Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija

Tik 2,8% visų maisto produktų ir gėrimų, parduotų JAV, yra užsakyti internetu, skaičiuoja „eMarketer“.
„Amazon“ tenka maždaug trečdalis visų šių užsakymų, tačiau vis dėlto tai išlieka silpniausia šio prekybininko kategorija, kurios apyvarta siekia „tik“ 4,75 mlrd. USD, skaičiuoja „RetailDetail“.
Tačiau situacija keičiasi: JAV maisto produktų pardavimai internetu auga sparčiai, prognozuojama, kad 2018 m. augimas sieks 40,1%. Beveik 60% interneto vartotojų pastaraisiais metais yra pirkę maisto produktų internetu.
„Amazon“ skelbia, kad antrąjį ketvirtį pardavė vaisvandenių už 140 mln. USD (+36%), kavos už 135 mln. USD (+40%).
„eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet tarp sparčiausiai augsiančių „Amazon“ kategorijų bus mados prekės (+38,2%), vaistai ir kosmetikos priemonės (+37,9%), namams skirtų prekių kategorija (+37,2%).
VŽ rašė, kad „Amazon“ paskelbė rekordinį ketvirčio pelną. Ketvirtį, kuris prasidėjo balandį ir baigėsi birželį, „Amazon“ pelnas pasiekė rekordines 2,53 mlrd. USD aukštumas, ir buvo maždaug dvylika kartų didesnis nei tuo pačiu metu pernai.
Pardavimai augo 39%, iki 52,89 mlrd. USD, tačiau nepasiekė aukštumų, kurias bendrovei prognozavo analitikai. „Amazon“ akcijų vertė padidėjo daugiau nei 3% poprekybinėje sesijoje, skelbia BBC.
„Tai buvo stiprus ketvirtis. Mes tampame stipresni tose srityse, kurios yra pelningiausios“, – BBC sako Brianas Olsavsky, „Amazon“ vyriausiasis finansininkas.
Debesų kompiuterijos skyriaus „Amazon Web Services“ pardavimai augo 50% ir pasiekė 6,1 mlrd. USD.
„Amazon“ pradeda pritraukti daugiau pinigų iš reklamos davėjų. Kategorija, pavadinta „kiti“, į kurią įeina reklamos pajamos, išaugo daugiau nei dukart, iki 2,2 mlrd. USD.
Pardavimai Šiaurės Amerikos žemyne augo sveikai (44%) ir pasiekė 32,2 mlrd. USD.
Naujų darbo vietų augimas šiek tiek sulėtėjo.
Danielas Ivesas, „GBH Insights“ vyriausiasis analitikas, BBC sako, kad „Amazon“ pelningumas auga greičiau, nei buvo tikėtasi.
„Tai yra muzika investuotojams“, – sako p. Ivesas.