„Kalnapilio-Tauro grupė“ pernai uždirbo 1,6 mln. Eur pelno

Bendrovė praėjusiais metais uždirbo 1,614 mln. Eur grynojo pelno, kai 2018 metais buvo patirtas 113.500 Eur nuostolis, nurodoma Registrų centrui pateiktoje 2019 metų ataskaitoje.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ metiniame pranešime teigia, kad rezultatą lėmė augantis nealkoholinio alaus populiarumas, stiprėjanti pozicija gaiviųjų gėrimų rinkoje ir rekordiškai (26,7%) išaugęs eksportas.
Bendrovė teigia, kad nors pati alaus rinka pernai mažėjo, ji pardavė 3,3% daugiau alaus nei 2018-aisiais. Daugiausiai augo „Kalnapilio“ prekės ženklo alaus pardavimai – 13,3%.
„Kalnapilio-Tauro grupė“ nurodo, kad nors dėl COVID-19 pandemijos kyla neapibrėžtumų vertinant tolimesnes alaus vartojimo tendencijas, įmonė neigiamą koronaviruso poveikį tikisi atsverti efektyvinant produktų tiekimo grandinę, stiprinant pagrindinių prekės ženklų pasiekiamumą bei naujų produktų pasiūlą rinkoje.
Pernai metų pabaigoje „Kalnapilio-Tauro grupėje“ dirbo 311 darbuotojų (2018 metų pabaigoje – 305).
100% „Kalnapilio-Tauro grupės“ akcijų priklauso Danijos „Royal Unibrew“.