Rusijos žemų kainų tinklas „Torgservis“ žengia į Vokietiją

Publikuota: 2018-10-05
Wikipedia nuotr.
Wikipedia nuotr.

Mažmeninės prekybos tinklas iš Sibiro, Krasnojarsko, Vokietijoje planuoja išsinuomoti daugiau nei šimtą parduotuvių, kurių plotas siekia 800 - 1.200 kv. m, ir prie kurių yra mažiausiai 30-40 parkavimo vietų. Plėtra planuojama tiek Šiaurės, tiek ir Rytų Vokietijoje.

Rusijos prekybos įmonė „Torgservis“ Berlyne atidarė savo filialą „TS Markt“, kuris ir rūpinsis plėtra, praneša žiniasklaida. „TS Markt“ jau paskelbė ieškanti verslo plėtros vadovų ir kitokių pareigybių darbuotojų Vokietijoje.

Rusijos prekybininko sprendimas plėstis į Vokietiją atrodo netikėtas, juolab kad Vokietija yra žemų kainų tinklų pradininkė, jos tinklai „Lidl“, „Aldi“ sėkmingai plečiasi į kitas šalis. Žemų kainų tinklų parduotuvių Vokietijoje galima rasti bet kuriame rajone, „LZ Retailytics“ šiuo formato parduotuvių Vokietijoje suskaičiuoja beveik 16.100.

Per pastaruosius 60 metų „Aldi“ ir „Lidl“ sėkmingai išsiplėtė į daugiau kaip 50 šalių, nešdami žinią, kad „vargšai turi taupyti, o turtingi tai mėgsta daryti“.

„Ar rusai nusprendė ateiti ir patirti visišką žlugimą Vokietijoje, ar jie neteko proto? O galbūt yra dar kokia nors priežastis, kurios nežinome. Gaila, tačiau „Torgservis“ į mūsų klausimus apie plėtrą Vokietijoje nieko neatsako“, – kelia klausimus Vokietijos žiniasklaida.

Sebastiano Rennacko, „LZ Retailytics“ analitiko surinkta informacija rodo, kad „Torgservis“ 2009 m. įsteigė Valentina Shnayder, kuriai šiuo metu priklauso daugiau nei 60% bendrovės akcijų. Kitas akcininkas įmonėje yra Andejus Veikulainenas. Tinklui priklauso dviejų pavadinimų parduotuvės „Svetofor“ (liet. šviesoforas) ir „Mayak“ (liet. švyturys). Jos atidaromos miestuose, kuriuose gyventojų skaičius siekia 15.000.

Prekių asortimentas sudaro 1.500-2.000, parduodami maisto produktai, ne maisto prekės, didžioji dalis prekių (90-95%) yra privačios etiketės. Daroma prielaida, kad kainos yra 5-20% žemesnės nei konkurentų parduotuvėse.

„Kelios nuotraukos, kurias mums pavyko gauti, leidžia susidaryti įspūdį apie planuojamų įrengti parduotuvių koncepciją. Rusijoje esančios šio tinklo parduotuvės labiau panašios į sandėlius. Prekės sudėtos ant palečių. Akivaizdu, kad šildymas yra minimalus, tačiau tai neturėtų jaudinti Sibiro klientų ar jų augintinių haskių“, – šmaikštauja Mike Dawsonas, „German Retail Blog“ autorius.

 Skelbiama, kad „Torgservis“ jau išmoko pirmą mažmeninės prekybos pamoką ir geba valdyti savo kaštus. Vidutinės vienos parduotuvės atidarymo išlaidos jau sumažėjo iki 1 mln. RUB (13.130 Eur).

2014 m. Rusijoje prasidėjus ekonominei krizei žemų kainų tinklų populiarumas padidėjo.

Per pastaruosius trejus metus „Torgservis“ aktyviau plečiasi Maskvoje, yra paskelbusi planus plėstis Kazakstane, Kinijoje, galbūt ir Rumunijoje, Lenkijoje.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Švyturio-Utenos alaus“ rinkodaros vadovas: apie kūrybiškumą ir iššūkius uždraudus reklamą 1

Kūrybiškumas yra vienas pagrindinių verslo variklių, tik jo nereikia klaidingai priskirti vien rinkodaros...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Vilniaus duonoje“: besitraukiančioje rinkoje gelbsti greita reakcija ir inovacijos Premium 5

„Vilniaus duona“ pardavimus planuoja dviem metams į priekį, kas mėnesį. Neburia nei iš kavos tirščių, nei iš...

Pardavimai
2019.03.18
„Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius

Prekybos tinklas pasirinko „Maxima“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius – šių metų sausio-kovo...

Rinkodara
2019.03.18
„Baltikos“ planas nebūtinai patiks smulkiesiems

Estijos drabužių prekybininkės „Baltika“, veikiančios ir Lietuvoje, pagrindinio akcininko sukurpti viražai su...

Rinkos
2019.03.18
Radikalus „Baltika“ žingsnis – atsisako ženklų, uždaro siuvimo fabrikus

„Baltika Group“ atsisako prekės ženklų „Mosaic“ ir „Bastion“, sujungdama juos į vieną – „Monton“ ir uždaro du...

Pramonė
2019.03.18
Didžiausi atlyginimai tarp populiariausių e. parduotuvių  4

Tarp lankomiausių elektroninių parduotuvių didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo...

Prekyba
2019.03.18
„Telia Lietuva“ skelbia komunikacijos paslaugų konkursą 1

„Telia Lietuva“ paskelbė konkursą ir renkasi komunikacijos paslaugų agentūrą. Pastaruosius 2 m.

Rinkodara
2019.03.18
„Wurth“ atidarė trečią parduotuvę Klaipėdoje

Vokiečių koncernas „Wurth Lietuva“ Klaipėdoje atidarė 600 kv. m klientų aptarnavimo centrą „Uostamiesčio...

Prekyba
2019.03.18
„Jysk“ keičia vadovą Baltijos šalyse

Dace Dovidena, pastaruosius šešerius metus vadovavusi „Jysk“ Baltijos šalyse ir Baltarusijoje, paliko įmonę.

Prekyba
2019.03.18
„Geros dovanos“ rinkodaros vadovė: svarbu kiekviena detalė

Joks sportininkas nesiruošia Olimpinėms žaidynėms be veiksmų plano, vizijos, aiškaus žinojimo, kur jo...

Rinkodara
2019.03.18
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 4

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 12

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau