyginti kainas ir įsitikinti dėl saugumo?

Būna ir taip, kad ta pati prekė, toje pačioje šalyje kainuoja skirtingai. Tam yra sukurtos prekių palyginimo sistemos ir jei parduotuvė į ją įtraukta, automatiškai galima laikyti, kad pirkti joje saugu. Drąsiai pirkti galima ir tose parduotuvėse, kurios jau yra žinomos, jos garsėja ir tuo, kad jose paisoma vartotojų teisių.

Vokietijoje rekomenduojama naudotis šiomis kainų palyginimo sistemomis: idealo.de, preisvergleich.de, heise.de, geizhals.de, guenstiger.de, preissuchmaschine.de, priceunner.de. Didžiojoje Britanijoje populiariausios šios: idealo.co.uk,  pricerunner.co.uk, pricespy.co.uk, idealprice.co.uk. Lenkijoje: ceneo.pl, skapiec.pl, cenowarka.pl. Prancūzijoje rekomenduojamos šios: idealo.fr; i-comparateur.com; ledenicheur.fr; comparer.be; fr.comparis.ch/preisvergleich. Italijoje — www.idealo.it www.ciao.it www.trovaprezzi.it www.kelkoo.it. Atsidarius bet kurią iš šių svetainių reikia tik suvesti pageidaujamos prekės pavadinimą ir sistema iš karto pateikia šios prekės kainas visose internetinėse parduotuvėse.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Kovą pradėti ir baigti NT projektai Premium 2

Kovą Vilniuje pradėti statyti penki visiškai nauji daugiabučių projektai, mokslinių tyrimų bei automobilių...

Statyba ir NT
2021.03.31
Nepaisant prieštaravimų, Seime žadama kurti darbo grupę dėl žiniasklaidos savireguliacijos 1

Nepaisant dalies žiniasklaidos atstovų nepritarimo, Seimo Kultūros komitetas planuoja sudaryti darbo grupę...

Rinkodara
2021.03.31
Maisto tiekėjų ir pirkėjų reguliavimo įstatymų projektai – Seimo rankose

Vyriausybė trečiadienį patvirtino įstatymų projektus, reglamentuosiančius griežtesnę prekybos žemės ūkio ir...

Prekyba
2021.03.31
R. Štaras: gamintojai ir tiekėjai kelia kainas, jos augs ir mažmenoje Premium 1

Elektronikos ir buitinės technikos prekybos tinklo „Topo centras“ vadybininkai beveik visose kategorijose...

Prekyba
2021.03.31
„Influenceriai.lt“ apyvarta pernai augo 71%

Specializuota influencerių rinkodaros agentūra „Influenceriai.lt“ (UAB „Nuomonės lyderiai“) minėdama...

Rinkodara
2021.03.31
D. Liulys: lieku „Pigu“ akcininkas, labai tikiu šiuo verslu  Premium 1

E. parduotuvės „Pigu“ kontroliniam akcijų paketui perėjus iš Lenkijos fondo MCI į kito investuotojo „Mid...

Prekyba
2021.03.31
37 mln. Eur sandoris: „Pigu“ keliauja į naujo akcininko rankas, jungiasi su kita platforma Premium 10

Vieno didžiausių Centrinėje ir Rytų Europoje Lenkijos fondo MCI tikslas parduoti jam priklausančios e.

Prekyba
2021.03.31
Keičiasi TV3 komunikacijos vadovė

„TV3 grupės“ komunikacijos vadove nuo balandžio 1 d. tampa Justė Razbadauskytė. Ji keičia pastaruosius...

Rinkodara
2021.03.31
E.prekyba. Kaip sugauti sėkmės paukštę? Premium

Pandemijos metu vis daugiau įmonių savo paslaugas pristato internete, todėl natūraliai didėja konkurencija.

Tinklalaidės
2021.03.31
Tiekimas trūkinėja: vieni susirinko konkurentų paliktus dviračius, kiti – bent jų grandines Premium

Kovą ištikęs dviračių pirkimas beveik deja vu – per pastaruosius metus dviračių pardavėjai nebe pirmą kartą...

Gazelė
2021.03.31
Dėl vartotojų teisių pažeidimų „Kesko Senukams Digital“ – bauda 7

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba išnagrinėjo skundus dėl UAB „Kesko Senukai Digital“ pažeidimų ir...

Prekyba
2021.03.30
 Vandeninės metalo dangos – tvarumo siekiančiam verslui Verslo tribūna

Pasirinkę vandenines metalo dangas galite padaryti savo verslą tvaresnį neaukodami kokybės.

Prekyba
2021.03.30
Kovą – 1% išankstinė mėnesio infliacija

Lietuvoje kovą, išankstiniais vertinimais, mėnesio infliacija, apskaičiuota pagal su kitomis Europos Sąjungos...

Prekyba
2021.03.30
„Telia“ pradeda prekybą naudotais ir atnaujintais telefonais

„Telia“ Lietuvoje pradeda prekiauti atnaujintais (angl. refurbished) telefonais. Šie mažai naudoti išmanieji,...

Technologijos
2021.03.30
Agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą

Skaitmeninės rinkodaros agentūra „FCR Media Lietuva“ keičia pavadinimą ir tampa „We deliver“.

Rinkodara
2021.03.30
Elektromobilių prekybos startuolis „eDow“ pritraukė 250.000 Eur investiciją 6

Elektromobilių prekybos startuolis „eDOW“ pritraukė 250.000 Eur investiciją. Už šią sumą privatus...

Automobiliai
2021.03.30
Kinija įspėjo H&M, kad ji neuždirbs šalyje nė cento, jei boikotuos Sindziango medvilnę 11

Kinijos valdžia perspėjo Švedijos drabužių gamintoją H&M, kad ji šioje šalyje neuždirbs nė cento, jei...

Prekyba
2021.03.30
Kaip pakeisti prekės ženklą kone per naktį, kad ryte neištiktų chaosas Premium

Verslininkai, nusprendę atnaujinti įmonės įvaizdį ir pakeisti prekės ženklą, dažnai visas jėgas meta...

Gazelė
2021.03.30
Plūduriuojantys partneriai – signalas suklusti 4

Paslaugų ir mažmeninės prekybos sektoriuose, kuriems per pandemiją dėl karantinų teko užverti duris, yra...

Verslo aplinka
2021.03.30
„LPP Lithuania“ 2020 m. išlaikė augimą ir per pandemiją Premium

Lenkijos drabužių prekybos bendrovė „LPP Lithuania“, kurios pagrindiniai prekės ženklai yra „Reserved“,...

Prekyba
2021.03.30

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Valdyti Sutinku