Pardavimai – ne olimpinės žaidynės, čia antros vietos nėra
Taip apie ilgų pardavimų praktiką teigia Rokas Šlekys, pardavimų ekspertas, šioje srityje dirbantis daugiau nei 15 metų.
„Kas yra svarbu planuojant ilgųjų pardavimų strategiją? Vienas esminių parametrų yra laikas, nes sunku nuspėti ir kada pardavimas prasideda, ir kada jis pasibaigs. Nebūtinai jūsų planas pasirašyti sutartį jau po metų pavyks, tai gali užsitęsti ir pusantrų ar trejus metus“, – kalba R. Šlekys. Jis pasakoja, kad jo praktikoje ilgiausias pardavimas užtruko net 8 metus.
Žinios, vertos jūsų laiko
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai