Lietuviai sugalvojo būdą, kaip Europos interneto parduotuvėse apsipirkti pigiau

Publikuota: 2019-10-14

Įsigyti reikalingą prekę šiais laikais galima net neiškėlus kojos iš namų. Apsipirkti internetu vilioja ne tik kaina, bet ir geresnė prekių kokybė. Daugelis reikalingų prekių ieško Europos internetinėse parduotuvėse, nes ten didesnis prekių pasirinkimas. Tačiau kartais susiduriama su problema – prekė arba nesiunčiama į Lietuvą, arba siūloma ją atgabenti už neadekvačiai per didelę kainą.

Nuo ko viskas prasidėjo?

Kauno verslininkas Tomas Bacys, pabandęs susikomplektuoti pirkinių krepšelį užsienio internetinėse parduotuvėse pastebėjo, kad net patys garsiausi internetinės prekybos ženklai kaip „Amazon“ ar „Ebay“ kartais nesiunčia prekių į Lietuvą. Taip buvo įkurta platforma  „PirkEU“, kurios vartotojai šiandien gali pirkti prekes ir jas parsisiųsti į Lietuvą iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, neseniai prisijungė Prancūzija ir Italija. „Padedame parsisiųsti prekes žmonėms, kurie nori įsigyti prekes iš tų internetinių parduotuvių, kurios nesiunčia prekių į Lietuvą arba siuntimo kaina labai didelė, kurie perka iš kelių vienos šalies parduotuvių. Pavyzdžiui, nusiperki suknelę, džinsus, batus ir moki kaip už vieną siuntą, už bendrą svorį ir tai išeina gerokai pigiau, nei siųstis iš kiekvienos internetinės parduotuvės atskirai“, — pasakojo platformos įkūrėjas.

Kaip tai veikia?

Visų pirma reikia užsiregistruoti platformoje „PirkEU“. Suvedus reikiamą informaciją, klientas gauna šalies, kurioje ketina apsipirkti, adresą ir jį naudoja komplektuodamas savo prekių krepšelį, kaip pristatymo adresą. Juo ir pristatomos įsigyjamos prekės. Kaip jau buvo minėta, vienu metu galima pirkti net keliose tos šalies parduotuvėse, visos prekės atkeliauja į tą patį sandėlį, yra sukomplektuojamos ir klientą pasiekia vienu metu. Pirkėjas platformoje gali matyti, kada prekės atkeliauja į sandėlį ir kada jos išsiunčiamos į Lietuvą.

„Mes turime savo transportą, sandėlius Vokietijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Žmonių prekės, atkeliavusios į mūsų sandėlius, kelis kartus per savaitę vežamos į Lietuvą. Klientai savo prekes gali atsiimti PirkEU siuntų atsiėmimo skyriuose Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje, į kitus šalies miestus siunčiama per siuntų tarnybas, kurjerius arba prekės atsiimamos paštomatuose. Be to, prekės į Lietuvą atkeliauja gana greitai, kai kuriais atvejais jos klientą pasiekia net per dvi darbo dienas“, — pasakojo T. Bacys.

Kiek galima sutaupyti siuntimo išlaidų?

Suma gali būti ženkli ar mažiau ženkli – priklauso nuo situacijos. Pavyzdžiui, užsakant prekes iš skirtingų parduotuvių, kiekviena iš jų už siuntimą gali paskaičiuoti 10-15 eur, net jei perkate smulkmeną. Tuo metu užsakius per „PirkEU“ sistemą jau sukomplektuoto siuntinio pargabenimas klientui gali kainuoti vidutiniškai 5-6 eurus. 

Kodėl apsipirkti Europos internetinėse parduotuvėse naudingiau?

Visų pirma dėl daug platesnio prekių asortimento ir patrauklesnės kainos, kurią diktuoja didesnės rinkos bei konkurencija. Todėl, net įskaitant siuntimo kaštus, galutinė prekės kaina dažniausiai būna mažesnė, nei perkant ją Lietuvoje. Kitas svarbus aspektas – kokybė. Apie tai, kad tos pačios prekės, tiekiamos Lietuvos ar kitų Rytų šalių rinkoms, yra prastesnės kokybės, jau ne kartą yra diskutuota. Tuo metu įsigydamas ją kilmės šalyje klientas gali būti tikras, kad prekė bus aukštos kokybės. Be to, Europos prekybos sistemoje galioja labai aukšta vartotojų teisių apsauga, tad gavus nekokybišką ar netinkamą prekę, ją galima pagal nurodytus reikalavimus grąžinti ir atgauti visą sumokėtą sumą. 

Kurią šalį pasirinkti?

T. Bacys sako, kad kriterijai gali būti įvairūs. Kiekvienoje šalyje tam tikra prekių grupė gali būti arba pigesnė, arba aukštesnės kokybės, išskirtinė. Tarkime, Lenkijoje dažniausiai užsakoma automobilių detalių, maisto papildų, nes pigiau. Be to, kai kurie vartotojai šią šalį renkasi todėl, kad supranta lenkiškai ir visi prekių aprašymai jiems yra aiškūs. Didžiojoje Britanijoje pirkėjai dažniau žvalgosi elektronikos prekių, Vokietiją renkasi dėl kokybės garanto.

Kaip palyginti kainas ir įsitikinti dėl saugumo?

Būna ir taip, kad ta pati prekė, toje pačioje šalyje kainuoja skirtingai. Tam yra sukurtos prekių palyginimo sistemos ir jei parduotuvė į ją įtraukta, automatiškai galima laikyti, kad pirkti joje saugu. Drąsiai pirkti galima ir tose parduotuvėse, kurios jau yra žinomos, jos garsėja ir tuo, kad jose paisoma vartotojų teisių.

Vokietijoje rekomenduojama naudotis šiomis kainų palyginimo sistemomis: idealo.de, preisvergleich.de, heise.de, geizhals.de, guenstiger.de, preissuchmaschine.de, priceunner.de. Didžiojoje Britanijoje populiariausios šios: idealo.co.uk,  pricerunner.co.uk, pricespy.co.uk, idealprice.co.uk. Lenkijoje: ceneo.pl, skapiec.pl, cenowarka.pl. Prancūzijoje rekomenduojamos šios: idealo.fr; i-comparateur.com; ledenicheur.fr; comparer.be; fr.comparis.ch/preisvergleich. Italijoje — www.idealo.it www.ciao.it www.trovaprezzi.it www.kelkoo.it. Atsidarius bet kurią iš šių svetainių reikia tik suvesti pageidaujamos prekės pavadinimą ir sistema iš karto pateikia šios prekės kainas visose internetinėse parduotuvėse.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
TOP10 rinkodaros ir komunikacijos šūvių per 2019-uosius

Pateikiame dešimties šių metų daugiausiai VŽ skaitytojų dėmesio sulaukusių, labiausiai skaitytų straipsnių...

Rinkodara
2019.12.31
Triguba Lietuvos prekybos sektoriaus lygtis – sėkmę lems išskirtinumas

Lietuvos mažmeninės prekybos sektorių intensyviai veikia daugybė faktorių. Kas ir kur bus įsigyta, vis labiau...

Prekyba
2019.12.31
„Rimi“ gruodį labiausiai brango vaisiai 

Šoktelėjus infliacijos kreivei į viršų VŽ pasiteiravo prekybininkų, kurie produktai gruodį brango...

Prekyba
2019.12.31
E. parduotuvei sukurti – 3 lyderių taisyklė: konkurentų kopijavimas pasitvirtina Premium

Pirkėjas e. parduotuvėje labiausiai nenori būti nustebintas, bet kaip tada patraukti jo dėmesį, kai...

Gazelė
2019.12.30
Infliacijos kreivė gruodį šovė aukštyn: ekonomistų vertinimas  Premium

Išankstinis mėnesinis (2019 m. gruodį, palyginti su lapkričiu) vartotojų kainų pokytis, apskaičiuotas pagal...

Prekyba
2019.12.30
Vyriausybė įšaldo kompensuojamųjų vaistų kainas

Vyriausybė pirmadienį nustatė, kad visų kompensuojamųjų vaistų kainos būtų įšaldytos ir negalėtų didėti...

Prekyba
2019.12.30
Latvijos vyriausybė stoja į kovą su vaistinių monopolijomis

Latvijos sveikatos apsaugos ministerija siūlo naujai reglamentuoti vaistinių teritorinį pasiskirstymą: jei...

Verslo aplinka
2019.12.29
Teisinis reguliarimas prekybos sektoriuje: svarbiausi pokyčiai  Premium

Teisinė verslo aplinka prekybos sektoriuje, atsižvelgiant į kiekybinį 2017-2019 m. teisinių pokyčių aspektą,...

Prekyba
2019.12.29
2019 m. didžiausio skaitytojų dėmesio sulaukę straipsniai prekybos temomis 

Pristatome jums didžiausio skaitytojų dėmesio šiais metais sulaukusius „Verslo žinių“ straipsnius, kuriuose...

Prekyba
2019.12.29
Kas keitėsi rinkodaros ir medijų teisėje 2019 m.

Tarp svarbiausių įsigaliojusių pokyčių 2019 m. – keitėsi reklamos priežiūros institucija, buvo pakoreguota...

Rinkodara
2019.12.27
UEFA svarsto pati internetu transliuoti Čempionų lygą Premium

Europos futbolo asociacija UEFA ketina kurti savo internetinių transliacijų paslaugą, kurią naudotų Čempionų...

Laisvalaikis
2019.12.27
Influenceris turi mėgti jus, o ne jūs - jį, arba kodėl kampanijos patiria fiasko 1

Influenceris gali atrodyti, kaip puikus kandidatas jūsų rinkodaros kampanijai – turėti gausybę sekėjų, puikų...

Rinkodara
2019.12.27
Precedentas kartelį sudariusių įmonių vadovų atsakomybės byloje Premium

Po Lietuvos vyriausiojo administracinio teismo (LVAT) priimto sprendimo dėl keturių įmonių, sudariusių...

Prekyba
2019.12.27
Lapkritį mažmeninės prekybos įmonių apyvarta augo 4,5%

Išankstiniais Statistikos departamento duomenimis, mažmeninės prekybos įmonių apyvarta (be PVM) 2019 m.

Prekyba
2019.12.27
Reikšmingiausi įsigijimai ir susijungimai rinkodaros sektoriuje 2019 m. Premium

Per šiuos metus rinkodaros, komunikacijos ir žiniasklaidos sektoriuose netrūko įsigijimo sandorių bei...

Rinkodara
2019.12.27
Prekyba: rizikų židiniai rusena globaliose rinkose, naujus kursto vietos valdžia Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių daugėja,...

Prekyba
2019.12.27
Vadovybės pokyčiai prekybos įmonėse 2019 m. Premium

Didžiųjų prekybos bendrovių vadovų gretose šiais metais buvo ne vienas reikšmingas pasikeitimas. 

Prekyba
2019.12.26
Tikslinę auditoriją apibrėžia motyvacija, o ne demografiniai rodikliai

„Pasiūlėme naują paslaugą, bet ji nesusilaukė susidomėjimo“, „skyrėme nemažą biudžetą reklaminei kampanijai,...

Rinkodara
2019.12.26
Netradicinis produktas: kur slypi didžiausia rizika

Kas geriau – imtis tradicinio verslo ir tapti dar vienu žaidėju rinkoje, ar sugalvoti išskirtinį produktą ar...

Gazelė
2019.12.24
Apklausa: šeimos kortelės jau žinomos daugumai

Nuolaidas gausioms ir negalią turinčius vaikus auginančioms šeimoms užtikrinanti šeimos kortelė yra girdėta...

Prekyba
2019.12.23

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau