2019-01-15 06:45

„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus 

Elektroninės etiketės „Whole Foods Market“ parduotuvėje Los Andžele, JAV. Mario Anzuoni („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Elektroninės etiketės „Whole Foods Market“ parduotuvėje Los Andžele, JAV. Mario Anzuoni („Reuters“ / „Scanpix“) nuotr.
Neseniai pranešęs apie investicijas į prekių skenavimo įrenginius mažmeninės prekybos tinklas „Maxima“ prakalbo apie dar vieną technologinę naujovę. Įmonė diegs elektronines kainų etiketes pieno produktų, vaisių ir daržovių skyriuose, o vėliau jos gali atsirasti alkoholinių gėrimų skyriuose. Tokias etiketes pernai didžiausiose parduotuvėse įsidiegė „Topo centras“.

Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad elektroninės prekių kainų etiketės yra populiari įvairiose rinkose paplitusi technologija, leidžianti užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitinanti galimų klaidų taisymą.

Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85.000 Eur. „Akropolyje“ esantis hipermarketas turėtų tapti moderniausia „Maximos“ parduotuve Baltijos šalyse, tikisi bendrovė.

52795
130817
52791