Sparčiausiai auganti „Amazon“ kategorija

Publikuota: 2018-08-01
Toby Melville („Reuters“) nuotr.
Toby Melville („Reuters“) nuotr.

Maistas ir gėrimai yra sparčiausiai auganti elektroninės komercijos milžinės „Amazon“  kategorija Jungtinėse Amerikos Valstijose. Trečdalį visų šios kategorijos prekių, įsigytų internetu, amerikiečiai perka „Amazon“. Vis dėlto ši kategorija išlieka labai maža, net ir „Amazon“ namų rinkoje.

Tik 2,8% visų maisto produktų ir gėrimų, parduotų JAV, yra užsakyti internetu, skaičiuoja „eMarketer“.

„Amazon“ tenka maždaug trečdalis visų šių užsakymų, tačiau vis dėlto tai išlieka silpniausia šio prekybininko kategorija, kurios apyvarta siekia „tik“ 4,75 mlrd. USD, skaičiuoja „RetailDetail“.

Tačiau situacija keičiasi: JAV maisto produktų pardavimai internetu auga sparčiai, prognozuojama, kad 2018 m. augimas sieks 40,1%. Beveik 60% interneto vartotojų pastaraisiais metais yra pirkę maisto produktų internetu.

„Amazon“ skelbia, kad antrąjį ketvirtį pardavė vaisvandenių už 140 mln. USD (+36%), kavos už 135 mln. USD (+40%).

„eMarketer“ prognozuoja, kad šiemet tarp sparčiausiai augsiančių „Amazon“ kategorijų bus mados prekės (+38,2%), vaistai ir kosmetikos priemonės (+37,9%), namams skirtų prekių kategorija (+37,2%).

VŽ rašė, kad „Amazon“ paskelbė rekordinį ketvirčio pelną. Ketvirtį, kuris prasidėjo balandį ir baigėsi birželį, „Amazon“ pelnas pasiekė rekordines 2,53 mlrd. USD aukštumas, ir buvo maždaug dvylika kartų didesnis nei tuo pačiu metu pernai.

Pardavimai augo 39%, iki 52,89 mlrd. USD, tačiau nepasiekė aukštumų, kurias bendrovei prognozavo analitikai. „Amazon“ akcijų vertė padidėjo daugiau nei 3% poprekybinėje sesijoje, skelbia BBC.

„Tai buvo stiprus ketvirtis. Mes tampame stipresni tose srityse, kurios yra pelningiausios“, – BBC sako Brianas Olsavsky, „Amazon“ vyriausiasis finansininkas.

Debesų kompiuterijos skyriaus „Amazon Web Services“ pardavimai augo 50% ir pasiekė 6,1 mlrd. USD.

„Amazon“ pradeda pritraukti daugiau pinigų iš reklamos davėjų. Kategorija, pavadinta „kiti“, į kurią įeina reklamos pajamos, išaugo daugiau nei dukart, iki 2,2 mlrd. USD.

Pardavimai Šiaurės Amerikos žemyne augo sveikai (44%) ir pasiekė 32,2 mlrd. USD.

Naujų darbo vietų augimas šiek tiek sulėtėjo.

Danielas Ivesas, „GBH Insights“ vyriausiasis analitikas, BBC sako, kad „Amazon“ pelningumas auga greičiau, nei buvo tikėtasi.

„Tai yra muzika investuotojams“, – sako p. Ivesas.

Rašyti komentarą

Rašyti komentarą

Gauk nemokamą PREKYBOS savaitraštį į savo el.pašto dėžutę:

Pasirinkite Jus dominančius NEMOKAMUS savaitraščius:















Svarbiausios dienos naujienos trumpai:



 
Inovacijos iš esmės transformuos mūsų kasdienį apsipirkimą 2

Prekybos sektoriuje vis didesnį vaidmenį vaidina ne parduodamas produktas, o pirkėjo patirtis įsigyjant jį.

Alytaus rajono savivaldybė gyventojams išdalins 750 dūmų detektorių

Alytaus rajono savivaldybė su ugniagesiais vykdo prevencinę akciją, kurios metu gyventojams ruošiasi...

TOP20 didžiausių odontologijos įmonių pagal 2017 m. pajamas 2

VŽ sudarė daugiausia pajamų pernai gavusių odontologijos paslaugų įmonių dvidešimtuką. Sąrašo viršūnėje – UAB...

Lietuva vėl tikisi sėkmingos šalies reklamos Kinijoje

Lietuvą kaip patrauklią turizmui šalį kinams reklamuos Kinijos kelionių agentūra „Shanghai Ctrip Commerce...

Rinkodara
2018.12.15
6 įtartinų e. parduotuvių požymiai

Nacionalinis kibernetinio saugumo centras (NKSC) įspėja, kad prieš šventes ir šventiniu laikotarpiu,...

Technologijos
2018.12.15
Prekyba: apyvartų augimas 2019 m. šiek tiek sulėtės, bet liks solidus Premium

Didelis iššūkis prekybos tinklams ir toliau bus jiems metami kaltinimai dėl kylančių kainų, nes 2019 m.

Verslo klasė
2018.12.15
„Dalinuosi.lt“ keliasi į „Topo centro“ parduotuves 1

„Dalinuosi.lt" daiktų nuomos platforma pasipildė ir kai kuriomis „Topo centro“ prekėmis. Nuo šios savaitės...

Šiauliečiai, nutarę kosmetika prekiauti „rimčiau“, įsiprašė pasimokyti į „Amazon“ Premium 1

E. komercijoje yra aibė tiek pirkėjui, tiek pardavėjui procesus palengvinančių sprendimų, kuriuos būtų galima...

„Pigu“ naujus terminalus įrengė „Rimi“ parduotuvėse

Sparčiai besiplečianti elektroninė parduotuvė „Pigu“ pasiūlė naują prekių atsiėmimo būdą – „Pigu“ terminalus.

Lietuvių kuriamas sprendimas sutrumpins PVM susigrąžinimą iki kelių minučių Premium

Iš JAV ar Azijos į ES valstybes atvykę turistai čia išleidžia vis daugiau pinigų, tačiau kad galėtų...

„Maximai“ skirta bauda už vartotojų klaidinimą 2

Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba skyrė 17.000 Eur baudą mažmeninės prekybos UAB „Maxima LT“.

Rinkodara
2018.12.14
Pašto sektoriaus pajamos III ketv. padidėjo 1,5%

Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) duomenimis, bendrosios pašto sektoriaus pajamos 2018 m. III ketvirtį sudarė...

Baltijos šalių vartojimas artėja prie ES vidurkio 7

Trijų Baltijos šalių vartojimas artėja prie Europos Sąjungos (ES) vidurkio, o daugiausiai regione išleidžia...

Verslas „Google“ paieškoje: nuo „Ali Express“ iki „Maximos“ ir „Lidl“ kainų lyginimo Premium

Populiariausios „Google“ paieškos verslo segmente rodo, kad lietuviai vis daugiau perka internete, kruopščiai...

Rinkodara
2018.12.14
Netikėta BDAR pasekmė – kokybiškesnė tiesioginė rinkodara Premium

Verslas baiminosi, kad, įsigaliojus Bendrajam duomenų apsaugos reglamentui (BDAR), tiesioginės rinkodaros...

Rinkodara
2018.12.14
„Pigu“ grupės nuostoliai praėjusiais metais išaugo 5 kartus 20

Baltijos šalių elektroninės prekybos bendrovė „Pigu“, lapkritį paskelbusi apie susijungimą su  Lenkijos e.

Buvęs „VP grupės“ narys G. Marcinkevičius žada plėsti verslą 5

Buvęs „VP grupės“ akcininkas verslininkas Gintaras Marcinkevičius ketina plėsti verslą, tačiau detalių kol...

Verslo aplinka
2018.12.13
Po Seimo pirmininko reklamos planuoja kartoti „Gyvulių ūkio“ leidimą 5

George'o Orwello „Gyvulių ūkis“ – žymiausias XX a. politinės satyros kūrinys, kasmet patenkantis į...

„Deeper“ pataria: nori išvengti kopijų – pasirūpink prekių ženklo apsauga Rėmėjo turinys 2

Daugeliui pasaulio žvejų pažįstama UAB „Deeper“ pirmąjį produktą – išmanųjį sonarą – pristatė vos 2012 m., o...

Vadyba
2018.12.13
Architektės darbą iškeitė į verslą „iš išskaičiavimo“: sprendimo nesigaili Premium 1

Kauno UAB „Ližė smaližė“ didžiąją dalį kepinių gamina be gliuteno – šis žingsnis nuo pat pradžių padėjo...

Agroverslas
2018.12.13

Verslo žinių pasiūlymai

Šioje svetainėje naudojame slapukus (angl. „cookies“). Jie padeda atpažinti prisijungusius vartotojus, matuoti auditorijos dydį ir naršymo įpročius; taip mes galime keisti svetainę, kad ji būtų jums patogesnė.
Sutinku Plačiau