2018-12-14 13:50

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“

Justinas Valiūnas, „GSS Baltic“ direktorius: „E. parduotuvė nėra tik prekių išdėstymas ir krepšelis – su ja reikia susieti skirtingus procesus.“ Bendrovės nuotr.
Justinas Valiūnas, „GSS Baltic“ direktorius: „E. parduotuvė nėra tik prekių išdėstymas ir krepšelis – su ja reikia susieti skirtingus procesus.“ Bendrovės nuotr.
E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima imti ir taikyti, jei tik pirkimo srautas vidaus rinkoje būtų didesnis. Tačiau šiauliečiai – kosmetikos e. parduotuvė „Klipshop.lt“ – šiemet patrigubinę apyvartą, kai kuriuos sprendimus vis tiek skolinasi iš „Amazon“.

„Klipshop.lt“ e. parduotuvė veikia visose Baltijos šalyse, taip pat – Didžiojoje Britanijoje, o šiemet ją valdančiai UAB „GSS Baltic“ įsigijus konkurentų „Topbeauty.lt“ e. parduotuves Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje, planuojama pasiekti 3 mln. Eur metinę apyvartą.

Tačiau nuo 2011 m., kai pradėjo veiklą, „Klipshop.lt“ „meditavo“ penkerius metus, kol Justinas Valiūnas, „GSS Baltic“ direktorius ir savininkas, nesumojo rimčiau imtis prekybos kosmetika verslo.

52795
130817
52791