2019-10-07 08:45

Pardavimai – ne olimpinės žaidynės, čia antros vietos nėra

Rokas Šlekys, pardavimų ekspertas. Ryčio Galadausko nuotr.
Rokas Šlekys, pardavimų ekspertas. Ryčio Galadausko nuotr.
Nereikėtų užsibrėžti tikslo laimėti visų pardavimų: pergale vainikuoti 7–8 pardavimai iš 10-ies yra geras rodiklis. Sėkmingi pardavėjai susiplanuoja kelis nesėkmingus pirkimus, į kuriuos jie eina pralaimėti: rinkti informacijos apie konkurentus, apie kitų kainodarą ir t. t., kad tai galėtų išnaudoti ateityje.

Taip apie ilgų pardavimų praktiką teigia Rokas Šlekys, pardavimų ekspertas, šioje srityje dirbantis daugiau nei 15 metų.

„Kas yra svarbu planuojant ilgųjų pardavimų strategiją? Vienas esminių parametrų yra laikas, nes sunku nuspėti ir kada pardavimas prasideda, ir kada jis pasibaigs. Nebūtinai jūsų planas pasirašyti sutartį jau po metų pavyks, tai gali užsitęsti ir pusantrų ar trejus metus“, – kalba R. Šlekys. Jis pasakoja, kad jo praktikoje ilgiausias pardavimas užtruko net 8 metus.

52795
130817
52791