2023-02-20 06:45

Kainos dar nepailso kilti – Lietuvoje apie tai signalizuoja trys pramonės sektoriai

Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Vladimiro Ivanovo (VŽ) nuotr.
Kainų politiką formuojančios tarptautinės kompanijos nežada piginti gaminių – atvirkščiai, jie dar brangs. Apie kainų didėjimą kalba ir kai kurie Lietuvos gamintojai.

Viena didžiausių Europos maisto produktų ir mažmeninės prekybos įmonių „Unilever“ skelbia, kad šiemet didins kainas. Oficiali priežastis – energijos ir žaliavų kainos nemažėja. Bet Vokietijos nacionalinė ir tarptautinė televizijos naujienų tarnyba „Tagesschau“ rašo, kad prisidengdama tuo kompanija bando padidinti savo pelną.

Per 2022 m. „Unilever“ apyvarta padidėjo 14,5%, iki 60,1 mlrd. Eur. Pagrindinis veiklos pelnas išaugo iki 9,7 mlrd. Eur. Ypač kilo prekių ženklais „Omo“, „Hellmann’s“ , „Rexona“ , „Sunsilk“ ar „Magnum“ pažymėtos produkcijos pardavimai, informuojama „Unilever“ interneto svetainėje.

52795
130817
52791