2024-03-07 13:22

„Biok laboratorijos“ pardavimai pernai augo 8,4%

VŽ nuotr.
VŽ nuotr.
Pernai kosmetiką ir burnos priežiūros prekes gaminančios UAB „Biok laboratorija“ apyvarta pasiekė 9,3 mln. Eur ir išaugo 8,4%.

Pasak bendrovės pranešimo, gerus rezultatus lėmė išskirtinis dėmesys nuosaviems prekės ženklams bei naujų eksporto krypčių plėtra. 

„Pastarieji metai mums atsiuntė daug vienas po kito sekusių iššūkių. Pandemijos laikotarpis pakeitė vartotojų elgseną ir sutrikdė tiekimo grandinę. Vėliau teko patirti ekonominį stresą dėl energijos išteklių ir kitų žaliavų kainų šuolio. Tačiau priimti teisingi sprendimai leido subalansuoti veiklą ir pasiekti augimą. 2023 m. veiklos prioritetu tapo koncentracija į nuosavų prekės ženklų vystymą ir jų plėtrą, ypatingai – Lietuvoje. Dėmesį skyrėme tiek laiko patikrintiems prekės ženklams, tiek mūsų pirkėjams skirtų naujienų kūrimui“, – pranešime cituojamas Norbertas Žioba, bendrovės vadovas.

„Biok laboratorijos“ vadovas atskleidžia, kad vienas sėkmingiausių praėjusių metų projektų – nauja „Kilig Retinol“ linija, kuri sulaukė klientų aktyvumo dalinantis atsiliepimais, pakartotinių pirkimų ir viršijo lūkesčius pardavimų apimtimi. N. Žiobos teigimu, pirkėjai taip pat teigiamai pasitiko į rinką sugrįžusius atsinaujinusius „Rasa“ ir „Aras“ prekės ženklus.

Praėjusiais metais „Biok laboratorija“ atvėrė 15 naujų rinkų, produkciją eksportavo į 47 šalis bei turėjo 73 eksporto partnerius. „Ecodenta“ dantų priežiūros priemonės buvo pristatytos Malaizijos, Singapūro, Libijos, Maroko, JAE, Slovėnijos, Tuniso, Čilės ir Vengrijos rinkoms, o „Kilig“ kosmetika tapo prieinama Kanados, Kipro, Ispanijos, Vengrijos, Malaizijos bei Čilės pirkėjams.

Pagrindine eksportuojamų produktų kryptimi išliko Jungtinė Karalystė, kurioje praėjusiais metais buvo atidarytas produkcijos sandėlis.

Kosmetikos, parfumerijos ir asmens higienos prekių rinka išlieka suskaidyta. Bendrovės kosmetikos prekių pardavimai reikšmingai augo specializuotose kosmetikos prekių parduotuvėse, vaistinėse ir el. parduotuvėse. 

Šiais metais bendrovė toliau vystys ir iš esmės atnaujins nuosavus prekės ženklus. Taip pat svarbūs pokyčiai laukia ir el. parduotuvės, kurie apims pačios parduotuvės platformą, tiekimo grandinę, klientų patirtį. 

52795
130817
52791