2018-10-05 11:32

Rusijos žemų kainų tinklas „Torgservis“ žengia į Vokietiją

Wikipedia nuotr.
Wikipedia nuotr.
Mažmeninės prekybos tinklas iš Sibiro, Krasnojarsko, Vokietijoje planuoja išsinuomoti daugiau nei šimtą parduotuvių, kurių plotas siekia 800 - 1.200 kv. m, ir prie kurių yra mažiausiai 30-40 parkavimo vietų. Plėtra planuojama tiek Šiaurės, tiek ir Rytų Vokietijoje.

Rusijos prekybos įmonė „Torgservis“ Berlyne atidarė savo filialą „TS Markt“, kuris ir rūpinsis plėtra, praneša žiniasklaida. „TS Markt“ jau paskelbė ieškanti verslo plėtros vadovų ir kitokių pareigybių darbuotojų Vokietijoje.

Rusijos prekybininko sprendimas plėstis į Vokietiją atrodo netikėtas, juolab kad Vokietija yra žemų kainų tinklų pradininkė, jos tinklai „Lidl“, „Aldi“ sėkmingai plečiasi į kitas šalis. Žemų kainų tinklų parduotuvių Vokietijoje galima rasti bet kuriame rajone, „LZ Retailytics“ šiuo formato parduotuvių Vokietijoje suskaičiuoja beveik 16.100.

Per pastaruosius 60 metų „Aldi“ ir „Lidl“ sėkmingai išsiplėtė į daugiau kaip 50 šalių, nešdami žinią, kad „vargšai turi taupyti, o turtingi tai mėgsta daryti“.

„Ar rusai nusprendė ateiti ir patirti visišką žlugimą Vokietijoje, ar jie neteko proto? O galbūt yra dar kokia nors priežastis, kurios nežinome. Gaila, tačiau „Torgservis“ į mūsų klausimus apie plėtrą Vokietijoje nieko neatsako“, – kelia klausimus Vokietijos žiniasklaida.

Sebastiano Rennacko, „LZ Retailytics“ analitiko surinkta informacija rodo, kad „Torgservis“ 2009 m. įsteigė Valentina Shnayder, kuriai šiuo metu priklauso daugiau nei 60% bendrovės akcijų. Kitas akcininkas įmonėje yra Andejus Veikulainenas. Tinklui priklauso dviejų pavadinimų parduotuvės „Svetofor“ (liet. šviesoforas) ir „Mayak“ (liet. švyturys). Jos atidaromos miestuose, kuriuose gyventojų skaičius siekia 15.000.

Prekių asortimentas sudaro 1.500-2.000, parduodami maisto produktai, ne maisto prekės, didžioji dalis prekių (90-95%) yra privačios etiketės. Daroma prielaida, kad kainos yra 5-20% žemesnės nei konkurentų parduotuvėse.

„Kelios nuotraukos, kurias mums pavyko gauti, leidžia susidaryti įspūdį apie planuojamų įrengti parduotuvių koncepciją. Rusijoje esančios šio tinklo parduotuvės labiau panašios į sandėlius. Prekės sudėtos ant palečių. Akivaizdu, kad šildymas yra minimalus, tačiau tai neturėtų jaudinti Sibiro klientų ar jų augintinių haskių“, – šmaikštauja Mike Dawsonas, „German Retail Blog“ autorius.

 Skelbiama, kad „Torgservis“ jau išmoko pirmą mažmeninės prekybos pamoką ir geba valdyti savo kaštus. Vidutinės vienos parduotuvės atidarymo išlaidos jau sumažėjo iki 1 mln. RUB (13.130 Eur).

2014 m. Rusijoje prasidėjus ekonominei krizei žemų kainų tinklų populiarumas padidėjo.

Per pastaruosius trejus metus „Torgservis“ aktyviau plečiasi Maskvoje, yra paskelbusi planus plėstis Kazakstane, Kinijoje, galbūt ir Rumunijoje, Lenkijoje.

52795
130817
52791