Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija

Publikuota: 2018-08-01
Toby Melville („Reuters“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“) nuotr.

Maistas ir gėrimai yra sparčiausiai auganti elektroninės komercijos milžinės „Amazon“  kategorija Jungtinėse Amerikos Valstijose. Trečdalį visų šios kategorijos prekių, įsigytų internetu, amerikiečiai perka „Amazon“. Vis dėlto ši kategorija išlieka labai maža, net ir „Amazon“ namų rinkoje.

Tik 2,8% visų maisto produktų ir gėrimų, parduotų JAV, yra užsakyti internetu, skaičiuoja „eMarketer“.

„Amazon“ tenka maždaug trečdalis visų šių užsakymų, tačiau vis dėlto tai išlieka silpniausia šio prekybininko kategorija, kurios apyvarta siekia „tik“ 4,75 mlrd. USD, skaičiuoja „RetailDetail“.

Tačiau situacija keičiasi: JAV maisto produktų pardavimai internetu auga sparčiai, prognozuojama, kad 2018 m. augimas sieks 40,1%. Beveik 60% interneto vartotojų pastaraisiais metais yra pirkę maisto produktų internetu.

„Amazon“ skelbia, kad antrąjį ketvirtį pardavė vaisvandenių už 140 mln. USD (+36%), kavos už 135 mln. USD (+40%).

„eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet tarp sparčiausiai augsiančių „Amazon“ kategorijų bus mados prekės (+38,2%), vaistai ir kosmetikos priemonės (+37,9%), namams skirtų prekių kategorija (+37,2%).

VŽ rašė, kad „Amazon“ paskelbė rekordinį ketvirčio pelną. Ketvirtį, kuris prasidėjo balandį ir baigėsi birželį, „Amazon“ pelnas pasiekė rekordines 2,53 mlrd. USD aukštumas, ir buvo maždaug dvylika kartų didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Pardavimai augo 39%, iki 52,89 mlrd. USD, tačiau nepasiekė aukštumų, kurias bendrovei prognozavo analitikai. „Amazon“ akcijų vertė padidėjo daugiau nei 3% poprekybinėje sesijoje, skelbia BBC.

„Tai buvo stiprus ketvirtis. Mes tampame stipresni tose srityse, kurios yra pelningiausios“, – BBC sako Brianas Olsavsky, „Amazon“ vyriausiasis finansininkas.

Debesų kompiuterijos skyriaus „Amazon Web Services“ pardavimai augo 50% ir pasiekė 6,1 mlrd. USD.

„Amazon“ pradeda pritraukti daugiau pinigų iš reklamos davėjų. Kategorija, pavadinta „kiti“, į kurią įeina reklamos pajamos, išaugo daugiau nei dukart, iki 2,2 mlrd. USD.

Pardavimai Šiaurės Amerikos žemyne augo sveikai (44%) ir pasiekė 32,2 mlrd. USD.

Naujų darbo vietų augimas šiek tiek sulėtėjo.

Danielas Ivesas, „GBH Insights“ vyriausiasis analitikas, BBC sako, kad „Amazon“ pelningumas auga greičiau, nei buvo tikėtasi.

„Tai yra muzika investuotojams“, – sako p. Ivesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
„Decathlon“ rezultatai Vilniuje lems plėtrą kitose Baltijos šalyse Premium 4

Prancūzijos sporto ir laisvalaikio prekių gamybos ir prekybos milžinė „Decathlon“ netrukus atidarys pirmą...

Kižienė: Švedija skatina verslą, o Lietuvoje pagrindinis leitmotyvas yra nauji draudimai 15

Jeigu Švedijoje keičiama verslo aplinka – tai daroma atsakingai, tariamasi ir diskutuojama su verslu, duodama...

„Mobilieji mokėjimai“ su MoQ žengia į „Caffeine“ tinklą

Prie mobiliųjų mokėjimų platformos „MoQ“ prisijungė 30-ies kavinių tinklas „Caffeine“. Tai antras didžiausias...

Technologijos
2018.10.15
„Sears“ skelbia bankrotą

Viena svarbiausių JAV prekybininkių, prisidėjusi prie amerikiečių pirkimo įpročių pokyčių, nepajėgia...

„Franmax“ vadove skiriama Šimė 28

„Maxima grupės“ antrinės įmonės „Franmax“ vadove skiriama Eglė Šimė – dabartinė bendrovės IT centro vadovė.

Vadyba
2018.10.15
Š. Keserauskas: protingai taikytis prie konkurentų elgesio nedraudžiama Premium 10

Ūkio subjektams nėra draudžiama protingai prisitaikyti prie konkurentų elgesio, tačiau svarbu, kad įmonės...

Švedijos milžinė IKEA atidarys parduotuvę Estijoje

Iš Baltijos šalių pirmiausia į Lietuvą žengęs baldų ir interjero prekių tinklas IKEA neseniai atidarė...

„Novaturo“ apyvarta per devynis mėnesius padidėjo 30% 2

Didžiausios Baltijos šalyse kelionių organizatorės AB „Novaturas“ apyvarta 2018 m. sausio - rugsėjo mėnesiais...

„Maxima“ siūlys savo įrankį atsiskaitantiems mobiliaisiais Premium 18

Po daugiau nei metus trukusio kūrybinio proceso „Maxima“ rengiasi pristatyti savo naująjį lojalumo įrankį –...

Apklausa: draudimą parduotuvėms dirbti sekmadieniais palaiko tik ketvirtadalis žmonių 20

Didžioji dalis šalies gyventojų sekmadieniais lankosi parduotuvėse, o draudimą joms dirbti sekmadieniais ir...

Mockus: šiemet žymiai augo sąnaudos, tai bus aktualu ir kitąmet 18

Jei nebus naujų radikalių ribojimų ir suvaržymų, kitais metais prekybos sektoriuje tikėtinas panašaus tempo...

Prašmatniausi Europos viešbučiai: nakvynės kainos viršija 1.000 Eur

Portalas „luxury-hotels.com“ sudarė brangiausių Senojo žemyno viešbučių reitingą.

Naujas gidas po atsigaunantį Užupį: ką būtina pamatyti

Su šilumos banga atplūdusi bobų vasara – puikus metas pasivaikščioti palei Vilnelę ir pasižvalgyti po patį...

„Iki“ vadovas: galvokite ir apie tai, kaip išlaikyti esamus investuotojus 15

Mažmeninės prekybos sektoriaus augimas 2019 m. sieks 5-6%, o mažmeninės prekybos tinklo „Palink“ apyvarta...

LPSK: prekybininkų inicijuota studija – šantažas 12

Lietuvos profesinių sąjungų konfederacija (LPSK) šią savaitę pristatytą mažmeninės prekybos įmonių darbo...

Vilniaus Kaziuko mugę organizuos „Concept Events & Media“ 4

2019 m. kovo pradžioje rengiamą Vilniaus Kaziuko mugę organizuos nauja bendrovė – konkursą laimėjusi „Concept...

Meidė: neįvykus „Iki“ ir „Rimi“ susijungimui, abu dalyviai stiprės 11

2019 m. konkurencinė aplinka bus aktyvi, nes neįvykus „Iki“ ir „Rimi“ susijungimui, bus stiprinamos abiejų...

Prekybos karą kol kas laimi Kinija 11

Jei JAV ir Kinijos prekybos karas iš tiesų vyksta, tai bent jau pirmąjį mūšį kol kas akivaizdžiai laimi...

Rinkos
2018.10.12
„1A“ akcijos – jau „Kesko Senukai Digital“ portfelyje 3

Suomijos koncerno „Kesko“ grupei priklausanti kompanija „Kesko Senukai Digital“ tapo viena pirmaujančių...

Iš privačių mokyklų daugiausiai pelno uždirbo Karalienės Mortos mokykla Premium 23

Iš nevalstybinių Lietuvos mokyklų didžiausią iki­mo­kestinį pelną 2017 m. uždirbo UAB Karalienės Mortos...

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau