Lietuviai sugalvojo būdą, kaip Europos interneto parduotuvėse apsipirkti pigiau

Publikuota: 2019-10-14

Įsigyti reikalingą prekę šiais laikais galima net neiškėlus kojos iš namų. Apsipirkti internetu vilioja ne tik kaina, bet ir geresnė prekių kokybė. Daugelis reikalingų prekių ieško Europos internetinėse parduotuvėse, nes ten didesnis prekių pasirinkimas. Tačiau kartais susiduriama su problema – prekė arba nesiunčiama į Lietuvą, arba siūloma ją atgabenti už neadekvačiai per didelę kainą.

Nuo ko viskas prasidėjo?

Kauno verslininkas Tomas Bacys, pabandęs susikomplektuoti pirkinių krepšelį užsienio internetinėse parduotuvėse pastebėjo, kad net patys garsiausi internetinės prekybos ženklai kaip „Amazon“ ar „Ebay“ kartais nesiunčia prekių į Lietuvą. Taip buvo įkurta platforma  „PirkEU“, kurios vartotojai šiandien gali pirkti prekes ir jas parsisiųsti į Lietuvą iš Vokietijos, Didžiosios Britanijos, Lenkijos, neseniai prisijungė Prancūzija ir Italija. „Padedame parsisiųsti prekes žmonėms, kurie nori įsigyti prekes iš tų internetinių parduotuvių, kurios nesiunčia prekių į Lietuvą arba siuntimo kaina labai didelė, kurie perka iš kelių vienos šalies parduotuvių. Pavyzdžiui, nusiperki suknelę, džinsus, batus ir moki kaip už vieną siuntą, už bendrą svorį ir tai išeina gerokai pigiau, nei siųstis iš kiekvienos internetinės parduotuvės atskirai“, — pasakojo platformos įkūrėjas.

Kaip tai veikia?

Visų pirma reikia užsiregistruoti platformoje „PirkEU“. Suvedus reikiamą informaciją, klientas gauna šalies, kurioje ketina apsipirkti, adresą ir jį naudoja komplektuodamas savo prekių krepšelį, kaip pristatymo adresą. Juo ir pristatomos įsigyjamos prekės. Kaip jau buvo minėta, vienu metu galima pirkti net keliose tos šalies parduotuvėse, visos prekės atkeliauja į tą patį sandėlį, yra sukomplektuojamos ir klientą pasiekia vienu metu. Pirkėjas platformoje gali matyti, kada prekės atkeliauja į sandėlį ir kada jos išsiunčiamos į Lietuvą.

„Mes turime savo transportą, sandėlius Vokietijoje, Lenkijoje, Didžiojoje Britanijoje, Prancūzijoje ir Italijoje. Žmonių prekės, atkeliavusios į mūsų sandėlius, kelis kartus per savaitę vežamos į Lietuvą. Klientai savo prekes gali atsiimti PirkEU siuntų atsiėmimo skyriuose Vilniuje, Kaune bei Klaipėdoje, į kitus šalies miestus siunčiama per siuntų tarnybas, kurjerius arba prekės atsiimamos paštomatuose. Be to, prekės į Lietuvą atkeliauja gana greitai, kai kuriais atvejais jos klientą pasiekia net per dvi darbo dienas“, — pasakojo T. Bacys.

Kiek galima sutaupyti siuntimo išlaidų?

Suma gali būti ženkli ar mažiau ženkli – priklauso nuo situacijos. Pavyzdžiui, užsakant prekes iš skirtingų parduotuvių, kiekviena iš jų už siuntimą gali paskaičiuoti 10-15 eur, net jei perkate smulkmeną. Tuo metu užsakius per „PirkEU“ sistemą jau sukomplektuoto siuntinio pargabenimas klientui gali kainuoti vidutiniškai 5-6 eurus. 

Kodėl apsipirkti Europos internetinėse parduotuvėse naudingiau?

Visų pirma dėl daug platesnio prekių asortimento ir patrauklesnės kainos, kurią diktuoja didesnės rinkos bei konkurencija. Todėl, net įskaitant siuntimo kaštus, galutinė prekės kaina dažniausiai būna mažesnė, nei perkant ją Lietuvoje. Kitas svarbus aspektas – kokybė. Apie tai, kad tos pačios prekės, tiekiamos Lietuvos ar kitų Rytų šalių rinkoms, yra prastesnės kokybės, jau ne kartą yra diskutuota. Tuo metu įsigydamas ją kilmės šalyje klientas gali būti tikras, kad prekė bus aukštos kokybės. Be to, Europos prekybos sistemoje galioja labai aukšta vartotojų teisių apsauga, tad gavus nekokybišką ar netinkamą prekę, ją galima pagal nurodytus reikalavimus grąžinti ir atgauti visą sumokėtą sumą. 

Kurią šalį pasirinkti?

T. Bacys sako, kad kriterijai gali būti įvairūs. Kiekvienoje šalyje tam tikra prekių grupė gali būti arba pigesnė, arba aukštesnės kokybės, išskirtinė. Tarkime, Lenkijoje dažniausiai užsakoma automobilių detalių, maisto papildų, nes pigiau. Be to, kai kurie vartotojai šią šalį renkasi todėl, kad supranta lenkiškai ir visi prekių aprašymai jiems yra aiškūs. Didžiojoje Britanijoje pirkėjai dažniau žvalgosi elektronikos prekių, Vokietiją renkasi dėl kokybės garanto.

Kaip palyginti kainas ir įsitikinti dėl saugumo?

Būna ir taip, kad ta pati prekė, toje pačioje šalyje kainuoja skirtingai. Tam yra sukurtos prekių palyginimo sistemos ir jei parduotuvė į ją įtraukta, automatiškai galima laikyti, kad pirkti joje saugu. Drąsiai pirkti galima ir tose parduotuvėse, kurios jau yra žinomos, jos garsėja ir tuo, kad jose paisoma vartotojų teisių.

Vokietijoje rekomenduojama naudotis šiomis kainų palyginimo sistemomis: idealo.de, preisvergleich.de, heise.de, geizhals.de, guenstiger.de, preissuchmaschine.de, priceunner.de. Didžiojoje Britanijoje populiariausios šios: idealo.co.uk,  pricerunner.co.uk, pricespy.co.uk, idealprice.co.uk. Lenkijoje: ceneo.pl, skapiec.pl, cenowarka.pl. Prancūzijoje rekomenduojamos šios: idealo.fr; i-comparateur.com; ledenicheur.fr; comparer.be; fr.comparis.ch/preisvergleich. Italijoje — www.idealo.it www.ciao.it www.trovaprezzi.it www.kelkoo.it. Atsidarius bet kurią iš šių svetainių reikia tik suvesti pageidaujamos prekės pavadinimą ir sistema iš karto pateikia šios prekės kainas visose internetinėse parduotuvėse.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

14:20
Garso technikos paroda stebina lietuviškais gaminiais Premium

Lapkričio 22–24 d. Vilniuje, „Radisson Blu Hotel Lietuva“, rengiamoje IX tarptautinėje Hi-Fi garso technikos...

Laisvalaikis
11:45
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  11

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 4

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

A. Verseckas: paramos projektų klaidos Lietuvoje – vis tos pačios Premium

Ne taip sėkmingai startavusi socialinė kampanija „Vienos kėdės istorija“ transformuojasi ir trūkstamą sumą...

Rinkodara
2019.11.20

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau