2019-06-09 16:22

„Spar International“ pardavimai augo 5,4%

Arndo Wiegmanno („Reuters“) nuotr.
Arndo Wiegmanno („Reuters“) nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklo „Spar International“ pardavimo pajamos 2018 m. siekė 35,8 mlrd. Eur ir buvo 5,4% didesnės negu 2017 m.

Tobias Wasmuhtas, „Spar International“ generalinis direktorius, komentuodamas rezultatus ESM teigia, kad trejus metus iš eilės besitęsiantis augimas rodo, jog įmonės strategija yra sėkminga ir kuria vertę organizacijai, partneriams bei klientams.

Prekybos milžinė „Spar“ 48 šalyse turi 13.112 parduotuvių. Per 2018 m. atidarytos 335 parduotuvės 4 naujose rinkose.

16 Vakarų Europos rinkų „Spar“ pardavimai augo 4,1%, iki 22,1 mlrd. Eur. „Spar“ devintus metus iš eilės pardavimai auga Austrijoje, kur 2018 m. apyvarta ūgtelėjo 4% (iki 6,88 mlrd. Eur). Nyderlanduose augimas siekė 15,8%, o Belgijoje didėjo 5,1%. Augimas fiksuojamas ir kitose rinkose: Prancūzijoje (5,5%), Ispanijoje (6,1%), Airijoje (3,8%), Danijoje (9,2%), Norvegijoje (2,4%).

„Vakarų Europoje turime apie 8.000 daugiausia greta gyvenamųjų rajonų esančių parduotuvių, turime pakankamai erdvės augimui, esame suplanavę didelės apimties parduotuvių modernizavimo projektų“, – komentuoja p. Wasmuhtas.

Jis džiaugiasi, kad nepaisant įtemptos politinės ir ekonominės situacijos dėl „Brexit“ tinklui gerai sekėsi Airijoje.

Centrinėje ir Rytų Europoje prekybininkės pardavimo pajamos sudarė 5,8 mlrd. Eur ir buvo 15,8% didesnės nei 2017 m.

52795
130817
52791