Išaugus konkurencijai „Yukon“ Vilniaus įmonės apyvarta sumenko, visos grupės – augo

„Kiekvienais metais stebime augantį termovizinės optikos gamintojų skaičių. Jei dar prieš dešimtmetį konkurencija buvo nuosaiki, dabar ji stiprėja, matome išaugusią pasiūlą rinkoje. Reaguodami į dinamiškai besikeičiančias sąlygas, mes ne tik prisitaikome, bet ir aktyviai dirbame, kad sustiprintume ir išplėstume užimamos rinkos dalį“, – bendrovės pranešime cituojama Volha Alsheuskaya, „Yukon Group“ generalinė direktorė.

2023 m., kaip buvo skelbta, vienas svarbiausių tikslų buvo tolesnės investicijos į gamyklą Latvijoje. Daugpilyje veikianti gamykla užtikrina pilno ciklo termovizorinių komponentų gamybą ir surinkimą. Tai leidžia įmonių grupei tapti viską Europoje gaminančiu prekės ženklu.
„Yukon Group“ produkcija, kurios pagrindinis prekės ženklas yra „Pulsar“, parduodama Europoje, Šiaurės bei Pietų Amerikoje, Australijoje ir N. Zelandijoje.
Įmonių grupė turi padalinius 7 pasaulio valstybėse, daugiau nei 1.000 darbuotojų.