R. Kižienė: matome geras perspektyvas įsigijimams

Publikuota: 2019-04-30
Raimonda Kižienė, „Euroapothecos“ generalinė direktorė ir valdybos pirmininkė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.
Raimonda Kižienė, „Euroapothecos“ generalinė direktorė ir valdybos pirmininkė. Juditos Grigelytės (VŽ) nuotr.

Praėjusiais metais „Euroapotheca“ tapo didžiausiu vaistinių tinklu Šiaurės Europos regione ir priartėjo prie didžiausių Europos vaistinių tinklų dešimtuko. Vadovai regi galimybių dar augti.

Raimonda Kižienė, „Euroapothecos“, kuriai priklauso ir „Eurovaistinė“, generalinė direktorė ir valdybos pirmininkė, sako, kad 2018 m. „Euroapotheca“ grupei buvo strateginių pokyčių metai – verslas išaugo dvigubai, prie tinklo prisijungė per du šimtus naujų vaistinių ir daugiau nei aštuoni šimtai naujų darbuotojų.

„Iš labiau vietinio tinklo tapome tikru tarptautiniu vaistinių tinklu. Pernai pradėjome ne tik veikti Švedijos rinkoje, bet ir įvykdėme įsigyto „Apoteksgruppen“ vaistinių tinklo konsolidavimą iš franšizės tinklo į centralizuotai veikiantį tinklą“, – teigia p. Kižienė.

Pasak jos, grupė stiprino pozicijas visose Baltijos šalyse ir ypač Estijoje, kur įsigijo bei integravo vaistinių tinklą „Ülikooli Apteek“.  Strateginiai sprendimai lėmė dvigubai išaugusį „Euroapotheca“ verslo mastą – jis tapo didžiausiu vaistinių tinklu Šiaurės Europos regione ir priartėjo prie didžiausių Europos vaistinių tinklų dešimtuko.

„Matome didelį potencialą augti Švedijoje, Latvijoje, Estijoje, Lenkijoje, išlaikyti esamas pozicijas Lietuvoje, taip matome geras perspektyvas naujiems įsigijimams ir partnerystėms“, – teigia p. Kižienė.

Kitas ne mažiau svarbus prioritetas grupėje – senų ir naujų verslų ir verslo sistemų integracija ir sinergijos grupės mastu, didesnės vertės ir geresnės pasiūlos sukūrimas visose šalyse, kuriose veikiama.

„Nors vaistinių versle matome geras plėtros galimybes, tačiau taip pat matome ir kasmet didėjančius iššūkius – šalyse, kuriose plėtojame verslą, sinergiją grupės mastu stabdo skirtinga vietinė verslo reguliavimo aplinka, reguliavimas kasmet didėja ir tampa vis sunkiau prognozuojamas“, – komentuoja p. Kižienė.

Kita vertus, naujų galimybių verslo augimui suteikia besikeičiantys žmonių įpročiai – pastebima, kad tiek Baltijos šalyse, tiek Švedijoje ir Lenkijoje klientai daugiau rūpinasi savo sveikata, sveika gyvensena, mityba bei išvaizda, grožio estetika, daugiau dėmesio skiria tiek sunkių lėtinių ligų, tiek smulkių susirgimų prevencijai.

Toliau bus siekiama didinti prekybos internetu skvarbą – 2018 m. ir jau kelerius metus kasmet Lietuvoje internetu parduodamų prekių apyvarta sparčiai auga, todėl prekybos internetu plėtrai Lietuvoje ir kitose mūsų rinkose artimiausiais metais bus skiriamas ypatingas dėmesys.

„Eurovaistinės“ pardavimo pajamos 2018 m. sudarė 251,5 mln. Eur ir buvo 5% didesnė nei 2017 m., kai šis skaičius sudarė 239,4 mln. Eur.

2018 m. „Euroapotheca“ grupės apyvarta siekė 682,9 mln. Eur, t. y. 86% daugiau nei 2017 m., kai apyvarta siekė 367,2 mln. Eur. Įskaitant franšizės pagrindu veikiančių įmonių apyvartą, „Euroapotheca“ apyvarta siekė 738,4 mln. Eur, t. y. 98% daugiau nei 2017 m., kai apyvarta siekė 373 mln. Eur.

2018 m. grupės grynasis pelnas buvo 17,8 mln. Eur, t. y. 1,3 mln. mažesnis nei 2017 m., kai grupės grynasis pelnas buvo 19,1 mln. Eur. Pelno sumažėjimą lėmė investicijų sąnaudos plėtrai.

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:













Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Rašyti komentarą 0
IPRA apdovanojimai 2020 m. vyks Vilniuje

Tarptautinės ryšių su visuomene asociacijos IPRA rengiamo projektų meistriškumo konkurso „IPRA Golden World...

Rinkodara
13:18
Išleista „Prekybos sektoriaus apžvalga 2019“ 

„Verslo žinios“ pristato leidinį, skirtą prekybininkams ir šiuo verslo sektoriumi besidomintiems žmonėms.

Prekyba
12:26
Latvijoje jau veikia „Rimi Drive“, Lietuvoje – kitąmet 1

Latvijoje atidaryta „Rimi“ elektroninė parduotuvė, kartu pradėjo veikti ir „Rimi Drive“ – čia e. parduotuvės...

Prekyba
10:42
Medaliai atkreipia partnerių dėmesį Premium

Smulkieji, kuriantys savo prekių ženklus tiek vidaus, tiek eksporto rinkoms, susiduria su žinomesnių ir...

Gazelė
05:45
Socialinių tinklų galia įmonės vadovo rankose: kaip „like“ virsta pardavimais

Elonas Muskas, Ilja Laursas, Jevgenijus Černekas, Grantas Cardone‘as – ką bendro turi šie verslininkai? Taip,...

Rinkodara
2019.11.17
Kai ieškoma retų partnerių, reikia sėsti į lėktuvą ir paspausti ranką 1

Smulkiame versle asmeninis kontaktas gali būti lemiamas. Nesvarbu, su kuo tas ryšys yra: pirkėjais,...

Gazelė
2019.11.17
Brangiausios pasaulyje prekybinės gatvės 

Privati nekilnojamo turto (NT) paslaugų įmonė „Cushman & Wakefield“ skelbia kasmetinį prekybinių gatvių...

Prekyba
2019.11.17
Socialiniai tinklai: 2020 m. pirmuoju smuiku gros „LinkedIn“ ir „TikTok“ Premium 3

Socialiniai tinklai yra neatsiejama daugelio mūsų kasdienybės dalis. Skaičiuojama, kad jais naudojasi daugiau...

Rinkodara
2019.11.17
Šiaulių bankas pasirinko naują šūkį ir įvaizdį 6

Šiaulių bankas pristatė naują įvaizdžio strategiją, vizualinį identitetą ir šūkį „Jūsų bankas – arčiau jūsų“.

Rinkodara
2019.11.16
Kinų žiniasklaida: kiniškas „Tesla Model 3“ – geresnis už amerikietiškąjį

JAV elektromobilių gamintoja „Tesla“ gavo Kinijos valdžios leidimą Šanchajaus „Gigafactory“ gamykloje pradėti...

Automobiliai
2019.11.16
„Nike“ nebeprekiauja „Amazon“ platformoje 

JAV sporto prekių gamintoja „Nike“, pastaruosius dvejus metus bendradarbiavusi su didžiausia pasaulyje...

Prekyba
2019.11.15
„Rituals“ atidaro daugiau ir erdvesnių parduotuvių

Kosmetikos prekybos tinklas „Rituals“ ateinančiais metais planuoja atidaryti šimtus naujų parduotuvių, o 2021...

Prekyba
2019.11.15
Eurostatas: metinė infliacija Lietuvoje spalį – didesnė, nei vidutiniškai ES

Suderinta metinė infliacija Lietuvoje spalį buvo didesnė nei vidutiniškai Europos Sąjungos (ES) šalyse,...

Prekyba
2019.11.15
Prekybos ateitis - skaitmenizavimas ir automatizavimas

Pastaraisiais metais labiausiai prekybos sektorių keitė savitarnos sprendimai, leidžiantys didinti prekybos...

Prekyba
2019.11.15
Įmonės vis giliau lenda į tiekėjų kišenę, atsiskaitymai ilgėja visuose sektoriuose Premium 1

Naujausi duomenys rodo, kad įmonių tarpusavio vėlavimai atsiskaityti per pastaruosius 12 mėnesių Lietuvoje...

Finansai
2019.11.15
Teismas: D. Nedzinsko įmonės ir „Trakų autobusų“ mainų sutartis turi būti panaikinta 2

Verslininko Dariaus Nedzinsko bendrovės „Trastas“ bei Trakų savivaldybės įmonės „Trakų autobusai“ 2016 metais...

Statyba ir NT
2019.11.14
Vartotojų teisių apsaugos sargams – daugiau teisių

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba (VVTAT) nuo kitų metų turės daugiau įgaliojimų ginant...

Prekyba
2019.11.14
„John Lewis“ laukiamiausioje kalėdinėje reklamoje vėl žaidžia sentimentais

Kalėdų pradžią skelbia šiandien skelbia britų prekybininkės „John Lewis“ šventinė reklama, pasakojanti...

Rinkodara
2019.11.14
Prekybos mokestis – sprangus kąsnis, kurį greičiausiai teks nuryti Premium

Prekybos sektorius visuomet buvo vienas konkurencingiausių Lietuvoje, o pastaruoju metu iššūkių kreivės kils...

Prekyba
2019.11.14
Jauni verslininkai, nepaisydami kritikos, vegetuojantį prekės ženklą pavertė sėkmingu Premium

„Cosmoway“, pernai persikėlusi į gerokai didesnes patalpas ir padidinusi gamybos pajėgumus, žengė dar vieną...

Gazelė
2019.11.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau