Pardavimai – ne olimpinės žaidynės, čia antros vietos nėra

Nereikėtų užsibrėžti tikslo laimėti visų pardavimų: pergale vainikuoti 78 pardavimai iš 10-ies yra geras rodiklis. Sėkmingi pardavėjai susiplanuoja kelis nesėkmingus pirkimus, į kuriuos jie eina pralaimėti: rinkti informacijos apie konkurentus, apie kitų kainodarą ir t. t., kad tai galėtų išnaudoti ateityje.
Taip apie ilgų pardavimų praktiką teigia Rokas Šlekys, pardavimų ekspertas, šioje srityje dirbantis daugiau nei 15 metų. Kas yra svarbu planuojant ilgųjų pardavimų strategiją? Vienas esminių parametrų yra laikas, nes sunku nuspėti ir kada pardavimas ...
Tapę VŽ premium prenumeratoriais
- Galėsite skaityti visus VŽ Premium, Verslo žinių laikraščio ir svarbiausius Financial Times straipsnius
- Darbo dienomis e. paštu gausite esminių aktualijų santrauką
- Gausite asmeniškai jums parinktas naujienas pagal jūsų nurodytas dominančias sritis
- Kokybiškam laisvalaikiui galėsite rinktis pažintinio žurnalo Verslo klasė turinį internete
- Klausytis Verslo žinių podkastų
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti