Kainos dar nepailso kilti – Lietuvoje apie tai signalizuoja trys pramonės sektoriai

Viena didžiausių Europos maisto produktų ir mažmeninės prekybos įmonių „Unilever“ skelbia, kad šiemet didins kainas. Oficiali priežastis – energijos ir žaliavų kainos nemažėja. Bet Vokietijos nacionalinė ir tarptautinė televizijos naujienų tarnyba „Tagesschau“ rašo, kad prisidengdama tuo kompanija bando padidinti savo pelną.
Per 2022 m. „Unilever“ apyvarta padidėjo 14,5%, iki 60,1 mlrd. Eur. Pagrindinis veiklos pelnas išaugo iki 9,7 mlrd. Eur. Ypač kilo prekių ženklais „Omo“, „Hellmann’s“ , „Rexona“ , „Sunsilk“ ar „Magnum“ pažymėtos produkcijos pardavimai, informuojama „Unilever“ interneto svetainėje.
Tik iki rugsėjo 30 d.
fiziniams asmenims nuo 18 Eur/mėn.
- Esminių naujienų santrauka kasdien
- Podkastai - patogu keliaujant, sportuojant ar tiesiog norint išnaudoti laiką produktyviau
- Manopinigai.lt - praktiški patarimai apie investavimą, realūs dienoraščiai