Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą

Olandijos mažmenininkė Spar International Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus Eurospar ir Interspar.
Mažmeninės prekybos tinklas Spar International skirtingose šalyse jungia Spar, Spar Express, Eurospar ir Interspar parduotuvių formatus.
Prekybininkės finansinėje ataskaitoje nurodoma, kad Spar International pardavimo pajamos 2018 m. siekė 35,8 mlrd. Eur ir buvo 5,4% didesnės negu 2017 m.
Prekybos milžinė Spar skaičiuoja 85 m. veiklos istoriją ir dabar 48 šalyse, keturiuose žemynuose turi 13.112 parduotuvių, kuriose kasdien aptarnaujama per 13,5 mln. vartotojų.
Per 2018 m. 4 naujose rinkose buvo atidarytos 335 parduotuvės.
Praėjusieji metai buvo dar vieni išskirtinai stiprūs metai visai grupei. Augimą lėmė vystomi skirtingi parduotuvių formatai, kurie Spar leido išvengti neigiamų tendencijų, kurios yra matomos mažmeninėje prekyboje ir dar vienus metus skaičiuoti augimą, rašoma tinklo metinių rezultatų apžvalgoje.
VŽ rašė, kad Tobias Wasmuhtas, Spar International generalinis direktorius, komentuodamas rezultatus ESM teigia, kad trejus metus iš eilės besitęsiantis augimas rodo, jog įmonės strategija yra sėkminga ir kuria vertę organizacijai, partneriams bei klientams.
16 Vakarų Europos rinkų Spar pardavimai 2018 m. augo 4,1%, iki 22,1 mlrd. Eur. Spar devintus metus iš eilės pardavimai auga Austrijoje, kur 2018 m. apyvarta ūgtelėjo 4% (iki 6,88 mlrd. Eur). Nyderlanduose augimas siekė 15,8%, o Belgijoje didėjo 5,1%. Augimas fiksuojamas ir kitose rinkose: Prancūzijoje (5,5%), Ispanijoje (6,1%), Airijoje (3,8%), Danijoje (9,2%), Norvegijoje (2,4%).
Centrinėje ir Rytų Europoje prekybininkės pardavimo pajamos sudarė 5,8 mlrd. Eur ir buvo 15,8% didesnės nei 2017 m.
Kol kas detalesni Spar International planai Lietuvoje neskelbiami, paraiškas Valstybiniam patentų biurui pateikę teisininkai daugiau detalių taip pat nepateikia.
Vardas matytas
Lietuvoje šios prekybininkės vardas žinomas: Spar parduotuvės kurį laiką veikė Lietuvos rinkoje, tačiau bankrutavus Baltic Food Holding, kuri buvo mažmeninės prekybos tinklo Spar ir didmeninės prekybos verslo Dagab operatorė, 2002 m. turėtas parduotuves įsigijo Iki, keletą jų anuomet perėmė Norfa.
Žvalgo ir kiti
VŽ rašė, kad į Lietuvą nusitaikė ir nesugebėjęs pradėti ekspansijos Maskvoje, Krasnojarsko mažų kainų produktų tinklas Svetofor (ru. Šviesoforas). Atidariusi vieną parduotuvę Vokietijoje ir dvi Rumunijoje, mažmeninės prekybos bendrovė ketina plėtoti parduotuvių tinklą Lietuvoje.
Skelbiama, kad Baltarusijoje veikianti įdarbinimo agentūra HR Business Alliance jau paskelbė ieškanti specialistų, kurie parinktų patalpas parduotuvėms Lietuvoje pradėti veiklą ketinančiai Svetofor, rašo Kommersant. Plačiau skaitykite čia.
Pasirinkite jus dominančias įmones ir temas asmeniniu naujienlaiškiu informuosime iškart, kai jos bus minimos Verslo žiniose, Sodros, Registrų centro ir kt. šaltiniuose.
Tema Prekyba
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti
Prisijungti