Prekybos milžinė „Spar“ žvalgosi į Lietuvą

Publikuota: 2019-09-13
Kroatijoje šį rugsėjį atsidariusi parduotuvė. Prekybininkės nuotr.
Kroatijoje šį rugsėjį atsidariusi parduotuvė. Prekybininkės nuotr.

Olandijos mažmenininkė „Spar International“ Lietuvoje pateikė registruoti du prekės ženklus „Eurospar“ ir „Interspar“.

Mažmeninės prekybos tinklas „Spar International“ skirtingose šalyse jungia „Spar“, „Spar Express, „Eurospar“ ir „Interspar“ parduotuvių formatus.

Prekybininkės finansinėje ataskaitoje nurodoma, kad „Spar International“ pardavimo pajamos 2018 m. siekė 35,8 mlrd. Eur ir buvo 5,4% didesnės negu 2017 m.

Prekybos milžinė „Spar“ skaičiuoja 85 m. veiklos istoriją ir dabar 48 šalyse, keturiuose žemynuose turi 13.112 parduotuvių, kuriose kasdien aptarnaujama per 13,5 mln. vartotojų.

Per 2018 m. 4 naujose rinkose buvo atidarytos 335 parduotuvės.

„Praėjusieji metai buvo dar vieni išskirtinai stiprūs metai visai grupei. Augimą lėmė vystomi skirtingi parduotuvių formatai, kurie „Spar“ leido išvengti neigiamų tendencijų, kurios yra matomos mažmeninėje prekyboje ir dar vienus metus skaičiuoti augimą“, – rašoma tinklo metinių rezultatų apžvalgoje.

 VŽ rašė, kad Tobias Wasmuhtas, „Spar International“ generalinis direktorius, komentuodamas rezultatus ESM teigia, kad trejus metus iš eilės besitęsiantis augimas rodo, jog įmonės strategija yra sėkminga ir kuria vertę organizacijai, partneriams bei klientams.

16 Vakarų Europos rinkų „Spar“ pardavimai 2018 m. augo 4,1%, iki 22,1 mlrd. Eur. „Spar“ devintus metus iš eilės pardavimai auga Austrijoje, kur 2018 m. apyvarta ūgtelėjo 4% (iki 6,88 mlrd. Eur). Nyderlanduose augimas siekė 15,8%, o Belgijoje didėjo 5,1%. Augimas fiksuojamas ir kitose rinkose: Prancūzijoje (5,5%), Ispanijoje (6,1%), Airijoje (3,8%), Danijoje (9,2%), Norvegijoje (2,4%).

Centrinėje ir Rytų Europoje prekybininkės pardavimo pajamos sudarė 5,8 mlrd. Eur ir buvo 15,8% didesnės nei 2017 m.

Kol kas detalesni „Spar International“ planai Lietuvoje neskelbiami, paraiškas Valstybiniam patentų biurui pateikę teisininkai daugiau detalių taip pat nepateikia.

Vardas matytas

Lietuvoje šios prekybininkės vardas žinomas: „Spar“ parduotuvės kurį laiką veikė Lietuvos rinkoje, tačiau bankrutavus „Baltic Food Holding“, kuri buvo mažmeninės prekybos tinklo „Spar“ ir didmeninės prekybos verslo „Dagab“ operatorė, 2002 m. turėtas parduotuves įsigijo „Iki“, keletą jų anuomet perėmė „Norfa“.

Žvalgo ir kiti

VŽ rašė, kad į Lietuvą nusitaikė ir nesugebėjęs pradėti ekspansijos Maskvoje, Krasnojarsko mažų kainų produktų tinklas „Svetofor“ (ru. „Šviesoforas“). Atidariusi vieną parduotuvę Vokietijoje ir dvi Rumunijoje, mažmeninės prekybos bendrovė ketina plėtoti parduotuvių tinklą Lietuvoje.

Skelbiama, kad Baltarusijoje veikianti įdarbinimo agentūra „HR Business Alliance“ jau paskelbė ieškanti specialistų, kurie parinktų patalpas parduotuvėms Lietuvoje pradėti veiklą ketinančiai „Svetofor“, rašo „Kommersant“. Plačiau skaitykite čia.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Kiek išleisti socialinės medijos rinkodarai 2

Socialinė medija sukūrė naujas galimybes pasiekti šimtus, tūkstančius ar milijonus vartotojų. Tačiau tokia...

Gazelė
2019.09.22
A. Baranauskas: didžiąsias įmones bausti labai paprasta 3

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.22
Medijoms skiriame daugiau laiko nei miegui

Vidutiniškai šalies gyventojai su medijomis per dieną praleidžia per 7 val., iš šio laiko beveik valandą...

Rinkodara
2019.09.21
Klaipėdoje jungtinei veiklai buriasi rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai 1

Uostamiestyje veiklai po vienu „Media dia“ vardu buriasi 13 komunikacijos ir rinkodaros specialistų.

Rinkodara
2019.09.21
Konkurencijos taryba ragina tiekėjus bendradarbiauti 1

Konkurencijos taryba gali inicijuoti tyrimus dėl nesąžiningo didžiųjų prekybininkų elgesio maisto prekių ir...

Prekyba
2019.09.21
Importo ir eksporto statistika: kainos mažėja  1

Per metus (2019 m. liepą, palyginti su 2018 m. liepa) eksportuotų prekių kainos sumažėjo 1,7%, importuotų...

Prekyba
2019.09.20
Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją 

Lietuva galės eksportuoti daugiau žuvų rūšių į Kiniją. Žemės ūkio ministras Andrius Palionis, Kinijos...

Pramonė
2019.09.20
Kablelio galia – prievaizdo rankose 1

Bausti negalima pasigailėti“ – kur dėti kablelį, sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba...

Verslo aplinka
2019.09.20
D. Dundulis: pirkėjo neieškau, bet jei siūlytų tinkamą kainą, parduočiau Premium 35

Dainius Dundulis, „Norfos“ įmonių grupės pagrindinis akcininkas, neslepia sulaukiantis investuotojų dėmesio,...

Prekyba
2019.09.20
Plastikinės „Rimi“ lojalumo kortelės užleidžia vietą išmaniesiems telefonams 16

Prekybos tinklo „Rimi“ lojalumo kortele telefone jau gali naudotis ir „Apple“ telefonų turėtojai.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ uždaro parduotuvę Totorių g., Vilniuje  21

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ uždaro savo parduotuvę Totorių g., Vilniuje, kuri šioje vietoje veikia...

Prekyba
2019.09.19
R. Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87.500 Eur 12

Tenisininkas Ričardas Berankis su „Birštono mineraliniais vandenimis“ bylinėjasi dėl 87,500 Eur.

Rinkodara
2019.09.19
„Maxima“ teisme bando užkirsti kelią „Lidl“ statyboms 45

Mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ Estijoje užginčijo Vokietijos prekybininko „Lidl“ detalųjį planą,...

Prekyba
2019.09.19
Juodajame sąraše – rinkodaros kabliukai „nemokamai“ ir „pasiūlymai tik šiandien“ Premium 6

Nuo šio rugsėjo įsigaliojo didesnės baudos už reklamos ir komercinės veiklos pažeidimus. Jos jau už pirmąjį...

Rinkodara
2019.09.19
Klaipėdiečiai sukūrė dizaino „daktarą“ – už mėnesio abonementą atliks neribotai darbų Premium 1

Skaitmeninės rinkodaros priemonėms užimant svarbią vietą reklamos ir komunikacijos strategijose, šios srities...

Gazelė
2019.09.19
Naujos baudos prekybininkams: iki 3% metinių pajamų 5

Įsigaliojo Nesąžiningos komercinės veiklos vartotojams draudimo įstatymo pataisos, numatančios maksimalius...

Prekyba
2019.09.18
Rezervacijų nišą užpildė „Treatwell“ ir „Pasiutus lapė“ Premium 4

Internetinės registracijos ir salono valdymo sistemas kirpykloms, grožio salonams, SPA įstaigoms teikiančios...

Prekyba
2019.09.18
„Rimi“ ir „Profisa“ sulaukė baudos už prekybą nesaugiais žaislais 4

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba nustatė, kad UAB „Profisa“ ir UAB „Rimi Lietuva“ teikė į...

Prekyba
2019.09.18
„Vilniaus duona“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Strateginės komunikacijos agentūra „Adverum“ ir UAB „Vilniaus duona“ pasirašė komunikacijos paslaugų teikimo...

Rinkodara
2019.09.18
E. prekybos PVM direktyva apsunkins kiniškų siuntų kelią į Europą  Premium 13

2017 m. gruodžio 5 d. Europos Sąjungos (ES) mastu priimta vadinamoji elektroninės prekybos PVM direktyva,...

Prekyba
2019.09.18

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau