2018-10-01 09:00

Smulkusis prekybininkas: prekybos tinklų konkurenciją atlaikyti išmokome

Rokas Navikas, IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“: „Nors konkurencija žiauri, tačiau mums pavyko išsaugoti visas savo parduotuves.“ Įmonės nuotr.
Rokas Navikas, IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“: „Nors konkurencija žiauri, tačiau mums pavyko išsaugoti visas savo parduotuves.“ Įmonės nuotr.
Kuo mažesnis miestas, tuo lengviau pažinti savo pirkėją ir jam įtikti – būtent tai nedidelės parduotuvės ir turėtų išnaudoti, kad žmonės į jas sugrįžtų. Tiesa, lentynos irgi privalo būti pilnos

Ir, žinoma, kaina, kuri pirkėjui patiktų.

„Kažkodėl visi mano, kad jei parduotuvė nedidelė, jei ji nepriklauso prekybos tinklui, vadinasi, čia viskas bus brangiau. Netiesa, pas mus daugelio produktų kainos tikrai ne didesnės negu ten, o kai kurie kainuoja net pigiau, negu kad prekybos centruose per akcijas“, – pasakoja Rokas Navikas, Marijampolės IĮ „Eivydė“, valdančios 3 maisto prekių parduotuves „Airo“.

52795
130817
52791