„Maxima“ diegia elektronines etiketes, jas turintis „Topo centras“ vardija trūkumus

Kristina Meidė, „Maximos“ generalinė direktorė, VŽ sako, kad elektroninės prekių kainų etiketės yra populiari įvairiose rinkose paplitusi technologija, leidžianti užtikrinti šimtaprocentinį kainų tikslumą ir bent keliskart pagreitinanti galimų klaidų taisymą.
Pasak jos, pirmiausia elektroninės etiketės atsiras Vilniaus „Akropolio“ „Maximoje“, kuri šiuo metu renovuojama. Šiame etape investicijos siekia 85.000 Eur. „Akropolyje“ esantis hipermarketas turėtų tapti moderniausia „Maximos“ parduotuve Baltijos šalyse, tikisi bendrovė.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai