Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą

Publikuota: 2019-09-13
Kroatijoje šį rugsėjį atsidariusi parduotuvė. Prekybininkės nuotr.
Kroatijoje šį rugsėjį atsidariusi parduotuvė. Prekybininkės nuotr.

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir „Interspar“.

Mažmeninės prekybos tinklas „Spar International“ skirtingose šalyse jungia „Spar“, „Spar Express, „Eurospar“ ir „Interspar“ parduotuvių formatus.

Prekybininkės finansinėje ataskaitoje nurodoma, kad „Spar International“ pardavimo pajamos 2018 m. siekė 35,8 mlrd. Eur ir buvo 5,4% didesnės negu 2017 m.

Prekybos milžinė „Spar“ skaičiuoja 85 m. veiklos istoriją ir dabar 48 šalyse, keturiuose žemynuose turi 13.112 parduotuvių, kuriose kasdien aptarnaujama per 13,5 mln. vartotojų.

Per 2018 m. 4 naujose rinkose buvo atidarytos 335 parduotuvės.

„Praėjusieji metai buvo dar vieni išskirtinai stiprūs metai visai grupei. Augimą lėmė vystomi skirtingi parduotuvių formatai, kurie „Spar“ leido išvengti neigiamų tendencijų, kurios yra matomos mažmeninėje prekyboje ir dar vienus metus skaičiuoti augimą“, – rašoma tinklo metinių rezultatų apžvalgoje.

 VŽ rašė, kad Tobias Wasmuhtas, „Spar International“ generalinis direktorius, komentuodamas rezultatus ESM teigia, kad trejus metus iš eilės besitęsiantis augimas rodo, jog įmonės strategija yra sėkminga ir kuria vertę organizacijai, partneriams bei klientams.

16 Vakarų Europos rinkų „Spar“ pardavimai 2018 m. augo 4,1%, iki 22,1 mlrd. Eur. „Spar“ devintus metus iš eilės pardavimai auga Austrijoje, kur 2018 m. apyvarta ūgtelėjo 4% (iki 6,88 mlrd. Eur). Nyderlanduose augimas siekė 15,8%, o Belgijoje didėjo 5,1%. Augimas fiksuojamas ir kitose rinkose: Prancūzijoje (5,5%), Ispanijoje (6,1%), Airijoje (3,8%), Danijoje (9,2%), Norvegijoje (2,4%).

Centrinėje ir Rytų Europoje prekybininkės pardavimo pajamos sudarė 5,8 mlrd. Eur ir buvo 15,8% didesnės nei 2017 m.

Kol kas detalesni „Spar International“ planai Lietuvoje neskelbiami, paraiškas Valstybiniam patentų biurui pateikę teisininkai daugiau detalių taip pat nepateikia.

Vardas matytas

Lietuvoje šios prekybininkės vardas žinomas: „Spar“ parduotuvės kurį laiką veikė Lietuvos rinkoje, tačiau bankrutavus „Baltic Food Holding“, kuri buvo mažmeninės prekybos tinklo „Spar“ ir didmeninės prekybos verslo „Dagab“ operatorė, 2002 m. turėtas parduotuves įsigijo „Iki“, keletą jų anuomet perėmė „Norfa“.

Žvalgo ir kiti

VŽ rašė, kad į Lietuvą nusitaikė ir nesugebėjęs pradėti ekspansijos Maskvoje, Krasnojarsko mažų kainų produktų tinklas „Svetofor“ (ru. „Šviesoforas“). Atidariusi vieną parduotuvę Vokietijoje ir dvi Rumunijoje, mažmeninės prekybos bendrovė ketina plėtoti parduotuvių tinklą Lietuvoje.

Skelbiama, kad Baltarusijoje veikianti įdarbinimo agentūra „HR Business Alliance“ jau paskelbė ieškanti specialistų, kurie parinktų patalpas parduotuvėms Lietuvoje pradėti veiklą ketinančiai „Svetofor“, rašo „Kommersant“. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
„Corum“ Lietuvoje įsigijo dar vieną „Depo“ parduotuvę

Tarptautinė nekilnojamo turto (NT) investicijų fondų valdymo bendrovė „Corum“ įsigijo antrą Latvijos...

15:51
Vartotojai – už influencerių reklamos žymėjimą

Dauguma vartotojų norėtų, kad nuomonės formuotojai socialiniuose tinkluose savo žinutėse nurodytų, kad jo...

Rinkodara
14:00
Garso technikos paroda stebina lietuviškais gaminiais Premium

Lapkričio 22–24 d. Vilniuje, „Radisson Blu Hotel Lietuva“, rengiamoje IX tarptautinėje Hi-Fi garso technikos...

Laisvalaikis
11:45
„BaltCap“ išsigrynino ekologiško verslo strategiją – pasirinko „Livin“ ženklą Premium

Didžiausio privataus kapitalo fondų valdytojo Baltijos šalyse „BaltCap“ fondas „BaltCap Growth Fund“ (BGF),...

Prekyba
05:45
„Panorama“ laikinai keičia pavadinimą

Kalėdinės kampanijos metu prekybos centras „Panorama“ keičia savo pavadinimą į kitą savo valdomą prekės...

Rinkodara
2019.11.21
„General Financing“ nutraukus finansavimą, B. Vanagas gali nestartuoti Dakare  12

Likus porai savaičių iki technikos išsiuntimo į Dakarą, 9 metus su žinomu Lietuvos sportininku...

Automobiliai
2019.11.21
„15min“ registruoja naują prekės ženklą ir siūlys mokamą turinį Premium 2

Portalas „15min“ registruoja naują prekės ženklą „15MAX“, kuris skirtas nuo gruodžio startuosiančiam mokamam...

Rinkodara
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
Naujas bankas biržoje: verslo modelį sėkmingai įgyvendintų ir „Maxima“ Premium

Į Baltijos biržą susiruošęs estų kooperatyvų bankas „Coop Pank“ naudojasi skandinavų bankus sukrėtusių...

Rinkos
2019.11.21
Darbuotojų skaičiaus pokyčiai: labiausiai mažėja „Maximoje“, o auga – besiplečiančiame „Lidl“  Premium 4

Nauji darbo organizavimo sprendimai, efektyvumas, savitarnos technologijos leidžia prekybininkams mažinti...

Prekyba
2019.11.21
„Mercedes“ importuotoją nupirkusi „Veho“ parduoda „Citroen“ ir „Hondos“ atstovybę  Premium

Automobiliais prekiaujanti Suomijos kompanija „Veho“ parduoda savo įmonę, kuri atstovauja „Citroen“ ir...

Alyvuogių krizė: rekordinis derlius sutirpdė kainas Premium 1

Alyvuogių augintojai ir perdirbėjai kalba apie sektoriaus krizę – dėl rekordiškai didelio derliaus Europoje...

Pramonė
2019.11.21
Didieji prekybininkai žvilgčioja į daug žadantį „Ocado“ Premium 2

Niekam pasaulyje dar nepavyko surasti sėkmingo e. prekybos maisto produktais veiklos modelio. Netgi trys...

Prekyba
2019.11.20
„Caffeine“ laimėjo konkursą ir įsikūrė Oslo ligoninėje Premium 3

Lietuviškas kavinių tinklas „Caffeine“, kurį šių metų pradžioje įsigijo Norvegijos bendrovė „Reitan...

Prekyba
2019.11.20
„Alibaba“ Honkongo biržoje gali pritraukti iki 12,9 mlrd. USD

Kinijos elektroninės prekybos milžinė „Alibaba“ per akcijų platinimą Honkongo vertybinių popierių biržoje...

Rinkos
2019.11.20
Perdirbėjai kreipėsi į Vyriausybę – prekybininkų marketingo strategijas vadina nekorektiškomis

Lietuvos mėsos, grūdų perdirbėjų bei paukštininkystės asociacijos kreipėsi į valdžios institucijas „dėl...

Pramonė
2019.11.20
Inovacijos Lietuvoje ir užsienyje: įsigali automatizavimas ir duomenų analitika  Premium

Darbuotojų trūkumas ir nauji efektyvumo tikslai skatina prekybininkus drąsiau kliautis savitarnos...

Prekyba
2019.11.20
„Iki“ kalėdoms prikėlė 2 m. senumo „Rewe“ reklamos klipą 1

Prekybos tinklas „Iki“ neseniai pristatė savo šiemetinę kalėdinę reklamą, tačiau klipas bemaž identiškas...

Rinkodara
2019.11.20
Dirbtinio intelekto reikšmė e. prekyboje didėja  Premium

Didžiąją dalį visų e. parduotuvių vartotojų patirties galima automatizuoti naudojantis iš anksto paruoštais...

Prekyba
2019.11.20
Vilniuje – didžiausia istorijoje „Jutos“ įmonių investicija  Premium 1

Kauno įmonė UAB „Autojuta“ Vilniuje pristatė naują 8.000 kv. m automobilių prekybos ir paslaugų centrą.

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau