Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija

Publikuota: 2018-08-01
Toby Melville („Reuters“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“) nuotr.

Maistas ir gėrimai yra sparčiausiai auganti elektroninės komercijos milžinės „Amazon“  kategorija Jungtinėse Amerikos Valstijose. Trečdalį visų šios kategorijos prekių, įsigytų internetu, amerikiečiai perka „Amazon“. Vis dėlto ši kategorija išlieka labai maža, net ir „Amazon“ namų rinkoje.

Tik 2,8% visų maisto produktų ir gėrimų, parduotų JAV, yra užsakyti internetu, skaičiuoja „eMarketer“.

„Amazon“ tenka maždaug trečdalis visų šių užsakymų, tačiau vis dėlto tai išlieka silpniausia šio prekybininko kategorija, kurios apyvarta siekia „tik“ 4,75 mlrd. USD, skaičiuoja „RetailDetail“.

Tačiau situacija keičiasi: JAV maisto produktų pardavimai internetu auga sparčiai, prognozuojama, kad 2018 m. augimas sieks 40,1%. Beveik 60% interneto vartotojų pastaraisiais metais yra pirkę maisto produktų internetu.

„Amazon“ skelbia, kad antrąjį ketvirtį pardavė vaisvandenių už 140 mln. USD (+36%), kavos už 135 mln. USD (+40%).

„eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet tarp sparčiausiai augsiančių „Amazon“ kategorijų bus mados prekės (+38,2%), vaistai ir kosmetikos priemonės (+37,9%), namams skirtų prekių kategorija (+37,2%).

VŽ rašė, kad „Amazon“ paskelbė rekordinį ketvirčio pelną. Ketvirtį, kuris prasidėjo balandį ir baigėsi birželį, „Amazon“ pelnas pasiekė rekordines 2,53 mlrd. USD aukštumas, ir buvo maždaug dvylika kartų didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Pardavimai augo 39%, iki 52,89 mlrd. USD, tačiau nepasiekė aukštumų, kurias bendrovei prognozavo analitikai. „Amazon“ akcijų vertė padidėjo daugiau nei 3% poprekybinėje sesijoje, skelbia BBC.

„Tai buvo stiprus ketvirtis. Mes tampame stipresni tose srityse, kurios yra pelningiausios“, – BBC sako Brianas Olsavsky, „Amazon“ vyriausiasis finansininkas.

Debesų kompiuterijos skyriaus „Amazon Web Services“ pardavimai augo 50% ir pasiekė 6,1 mlrd. USD.

„Amazon“ pradeda pritraukti daugiau pinigų iš reklamos davėjų. Kategorija, pavadinta „kiti“, į kurią įeina reklamos pajamos, išaugo daugiau nei dukart, iki 2,2 mlrd. USD.

Pardavimai Šiaurės Amerikos žemyne augo sveikai (44%) ir pasiekė 32,2 mlrd. USD.

Naujų darbo vietų augimas šiek tiek sulėtėjo.

Danielas Ivesas, „GBH Insights“ vyriausiasis analitikas, BBC sako, kad „Amazon“ pelningumas auga greičiau, nei buvo tikėtasi.

„Tai yra muzika investuotojams“, – sako p. Ivesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Pardavimų valanda „Circle K“: pridėtinė vertė – kainos dalis 3

„Circle K Lietuva“ pardavimų strategija paremta principu, „ne visada mažiausia kaina reiškia mažiausius...

Pardavimai
2019.03.17
„Žmonių“ rinkodaros vadovė: man sekasi ten, kur reikia drąsos ir pokyčių 8

Didžiausias iššūkis šiandien verslams yra kurti pridėtinę prekės ženklo vertę, kai visi aplink žvalgosi...

Rinkodara
2019.03.16
3 milijonai tonų plastiko 5

Kompanija „Coca-Cola“ pripažino, kad per metus sunaudoja 3 milijonus tonų plastiko pakuotės.

Pramonė
2019.03.15
Žongliravo Šiaulių banku, išpardavė „Baltiką“ Premium 1

Baltijos akcijų biržose penktadienį išskyrė prekyba Šiaulių banko akcijomis, kuriomis, kaip sako makleriai,...

Rinkos
2019.03.15
Žiniasklaidos planavimo „Arena Media“ pildo savo komandą 1

Žiniasklaidos planavimo bendrovės „Arena Media“ strategijų direktoriumi tapo Dalius Dulevičius, kuris iki...

Rinkodara
2019.03.15
Merų komunikacija: kaip suveiks „Facebook“ efektas Premium

Šį sekmadienį į lemiamą kovą stos pirmajame savivaldos merų ringe dar neišrinkti kandidatai. Bene daugiausia...

Rinkodara
2019.03.15
Išrinktas naujas „Kaunas In“ vadovas

Už tarptautinės miesto rinkodaros koordinavimą atsakingai viešajai įstaigai „Kaunas IN“ vadovaus Aurelijus...

Vadyba
2019.03.15
„Švyturys“ atnaujindamas savo prekės ženklus bėga nuo konkurentų 10

„Švyturys – Utenos alus“ atnaujina „Ekstra“ produktų pakuotes ir registruoja šešias „Švyturio“ prekės ženklo...

Rinkodara
2019.03.15
„Password 2019“ finale – 18 stipriausių rinkodaros projektų

Reklamos ir komunikacijos ekspertų komisija išrinko 18-a efektyviausių rinkodaros kampanijų. Finalininkai...

Rinkodara
2019.03.15
„Vilniaus prekyboje“ – naujas vadovas ir valdybos pirmininkė 11

Nuo penktadienio „Vilniaus prekybos“ valdybos pirmininke tapo Meri Navickė, o bendrovės vadovu Mantas...

Vadyba
2019.03.15
„Danske Bank“ pasirinko naujus komunikacijos partnerius 4

Finansinių paslaugų grupės „Danske Bank“ Lietuvos filialas pasirašė bendradarbiavimo sutartį su integruotos...

Rinkodara
2019.03.15
Šiemet Vilniuje bus atidaryta pirmoji parduotuvė be kasų Premium 2

Jauna Lietuvos technologijų bendrovė „Magma Solutions“, veikianti su „Pixevios“ prekės ženklu, šiemet žada...

Paslaugos
2019.03.15
Nuosavo verslo skonis, arba Paskata tapti geresniu samdomu darbuotoju 7

Sėkmingiausiu sprendimu, o kartu ir didžiausia pamoka karjeroje Ieva Čepononė, „Biok laboratorijos“...

Rinkodara
2019.03.14
Po pažinties „Tesonet“ įkūrė komunikacijos agentūrą Premium 4

Savo vietą po saule Lietuvoje rado dar viena komunikacijos paslaugų agentūra „Blue Oceans PR“. Jos įkūrėjos...

Rinkodara
2019.03.14
„Vaidilos“ teatro prekės ženklas parduotas naujam operatoriui 1

Buvęs „Vaidilos“ teatro vadovas Gediminas Jankus kartu su britų–australų partneriais įmonės prekės ženklą...

Rinkodara
2019.03.14
Vilniečių „Soundest“ tarptautinis spurtas: per 5 metus išaugo 10 kartų Premium 4

Lietuvos e. rinkodaros sprendimų kūrėja „Soundest“, veikianti su „Omnisend“ prekės ženklu, per pastaruosius...

Paslaugos
2019.03.14
EP patvirtino taisykles, turinčias pažaboti nesąžiningą prekybininkų elgesį 2

Europos Parlamentas (EP) didele balsų dauguma patvirtino teisės aktą, kuris padės apsaugoti ūkininkus ir...

Pramonė
2019.03.14
Rygos „Akropole“ duris atvers balandį 2

Pirmasis už Lietuvos ribų, Rygoje, iškilęs prekybos ir pramogų centras „Akropolis“ duris lankytojams atvers...

Prekyba
2019.03.14
Didžiausi atlyginimai tarp prekybos tinklų: „Lidl Lietuva“ ir „Iki“ 26

Tarp didžiųjų prekybos tinklų didžiausią vidutinį atlyginimą šalyje šį sausį mokėjo „Lidl Lietuva“, rodo...

Prekyba
2019.03.14
Pakartoti 2018 metų rezultatus šiemet – misija įmanoma Premium

Įmonių pasiektus 2018 m. pajamų ir pelno augimo rezultatus finansų analitikai vadina tvariais ir laukia...

Finansai
2019.03.14

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau