2017-02-10 07:00

Buitinės technikos pardavimai 2016 m. nenuvylė: kas kilo, o kas krito

Eduardas Grybovas, technologijų rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ atstovas Lietuvoje: „Posakis „viskas brangsta“ buitinės IT, garso ir vaizdo technikos segmentui netinka. Priešingai, technologijos pinga ir tampa labiau įperkamos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Eduardas Grybovas, technologijų rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ atstovas Lietuvoje: „Posakis „viskas brangsta“ buitinės IT, garso ir vaizdo technikos segmentui netinka. Priešingai, technologijos pinga ir tampa labiau įperkamos.“ Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Buitinės technikos, IT, garso ir vaizdo technikos pardavimai Lietuvoje 2016 m. didėjo maždaug 7%. Anot technologijų rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“, gyventojai šioms prekėms pernai išleido daugiau ne dėl to, kad būtų kilusios jų kainos, o todėl, kad rinkosi pažangesnę, taigi ir brangesnę žinomų gamintojų techniką.

Eduardas Grybovas, technologijų rinkos tyrimų bendrovės „GfK Retail and Technology Baltic“ atstovas Lietuvoje, skaičiuoja, kad buitinės technikos, IT, garso ir vaizdo technikos pardavimai Lietuvoje pernai didėjo 7,9% skaičiuojant pinigais ir 7,2% – skaičiuojant vienetais.

„2016-ieji šios technikos prekybai buvo sėkmingi“, – konstatuoja jis.

52795
130817
52791